محمدحسن شهسواری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
داستان خلاقیت (راهنمای سبک زندگی برای رسیدن به تداوم در خلاقیت و شادی)
  • همراه با تخفیف
شهریور شعله‌ور
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
تقدیم به چند داستان کوتاه (مجموعه داستان)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
مرداد دیوانه
  • 31,000 تومان
  • با تخفیف: 31,000 تومان
حرکت در مه (چگونه مثل 1 نویسنده فکر کنیم)
  • 260,000 تومان
  • با تخفیف: 260,000 تومان
شب ممکن
  • 26,000 تومان
  • با تخفیف: 26,000 تومان

داستان خلاقیت (راهنمای سبک زندگی برای رسیدن به تداوم در خلاقیت و شادی)

  • 790,000 تومان

حتما شما هم تجربۀ خلاقیت و نوآوریِ ناگهانی در آفرینش‌های هنری، پژوهش‌های علمی یا فعالیت‌های حوزۀ کسب‌و‌کار یا حتی زندگی روزمره را داشته‌اید. خیلی‌ وقت‌ها اما دریچۀ نورانیِ نوآوری و خلاقیت سریع به رویتان بسته شده است و حس کرده‌اید شادیِ حاصل از آن را از شما دزدیده‌اند. بعد از خودتان پرسیده‌اید این همه فیلسوف، کارآفرین، دانشمند و هنرمندی که می‌شناسیم مگر چه‌کار می‌کرده‌اند که تقریبا در سرتاسر زندگی خلاق و نوآور بوده‌اند؟ بیش‌تر کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی در پاسخ به شما می‌گویند آموزش‌های تخصصیِ عالی‌شان علت موفقیت آن‌ها بوده و نیز پشتکار، سرسختی و البته نظم در زندگی و چیزهای دیگر. (مگه این‌طور نیست؟ یعنی آموزش و پشتکار و نظم مهم نیستند؟) (معلومه که هستند و مگه می‌شه بدون آموختن ظرایف و قوانین یک قلمرو توی اون خلاق و نوآور بود؟! یا بدون نظم و پشتکار.) (اتفاقا همه‌چی تاریکه. اگه روشن بود چرا باز هم بیش‌ترمون در خلاقیت و نوآوری استمرار نداریم؟ به نظر می‌رسه باید دنبال این باشیم که بزرگان چه‌طور آموزش‌های سخت رو تاب می‌آرن و پشتکارشون برای تمرین مهارت‌های استخوان‌سوز از کجا می‌آد و قدرت نظم‌شون چه‌طور به دست می‌آد.) کتابِ «داستان خلاقیت» سفری است طولانی میان آراء و اندیشه‌‌های فلاسفه، متخصصان علوم شناختی، علوم عصب‌پایه، زیست‌شناسان تکاملی، روان‌شناسان و ... و حتی عرفا و حکیمان اشراقی. سفری رنگارنگ که طی آن به شما می‌گوید چرا عاملِ اصلی استمرار خلاقیت و نوآوری و شادی حاصل از آن، سبک زندگی است و البته ما را با جزئیات این سبک از زندگی آشنا می‌کند.

شهریور شعله‌ور

  • 55,000 تومان

«شهریور شعله‌ور» رمانی است که در ژانر تریلر نوشته شده و ادامه‌ای بر کتاب «مرداد دیوانه» است. داستانش هم از این‌قرار است: ۴۸ ساعت پس از ماجراهای مرداد داغ و دیوانه، شهراد شاهانی و ساغر سرایش توسط پلیس به همکاری دعوت می‌شوند. در همان ابتدای کار، اطلاعاتی به دستشان می‌رسد که متوجه می‌شوند تمام حوادثی که در مرداد دیوانه پشت سر گذاشته‌اند، بخش کوچکی از ماجراهایی بسیار بزرگ‌تر است؛ ماجراهایی که آنان را در آتش شهریوری می‌اندازد که از آن گریز و شگفتی و مرگ‌ و گلوله شعله می‌کشد...

