مارک منسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جورنال هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
  • 235,000 تومان
  • با تخفیف: 235,000 تومان
هنر ظریف بی‌خیالی (دیدگاهی برای زندگی خوب)
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها (مجموعه کتابخانه‌ای برای همه)
همه چیز به فنا رفته (هنر ظریف امیدواری) مینی بوک
هنر ظریف بی‌خیالی (مینی‌بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
همه چیز رو به فنا نده
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
شاد بودن کافی نیست (جستارهایی در باب زیستن)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
هنر ظریف اهمیت ندادن
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
همه چیز به فنا رفته
  • 157,000 تومان
  • با تخفیف: 157,000 تومان
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها (روشی نو برای خوب زندگی کردن)
همه ‌چیز به فنا رفته ( هنر ظریف امیدواری )
  • 39,900 تومان
  • با تخفیف: 39,900 تومان
 زیاد به خودت سخت نگیر(هنر ظریف بی‌خیالی رویکردی غیرمتعارف به زندگی متعارف)

جورنال هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

  • 235,000 تومان

در زندگی‌ام چیزهای بسیاری بود که دغدغه‌شان را داشتم و چیزهای بسیاری هم بود که دغدغه‌شان را نداشتم، و آن‌چه بیش‌ترین تاثیر را در زندگی‌ام داشت، دغدغه‌هایی بود که تصمیم گرفتم نداشته باشم. «جورنال هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها» حاصل گردآوری و گسترش تمرین‌های بسیار مفیدی است که نویسنده در طول سالیان با مخاطبان خود درمیان گذاشته است. این جورنال همچون کتاب پیش از آن، نمی‌گوید چه ارزش‌هایی برگزینید یا چطور آدمی شوید؛ بلکه به شما کمک می‌کند درک روشن‌تری از ارزش‌های خودتان یا شخصیت مطلوب‌تان بیابید. تمرین‌های این جورنال گام‌هایی منطقی‌اند که شما را از سوالات مطرح‌شده در کتاب، به سوالاتی می‌رسانند که خودتان باید جواب‌شان را بیابید. سفر به اعماق درون‌تان را شروع کنید. این جورنال که بازتاب‌دهنده موضوعات کتاب «هنر رهایی از دغدغه‌ها»ست با راهنمایی‌هایش به شما کمک می‌کند عمیق‌ترین پرسش‌ها درباره احساسات، ارزش‌ها و اهداف را از خود بپرسید و به پاسخ آنها برسید. بینش منسن که با تمرین‌هایی درخشان همراه شده، شما را می‌خنداند، به فکر فرو می‌برد و با چیدن یک نقشه عملی دقیق به پیشرفت‌تان سرعت می‌بخشد.

هنر ظریف بی‌خیالی (دیدگاهی برای زندگی خوب)

  • 105,000 تومان

اعتقاد همیشه اولویت دارد. تا زمانی که دیدگاه خود را تغییر ندهیم، آنچه را که هستیم و نیستیم، نمی‌توانیم بر اجتناب و اضطراب خود غلبه کنیم. ما نمی‌توانیم تغییر کنیم. به این ترتیب «شناخت خود» یا «پیدا کردن خود» می‌تواند خطرناک باشد. می‌تواند نقشی سختگیرانه را به شما تحمیل کند و همین‌طور توقعات غیرضروری را.

هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها (مجموعه کتابخانه‌ای برای همه)

  • 64,500 تومان

این کتاب رنج‌های شما را به ابزار، زخم‌هایتان را به قدرت، و مشکلات‌تان را به مشکلات معمولی‌تر تبدیل می‌کند. این پیشرفتی واقعی است، این کتاب را به چشم راهنمایی برای رنج‌هایتان بنگرید، راهنمایی برای چگونگی رنج کشیدن آسان‌تر و معنادارتر، با شفقت و فروتنی بیشتر. این کتابی‌ است درباره برداشتن قدم‌های سبک‌تر با وجود بارهای سنگین روی دوش‌تان، درباره آرامش بیشتر در برابر بزرگترین ترس‌هایتان و خندیدن به اشک‌هایتان در همان حالی که از چشم‌تان سرازیر است.

همه چیز به فنا رفته (هنر ظریف امیدواری) مینی بوک

  • 30,000 تومان

منسون در کتاب همه چیز به فنا رفته، از چاشنی طنز خاص خود استفاده کرده تا به خواننده بگوید اگرچه دنیای امروز ما وضعیت خرابی دارد اما می‌توان با این چالش هم کنار آمد. او نظریات فیلسوفان و متفکران بزرگی همچون افلاطون، کانت، تام ویتس و نیچه را دستمایه قرار می‌دهد تا خواننده را با مفاهیم و معانی جدید و درک متفاوتی از مفهوم امیدء از دل پرتگاه و تاریکی‌های افسردگی و ناامیدی ذهن عبور دهد. منسون امید را انگیزه و اشتیاقی می‌داند که هر فردی برای مستحکم و بهتر زیستن به آن نیاز دارد. او در این کتاب به مباحثی همچون پارادوکس پیشرفت، آیین‌های ایدئولوژیک جعبه پاندورا و غیره نیز پرداخته است.

