محمدرضا شایگان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سرمایه‌گذار برتر به شیوه شزوما
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما (در 1 هفته بیاموزید 90 درصد متقاضیان را پای میز قرارداد بنشانید)

سرمایه‌گذار برتر به شیوه شزوما

  • 60,000 تومان

این کتاب برای نسل جدید سرمایه‌گذاران نوشته شده‌است. تمام کسانی که به نحوی با سرمایه‌گذاری و بازارهای مالی سر و کار دارند می‌توانند از مطالب آن استفاده کنند. اگر می‌خواهید به یک سرمایه‌گذار برتر تبدیل شوید و دارایی‌های خود را به شکل امن و مطمئن افزایش دهید، همچنین زندگی خانواده خود را متحول کنید کتاب درستی را در دست دارید. یکی از هدف‌های مهم این کتاب پربازده کردن سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران است. سرمایه‌داران هر روز هوشیارتر می‌شوند. در این کتاب به نکات کلیدی می‌پردازیم که باعث جذب سرمایه برای سرمایه‌گذاران می‌شود. حوزه سرمایه‌گذاری نیز مانند حوزه‌های دیگر به آموزش حرفه‌ای نیاز دارد. در این کتاب آموزش‌ها و نکات کلیدی به شما گفته می‌شود که باعث لذت‌بخش‌تر شدن زندگی شما به عنوان یک سرمایه‌گذار برتر خواهد شد. سرمایه‌گذاران دیگر از دانسته‌های شما بهره خواهند برد.

دپارتمان‌سازی املاک به شیوه شزوما (رشد جهشی درآمد مدیران املاک با سیستم جامپ حتی املاک کوچک و متوسط)

  • 70,000 تومان

در این کتاب با پشت صحنه دپارتمان املاک آشنا می‌شوید. موفقیت مدیران دپارتمان‌ساز را به وضوح درک خواهید کرد. یاد می‌گیرید تیم مشاوران حرفه‌ای درست کنید. آژانس املاک ما آن‌قدر عالی باشد که مشتریان در هر جای ایران یا دنیا خرید ملک خود را از طریق مشاوران ما انجام دهند. پاسخ معمای موفقیت با مدیریت زمان را خواهید یافت. مسیر موفقیت را با فرمول تار و پود می‌پیمایید. راهکار جذب سریع پول با دپارتمان‌سازی را می‌آموزید. با برندسازی املاک آشنا می‌شوید. همچنین روش‌های بازاریابی را پس از آشنایی با شخصیت دپارتمان‌ساز املاک در فصل آخر خواهید دید که چگونه فقط با 4 قدم فرمول جامپ رشد جهشی خودتان را آغاز کنید...

آموزش مشاور املاک به شیوه شزوما (در 1 هفته بیاموزید 90 درصد متقاضیان را پای میز قرارداد بنشانید)

  • 180,000 تومان

این کتاب کمک می‌کند به پردرآمدترین مشاور املاک در منطقه خود تبدیل شوید! در این کتاب سریع‌ترین ترفندهای موثر و کاربردی اجرا شده در معاملات املاک بر اساس تجربیات واقعی یکصد و هشت نفر از بهترین مدیران و مشاوران املاک تهران، شمیران و چند شهر بزرگ ایران را می‌آموزید. این کتاب خودآموز، مناسب مشاورین املاک مبتدی تا حرفه‌ای و کارآفرینانی است که به دنبال شغل دوم با درآمدی بیشتر از شغل اصلی خود هستند. همچنن به مدیران املاک کمک می‌کند تا مشاوران خود را قوی‌تر و باهوش‌تر رهبری کنند.

صفحه‌ی 1