تقدیم به چند داستان کوتاه (مجموعه داستان)

  • 25,000 تومان

سردسته هجوم‌برندگان، ریش بلند و سفیدی داشت. چکمه‌های بنددار بلندش هم تا زانو ادامه داشت. مرد درشت‌اندامی بود و چپق درازی به دهان داشت. بقیه افرادش در جای جای محلی که ما در آن در حال ترقص بودیم، مستقر شدند و گویی همه ما را زیر نظر داشتند. سردسته، چپق را از دهانش بیرون آورد و گفت:‹‹ من ژنرال تولستوی هستم. این را محض یادآوری گفتم.›› از گوشه‌ای دیگر، مردی خوش‌سیما دو قدمی جلو گذاشت. دو شمعدانی از جنس نقره بر هر دو دست خویش داشت. گفت:‹‹ سرگرد هوگو .›› در همین لحظه مردی که داشت قفسه کتاب‌ها را بازدید می‌کرد رو به جمع کرد. وی مرتب سرفه می‌کرد و به نظر مرد مریض‌احوالی می‌رسید. لبخندی زد و گفت: ‹‹ سروان پروست.››

مرداد دیوانه

  • 31,000 تومان

هیچ نویسنده‌ای به اندازه ژانرنویس با شهرزاد احساس هم‌ذات پنداری نمی‌کند. ژانرنویس مخاطب را بر سریر پادشاهی می‌نشاند و هدفی جز تسخیر عمیق و تمام قلب و ذهن او ندارد؛ همچون شهرزاد، که اگر هر شب نمی‌توانست پادشاه را پای نقل خود نگه دارد، هستی خود را از دست می‌داد. هدف مجموعه رمان ژانر نشر هیلا احترام به احساس، شعور و سلیقه فرهیخته نسل جدید مخاطبان ایرانی است. محمدحسین شهسواری در «مرداد دیوانه» سعی کرده است از همه ظرفیت‌های ژانر تریلر جنایی، همچون پیچ‌های ناگهانی در داستان، تنش و تعلیق، افزودن به ریتم اتفاق‌ها، رازگشایی گذشته شخصیت‌هایی زخم‌خورده و تنها، دیالوگ‌های زهردار، تاکید بر زوایای پنهان شهر و زن شهرآشوب، برای جذب کردن رمانش استفاده کند. در «مرداد دیوانه»، مردی برای گرفتن انتقام، می‌خواهد شهر را به هم بریزد.

حرکت در مه (چگونه مثل 1 نویسنده فکر کنیم)

  • 260,000 تومان

گرچه کتابی که در دست دارید به طور مشخص بر داستان‌نویسی (داستان کوتاه، داستان بلند و رمان) متمرکز است اما آگاهانه به گونه‌ای تنظیم شده است که بخش اعظم آن برای فیلم‌نامه‌نویسان در دو حوزه طراحی شخصیت و پلات، و نیز برای نمایش‌نامه‌نویسان در امر خطیر شخصیت‌پردازی، کاملا قابل استفاده باشد.

شب ممکن

  • 26,000 تومان

به خاطر کاغذهای مچاله کنار سطل آشغال اتاقم است که نمی‌دانم به رمانت به چشم یک منتقد نگاه کنم یا یکی از شخصیت‌ها. همه این کاغذپاره‌ها نوشته‌هایی هستند که در آن‌ها سعی کرده بودم در برابر رمانت ـ نمی‌دانم بنویسم رمانت، رمان هاله یا رمانم ـ نقش منتقدی خارج از گود را بازی کنم. نمی‌شود، نشد. شاید نگه‌شان دارم تا از خواندنشان سر ذوق بیایی که جناب آقای استاد دانشگاه، منتقد و ویراستار بسیار جدی، همین که به اسم هاله می‌رسد، به رغم همه تلاشی که می‌کند، باز هم نمی‌تواند جلو احساساتش را بگیرد... بگذریم، نوش‌داروی پس از مرگ سهراب، همیشه و در هر زمان تلخ‌ترین بیهوده جهان است.

صفحه‌ی 1