هنر ظریف بی‌خیالی (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

کتاب هنر ظریف بی‌خیالیء نوشته مارک منسون نگاهی جالب و آموزنده به فلسفه‌ای از زندگی است که شاید قبلا آن را در نظر نگرفته باشید. منسون به خواننده پیشنهاد می‌دهد که به جای طرفداری از تکنیک‌های تصویرسازیء مثبت‌اندیشی یا جستجوی خوشبختیء رنج و دشواری‌ای را بپذیرد که همه در زندگی تجربه می‌کنند. بنابراین کتاب هنر ظریف بی‌خیالی درباره بی‌خیالی نیستء بلکه اتفاقا درباره توجه بیش از حد به اهداف و ارزش‌های کلیدی و بی‌خیالی و بی‌توجهی نسبت به حاشیه‌های دیگر است حتی اگر دیگرانء آن حاشیه‌ها راء اصل بدانند.

همه چیز رو به فنا نده

  • 50,000 تومان

کتابی درباره امید نوشته مارک منسون، درباره چیزهایی سخن می‌گوید که در حال نابودی هستند. منسون در این کتاب به اضطراب‌ها و نگرانی‌هایی پرداخته که در لایه لایه زندگی‌های ما نفوذ کرده گریزی از آن دیده نمی‌شود. جملات برگزیده کتاب همه چیز به فنا رفته، کتابی درباره امید: - چه طور می‌توانید به کسی بگویید «روز خوبی داشته باشی» در حالی که می‌دانید تمام افکار و انگیزه‌های او، در نیاز بی‌پایان او برای فراموش کردن پوچی ذاتی وجود خودش به عنوان یک انسان ریشه دارد؟ - نقطه مقابل خوشحالی، عصبانیت یا اندوه نیست. اگر عصبانی یا اندوهناک باشید، یعنی هنوز به چیزی اهمیت می‌دهید. یعنی هنوز چیزی برای شما مهم است. یعنی هنوز امید دارید. - ما برای این که در زندگی خودمان امید ایجاد کنیم، باید ابتدا احساس کنیم که روی زندگی خود، کنترل کامل داریم. باید این حس در ما وجود داشته باشد که چیزی‌هایی که از درستی و خوبی آن‌ها اطمینان کامل داریم، دنبال می‌کنیم.

شاد بودن کافی نیست (جستارهایی در باب زیستن)

  • 135,000 تومان

زندگی مجموعه‌ای از فقدان‌هاست؛ این تقریباً تنها چیز حتمی در زندگی ماست. لحظه به لحظه و سال به سال خود سابق‌مان را پشت سر می‌گذاریم، خودی که دیگر نمی‌توانیم آن رابرگردانیم. ما دوستان، اعضای خانواده، ارتباطات، شغل‌ها و گروه‌هایی را از دست می‌دهیم...دیدگاه‌ها، تجربه‌ها، اعتقادها و اشتیاق‌هایی را از دست می‌دهیم و در نهایت روزی هستی خود را. اگر به لحظات سخت زندگی‌تان فکرکنید، متوجه می‌شوید برای خلاصی از آن لحظات سخت باید با رنج فقدان کنار می‌آمدید. باید روابط و پیگیری‌ها را ازدست می دادید، باید معنایی را از دست می‌دادید تا قادر می‌شدید به معنایی والاتر و سالم‌تر دست یابید. با این نگاه تمام رشدها به گونه‌ای فقدان نیاز دارند و تمام فقدان‌ها موجب رشد می‌شوند. این دو باید اتفاق بیفتند.

هنر ظریف اهمیت ندادن

  • 115,000 تومان

چندین دهه است که به ما گفته‌اند مثبت‌اندیشی کلید یک زندگی شاد است. مارک منسن می‌گوید: لعنت به مثبت‌اندیشی، بیایید روراست باشیم. اوضاع خراب است و ما همه مجبور هستیم با آن کنار بیاییم . منسن ظاهرسازی نمی‌کند و طفره نمی‌رود. او همه چیز را همان‌گونه که واقعا هست می‌گوید درصد خالص و نشاط‌آور از حقیقتی که جای آن در زندگی امروز شدیدا خالی است .هنر ظریف اهمیت ندادن، پادزهر او برای ذهنیت نازپرورانه‌ای است که می‌گوید بیایید همگی احساس خوبی داشته باشیم و نسلی لوس بار آورده است. منسن به پشتوانه تحقیقات آکادمیک و لطیفه‌های به جا سعی دارد پایه‌های زندگی ما را تقویت کند تا بتوانیم به جای مثبت‌اندیشی در شرایط سخت، یاد بگیریم آن شرایط را تحمل کنیم. زمانی که ترس‌ها، اشتباهات، و تردیدهای خود را بپذیریم، زمانی که با حقایق دردناک مواجه شویم ، می‌توانیم شهامت، استقامت، صداقت، مسئولیت‌پذیری و بخشندگی‌ای را که می‌جوییم بیابیم.

