ماشاالله فرخنده (کشفی)


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
می‌خواهی سالم شوی (قابلمه را فراموش کن)
  • 209,900 تومان
  • با تخفیف: 209,900 تومان
بدون محدودیت بخورید وزن کم کنید و سالم شوید
  • 38,900 تومان
  • با تخفیف: 38,900 تومان
خواص مواد غذایی و چگونگی ترکیب آن‌ها به ویژگی‌های دستگاه گوارش بدن انسان

می‌خواهی سالم شوی (قابلمه را فراموش کن)

  • 209,900 تومان

تا وقتی به این واقعیت آگاه نشویم که انسان مجموعه‌ای شامل جسم و روح و روان است و تا زمانی سالم می‌ماند که به این سه مقوله توجه کرده و برای هماهنگی و همکاری این اجزا تلاش معقولانه کند، وضعیت خوبی نخواهیم داشت. تا وقتی که خودمان را فقط به بیماری‌های جسمی مشغول کنیم، نه شبه‌علم پزشکی قادر است مشکلات عدیده ما را درمان کند و نه روش‌های سنتی و چینی و آسیایی و اروپایی....

بدون محدودیت بخورید وزن کم کنید و سالم شوید

  • 38,900 تومان

این کتاب برای کسانی نوشته شده است که تندرست نیستند و باید رژیم‌های مشکل و ناکارآمد بگیرند، رژیم‌هایی که بیمارکننده است. راز موفقیت این روش تغذیه، ترکیب درست و اصولی مواد غذایی است تا کار هضم مختل نشود و هر کدام از ارگان‌های بدن کار خود را به درستی انجام دهند. «چه‌وقت و چگونه باید خورد»، موضوع این کتاب است! این اثر، برنامه غذایی چهار هفته‌ای برای تندرستی و شادابی به شما پیشنهاد می‌کند که ساده و در عین حال مطمئن و سالم است. در این روش نباید تعداد کالری‌ها را بشمارید یا کم بخورید و خود را محدود کنید. با مطالعه این کتاب شما واقعا لذت خوردن را یاد می‌گیرید. وزن شما به‌طور طبیعی کم می‌شود و به حالت طبیعی باز می‌گردد و همیشه وزن ثابتی خواهید داشت.

خواص مواد غذایی و چگونگی ترکیب آن‌ها به ویژگی‌های دستگاه گوارش بدن انسان

  • 7,500 تومان

بیشتر بیماری‌های ما در اثر عدم شناخت خواص مواد غلط ترکیب نمودن آنها در هنگام مصرف بوجود می‌آیند. برای اینکه یک بیماری را ریشه‌کن کنیم می‌بایست مرزهای بیولوژی و فیزیولوژی بدن خود را بشناسیم و مواد را به نحوی با هم مخلوط کنیم که هنگام هضم، بدن بتواند با مصرف کمترین هزینه از آنها بیشترین سود را ببرد و خود را درست تغذیه کند و هم به ذخایر اندوخته‌ی بدن اضافه گردد. کسی که بیمار شده است ذخایر بدن خود را به غارت داده است و برای سالم شدن می‌بایست با زندگی درست و تغذیه‌ای مناسب ضایعات را برطرف کند تا اینکه دوباره سالم شود. این کتاب خواص مواد و چگونگی ترکیب آنها را به شما یاد می‌دهد که اصول آن بر اساس روش طبیعی تندرستی می‌باشند که از سال 1822 تا کنون در آمریکا، کانادا و فرانسه و بیشتر کشورهای اروپایی رایج شده است و بیمارن بسیاری با رعایت آن توانسته‌اند تندرستی خود را دوباره به دست آورند.

صفحه‌ی 1