ماری کندو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خلق شادی با هنر ژاپنی (زیرورو کردن زندگی با جادوی سازماندهی و مرتب کردن)
جادوی نظم و تحول در زندگی
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
دگرگونی زندگی با جادوی نظم (هنر ژاپنی نظم و ترتیب)
هنر ژاپنی برای نظم و سامان‌دهی
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
دگرگونی زندگی با جادوی نظم (هنر ژاپنی برای سامان‌دهی و نظم)

خلق شادی با هنر ژاپنی (زیرورو کردن زندگی با جادوی سازماندهی و مرتب کردن)

  • 85,000 تومان

ماری کندو اهل ژاپن و عاشق مرتب‌کردن است. او در سراسر جهان، انقلابی در خانه‌ها و به‌طور‎کلی در زندگی‌ها به‌پا کرده است. حالا هم کندو راهنمایی مصور تهیه کرده تا با آن، با استفاده از روش مورد ادعایش، یعنی روش کانماری، به شما کمک کند خانه‌ای سرشار از شادی بسازید، درست همان چیزی‎که می‌خواهید. خلق شادی با هنر ژاپنی شامل توضیحاتی گام‌به‌گام و تصویری در مورد همه‌چیز است: از پیراهن و جوراب گرفته تا کشوها و کمدهای کاملاً مرتب. کندو در این کتاب به پرسش‌های تکراری هم پاسخ می‌دهد، پرسش‌هایی مثل این‎که آیا وسایلِ لازم که شادی‌آفرین نیستند را نگه داریم یا نه. او در مورد انواع دسته‌بندی توضیحاتی می‌دهد، دسته‌بنديِ چیزهایی مانند ابزارهای آشپزخانه، مواد تمیزکننده، لوازم سرگرمی، و عکس‌های دیجیتال. او درباره‌ی ساخت «محل شخصی و نیروبخش» در خانه‌تان هم توصیه‌هایی دارد. این کتابِ همراه و جامع مطمئناً برای هر کسی‎که در آرزوی ساده‌کردن زندگی‌اش است شادی‌آور خواهد بود.

جادوی نظم و تحول در زندگی

  • 55,000 تومان

در این کتاب یاد می‌گیرید که هنر ژاپنی نظم‌بخشی و مرتب‌سازی می‌تواند در زندگی شما تحول عظیمی ایجاد کند.نظم می‌تواند به گونه‌ای غیرقابل تصور بر تمام جنبه‌‌های زندگی از جمله کار و خانواده تاثیرگذار باشد.ساماندهی مجدد و کامل خانه می‌‌تواند تغییراتی فوق‌العاده در سبک زندگی و دورنمای آن به وجود آورد. در حقیقت معنای واقعی نظم،ساماندهی زندگی است.

دگرگونی زندگی با جادوی نظم (هنر ژاپنی نظم و ترتیب)

  • 41,000 تومان

می‌خواهم در این کتاب نشان دهم که چگونه با نظم دادن به محیط، زندگی‌تان برای همیشه تغییر می‌کند. غیرممکن است؟ پاسخ شما را می‌توانم حدس بزنم، زیرا اکثر مردم حداقل یک یا چندین بار تجربه این فرآیند برگشت‌پذیر را داشته‌اند. آیا تا به حال اتفاق افتاده که محل زندگی یا کار خود را با اشتیاق و دقت مرتب کرده و پس از مدت کوتاهی دوباره به روز اولش بازگشته باشد؟ اگر جوابتان مثبت است، اجازه دهید، راز موفق شدن را با شما در میان بگذارم. با دور ریختن وسایل اضافی شروع کنید و بعد محل مورد نظر را به‌ طور کامل و یک‌دفعه نظم دهید. اگر از روش «کن ماری» استفاده کنید، دیگر هیچ‌وقت اطرافتان به‌ هم ریخته نمی‌شود.

هنر ژاپنی برای نظم و سامان‌دهی

  • 58,000 تومان

ماری کندو از نوجوانی مطالعه‌ی کتاب‌ها و مقالات مربوط به نظم و سامان‌دهی را با جدیت آغاز کرد، که پس از سال‌ها تحقیق و بررسی به ابداع ”متد کن ماری“ انجامید. و اکنون سال‌هاست که در مقام مربی و مشاور و نویسنده این راه‌کارها را با میلیون‌ها نفر در میان گذاشته تا با پیروی از آن‌ها آشفتگی و به‌هم‌ریختگی را برای همیشه از قلمرو زندگیشان بیرون رانده و به جای آن شادی و نشاط بنشانند. او برای برگزاری دوره‌های آموزشی ”متد کن ماری“ به سراسر ژاپن و حتی سایر کشورها سفر می‌کند. کتابی که در دست دارید به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیولی، سوئدی و پرتقالی ترجمه و در سراسر جهان با استقبال کم‌نشیری مواجه شده است.

دگرگونی زندگی با جادوی نظم (هنر ژاپنی برای سامان‌دهی و نظم)

  • 65,000 تومان

مردم ژاپن بر این باورند که مرتب کردن اتاق و یا خانه‌شان بخت را به روی آنان می‌گشاید... کسانی که از هنر ژاپنی برای ساماندهی زندگی‌شان سود می‌جویند، دیگر هرگز با آشفتگی و بی‌نظمی رو به رو نمی‌شوند. این شیوه ناب فقط مجموعه‌ای از قواعد نیست، بلکه معجزه‌ای است که با رسیدن به ذهنیتی مناسب با استفاده از روش کن‌ ماری زندگی‌تان را دگرگون می‌کند.

صفحه‌ی 1