همه چیز به فنا رفته

  • 157,000 تومان

مارک منسن بر خلاف کتاب هنر ظریف اهمیت ندادن که در آن به اضطراب همیشگی حاکم بر زندگی انسان مدرن پرداخته است . در همه چیز به فنا رفته توجه خود را از نقایص اجتناب‌ناپذیر درون هر فرد، به فجایع بی‌پایان دنیای اطرافمان معطوف می‌کند. او با استفاده از دریای پژوهش‌های روان‌شناختی درباره این موضوعات، و نیز با به کارگیری خرد لایتناهی فیلسوفانی همچون افلاطون ، نیچه و تام ویتس، مذهب و سیاست را تشریح می‌کند و به بررسی شباهت‌هایی که به یکدیگر پیدا کرده‌اند می‌پردازد. او با نگاهی متفاوت به روابط ما با پول سرگرمی و اینترنت می‌نگرد و اینکه چطور افراط در یک چیز خوب می‌تواند تبدیل به سوهان روح شود. او آشکارا تعاریف ما از ایمان خوشبختی، آزادی و حتی امید را به چالش می‌کشد

هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها (روشی نو برای خوب زندگی کردن)

  • 44,000 تومان

در این کتاب نویسنده داستان زندگی خودش و دغدغه‌های دوران جوانی‌اش ا با صراحت بیان کرده است تا بتواند خواننده را به هدف مورد نظر یعنی رهایی از دغدغه‌ها برساند. مارک منسن می‌گوید: هر فرد موفقی بارها و بارها شکست خورده است اما آنچه نمایش داده می‌شود فقط موفقیت اوست. از این رو بسیاری از افراد می‌خواهند بدون تحمل سختی و فشار، ره صد ساله را یک شبه طی کنند.

همه ‌چیز به فنا رفته ( هنر ظریف امیدواری )

  • 39,900 تومان

ما در زمانه جالبی زندگی می‌کنیم . همه چیز از لحاظ مادی در بهترین حالت خود قرار دارد ، اما هم‌زمان به نظر می‌رسد همه چیز به شکلی ترسناک و جبران‌ناپذیر به فنا رفته است . چه خبر است ؟ به کجا می‌رویم ؟ اگر کسی بتواند نامی برای بی‌قراری زمانه ما و درمان آن پیدا کند ، کسی نیست جز مارک منسون . او در این کتاب با بهره‌گیری از انبوهی تحقیقات روان‌شناختی و همچنین نظرات فیلسوفانی چون افلاطون و تام ویتس به کالبد شکافی دین ، سیاست ، ثروت ، شادمانی ، دنیای مجازی و سرانجام زندگی می‌پردازد . منسون با ترکیب همیشگی شوخ‌طبعی و ذکاوت خاص خودش ما را به چالش می‌کشد تا با خودمان صادق‌تر باشیم. او صراحتا تعریف ما را از ایمان ، شادمانی ، آزادی و البته امید نقض می‌کند . یکی از بهترین نویسندگان مدرن بار دیگر اثری به جهان ارائه کرده است که سالیان سال نقل محافل خواهد بود .

زیاد به خودت سخت نگیر(هنر ظریف بی‌خیالی رویکردی غیرمتعارف به زندگی متعارف)

  • 39,900 تومان

از صخره‌ها به سوی آبی آسمان گام برمی‌دارم، به وسعت آن اجازه نمی‌دهم که میدان دید مرا در خود غرق کند.سردم است، اما عرق کرده‌ام. هیجان‌زده‌ام، اما می‌هراسم. آیا این است پایان ماجرا؟ این کتاب به شما کمک خواهد کرد درباره انتخاب‌هایتان در زندگی ، آنچه میخواهید به آن اهمیت بدهید و آنچه تصمیم می‌گیرید به آن اهمیت ندهید، کمی شفاف‌تر بیندیشید. او این حقیقت را با ایده جدیدی به نام هنر ظریف بی‌خیالی نشان می‌دهد. ایده بی‌خیالی، روشی ساده برای هماهنگی دوباره خود با توقعاتمان در زندگی و انتخاب این حقیقت است که چه چیزی باید برایمان مهم باشد و چه جیزی نباید مهم باشد.

1  2  صفحه‌ی 1