محمدرضا توکلی صابری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شبه علم چیست (شبه علم شبه عرفان شبه پزشکی و شبه فلسفه در دوران پست‌مدرن)
سفرنامه ناصرخسرو
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
علم چیست (جستارهایی درباره فلسفه پژوهش و آموزش علم)

شبه علم چیست (شبه علم شبه عرفان شبه پزشکی و شبه فلسفه در دوران پست‌مدرن)

  • 150,000 تومان

در جهان عجیب و پر فتنه و فریبی زندگی می‌کنیم. جهانی که پر از اطلاعات نادرست، تبلیغات دروغین، تعصب، افسانه، فریب و نیرنگ است. این اطلاعات نادرست به ‌سرعت هم در جهان واقعی و هم در جهان مجازی انتشار یافته و حقیقت انگاشته می‌شوند. در این عصر دنیای مجازی که اطلاعات درست و نادرست در هم آمیخته‌اند و تبلیغات گوناگون قدرت‌های مالی و سیاسی جهانی سعی دارند حقیقت را با کذب بیامیزند تا از آن بهره‌برداری کنند، درست فکر کردن و درست استدلال کردن به شیوه منطقی و عقلانی مهم‌ترین مهارتی است که می‌توانیم به دست آوریم. این تبلیغات فقط جنبه سیاسی ندارد، بلکه همه زمینه‌های زندگی ما را می‌پوشاند. مطالب شبه علمی و خرافی یکی از آنهاست. در این کتاب سعی می‌کنیم نشان دهیم چگونه غیر علم، ضد علم، و شبه علم را از علم راستین بازشناسیم، و چگونه با تفکر انتقادی از این که خود را فریب دهیم و یا دیگران ما را فریب دهند جلوگیری کنیم. فصل اول تا سیزدهم در مورد شیوه‌های درست اندیشیدن و تفکر انتقادی و موضوعات شبه علمی و شبه عرفانی است، فصل چهاردهم تا هفدهم در مورد موضوعات شبه پزشکی و پزشک‌نماها و روش‌های درمانی دروغین است. سه فصل آخر را اگرچه به شبه علم مربوط نیست اما از آنجا که به شبه فلسفه مربوط می‌شود در این کتاب گنجانیدیم.

سفرنامه ناصرخسرو

  • 80,000 تومان

این کتاب شامل فصول دیباچه، زندگی‌نامه ناصرخسرو از زبان ناصرخسرو، آثار ناصرخسرو و همچنین نکاتی درباره تصحیح سفرنامه ناصرخسرو می‌باشد.

علم چیست (جستارهایی درباره فلسفه پژوهش و آموزش علم)

  • 25,000 تومان

علم چیست که هر کس برای اثبات مدعای خود شیوه کارش را به آن منتسب می‌کند و بسیاری از پژوهشگران و اندیشمندان کارهای خود را با واژه علمی توصیف می‌کنند و به این ترتیب می‌خواهند بگویند که قابل اطمینان و اعتمادند؟

صفحه‌ی 1