متیو پری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرندز (زندگی و خاطرات متیو پری)
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
فرندز (زندگی و خاطرات متیو پری)
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
فرندز (دوستان و عاشقان)
  • 249,000 تومان
  • با تخفیف: 249,000 تومان

فرندز (زندگی و خاطرات متیو پری)

  • 165,000 تومان

«سلام، من متیو هستم، البته شاید من را به اسم دیگری بشناسید. دوستانم بهم می‌گویند متی. و قاعدتا باید تا حالا مرده باشم.» داستان جذاب بازیگر مشهور، متیو پری، اینگونه آغاز می‌شود. در این کتاب، با او در مسیر زندگی‌اش، از جاه‌طلبی‌های کودکی تا شهرت و اعتیاد و بهبودی پس از یک فاجعه بزرگ همراه می‌شویم. «فاجعه بزرگ» یک سرگذشت‌نامه فراموش‌نشدنی است که چشم مخاطب را به روی حقایقی باورنکردنی باز می‌کند و به کمک کسانی می‌آید که با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند. این داستان صادقانه و تکان‌دهنده را از دست ندهید... «سرگذشتی شگفت‌انگیز که نوشتن آن شهامت زیادی می‌خواهد. این کتاب سرشار از امید به آینده و زندگی است.» - مارتا کافمن (یکی از سازندگان سریال فرندز). «ستاره دوست‌داشتنی سریال فرندز، ما را به پشت صحنه این سریال و مشکلاتی که در اثر اعتیاد داشته، می‌برد.» - نیویورک تایمز. «متیو پری، بدون هیچ تعارفی، از رفتارهای اشتباه خود در گذشته می‌گوید.» - گاردین.

فرندز (زندگی و خاطرات متیو پری)

  • 165,000 تومان

«سلام، من متیو هستم، البته احتمالا مرا به اسم دیگری میشناسید. دوستانم متی صدایم می‌کنند و نباید الان زنده باشم.» داستان متیو پری، هنرپیشه معروف این‌طوری شروع می‌شود و ما را با خود به سفری می‌برد که مبدا آن آرزوی کودکی‌اش برای معروف شدن و مقصدش اعتیاد و بعد رهایی از آن است. در مسیر ما را با متیوی پنج‌ساله‌ای آشنا می‌کند که از مونترال به لس‌آنجلس رفت و بین والدینی که از هم جدا شده بودند در رفت‌وآمد بود؛ و متیوی بیست‌و‌چهارساله‌ای که در قسمت آزمایشی سریال معروفی که آن زمان اسمش دوستانی مثل ما بود یکی از نقش‌های اصلی را قاپید. متیو پری در داستانی خارق‌العاده از خانواده‌ی نابسامانی که در آن پرورش یافت پرده برمی‌دارد و درباره اشتیاقش به دیده شدن صحبت می‌کند؛ اشتیاقی که او را به سمت شهرت سوق می‌داد و از یک خلا درونی حرف می‌زند که حتی با رسیدن به بزرگ‌ترین آرزوهایش نمی‌توانست پرش کند. پری با آن شوخ‌طبعی معروفش، به صراحت و خودآگاه به شرح جدال مادام‌العمرش با اعتیاد و آنچه به آن دامن می‌زد (با وجود اینکه به ظاهر به هرچه می‌خواست رسیده بود) می‌پردازد. زندگی و خاطرات متیو پری زندگی‌نامه‌ای فراموش‌نشدنی است که شخصی و درعین‌حال شگفت‌آور است و دستی است که برای یاری به سمت افرادی دراز شده که برای ترک اعتیاد می‌جنگند. کتابی صددرصد صادقانه، تکان‌دهنده و بسیار خنده‌دار که طرف‌داران متیو منتظرش بودند.

فرندز (دوستان و عاشقان)

  • 249,000 تومان

سلام، اسم من متیو است، هرچند شاید مرا با اسم دیگری بشناسید. دوستانم متی صدایم می‌کنند. و احتمالا تا حالا می‌بایست مرده باشم. و این‌گونه زندگی‌نامه‌ی پر فراز و نشیب هنرپیشه‌ی معروف متیو پری آغاز می‌شود. زندگی‌نامه‌ای که در آن ما را با خود به سفری از رویاهای دوران بچگی تا شهرت و اعتیاد و بهبودی پس از آن می‌برد. متیوی پنج‌ساله قبل از اینکه مدام به بیمارستان برود یا در مراکز بازپروری بستری شود، به خاطر جدایی پدر و مادرش مدام بین مونترال کانادا و لس‌آنجلس در رفت و آمد بود. متیوی چهارده‌ساله ستاره‌ی تنیس کانادا بود، و متیوی بیست و چهارساله برای بازی در محبوب‌ترین سریال تاریخ به نام فرندز انتخاب شد. فرندز: دوستان و عاشقان زندگی‌نامه‌ای فراموش‌نشدنی، صمیمانه و آگاهی‌بخش است. به‌شدت صادقانه، تکان‌دهنده و البته خنده‌دار. کتابی که طرفداران فرندز سال‌ها منتظرش بودند.

صفحه‌ی 1