مارک لوی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
او و او
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
روح عاشق
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
دزد سایه‌ها
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
دوست‌های من عشق‌های من
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
دختری مثل او
  • 62,000 تومان
  • با تخفیف: 62,000 تومان
عشق و دوستی
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
با من بمان
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
او و او
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
اگر فرصت دوباره‌ای بود
  • 34,000 تومان
  • با تخفیف: 34,000 تومان
شروعی دوباره در پاریس
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
سفر عجیب آقای دالدری
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان

او و او

  • 79,000 تومان

آیا می‌توان وانمود به دوست داشتن کسی کرد که دیگر ما را دوست ندارد؟ میا، ستاره‌شناس سینمای انگلستان، تصمیم می‌گیرد تا کاملا ناشناس به پاریس، شهر نور و عشق، پناه ببرد. در پاریس می‌کوشد گذشته‌اش را فراموش کند و پایانی ببخشد بر درد عشقی که او را از پای درآورده است. مدل مویش را تغییر می‌دهد و در رستوران دوستش به عنوان خدمتکار مشغول به کار می‌شود. هویتش را پنهان و در یک سایت دوست‌یابی ثبت نام می‌کند. پل، نویسنده ناشناس آمریکایی، سال‌هاست که به پاریس مهاجرت کرده و تنها زندگی می‌کند. با وجود این که چندین رمان چاپ کرده، نتوانسته است موفقیت چندانی به دست آورد. آرتور و لوران، صمیمی‌ترین دوستانش از آمریکا به دیدار او می‌آیند و او را تنها و غمگین می‌یابند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا بی‌خبر از پل، او را در یک سایت دوست‌یابی ثبت نام کنند. سایت دوست‌یابی میا و پل را با هم آشنا می‌کند و ماجراها آغاز می‌شود.

روح عاشق

  • 59,000 تومان

آن‌ها سه روز در سان فرانسیسکو وقت دارند. سه روز برای رقم زدن ماجرایشان. چه کار می‌کردید اگر روحی در زندگی‌تان ظاهر می‌شد و از شما برای برآورده کردن ارزشمندترین خواسته‌اش درخواست کمک می‌کرد؟ حاضر می‌شدید همراه او با هواپیما به آن سر دنیا بروید؟ با به جان خریدن این خطر که دیوانه به‌حساب بیایید؟ اگر این روح، روح پدرتان باشد چه؟ توما، نوازندۀ چیره‌دست پیانو، وارد ماجرایی شگفت‌انگیز می‌شود: یک قول، یک سفر برای جبران زمان ازدست‌رفته و یک ملاقات غیرمترقبه. روح عاشق، هم‌تراز زیباترین داستان‌های کاپرا و ویلی وایلدر، میل به باورِ باورنکردنی‌ها را در شما به‌وجود می‌آورد.

دزد سایه‌ها

  • 49,000 تومان

دزد سایه‌ها یازدهمین رمان مارک لوی،نویسنده‌ی هم روزگار فرانسوی است.شخصیت اصلی این داستان پسر بچه‌ای است که از شب و سایه‌هایی که روی دیوار و پرده‌ی اتاقش نقش می بندد می ترسد.در مدرسه‌ی جدیدش با دردسرهای بسیاری روبرو می‌شود، غروب یک روز پاییزی درمی‌یابد که پدرش برای همیشه او و مادرش را ترک می‌کند. بر تمامی این مشکل‌ها گرفتاری دیگری افزوده می‌شود: سایه‌ای به او می گوید که می تواند سایه‌ی دیگران را بدزدد و با آن‌ها سخن بگوید! هر سایه رازی را برای او فاش می‌کند و او بر خلاف میل خود به رویاها،رزوها،غم‌ها و امیدهای اطرافیانش پی می‌برد. با این توانایی عجیب چه باید کرد؟ آیا می‌توان درباره‌ی آن با کسی سخن گفت؟ خیلی زود درمی‌یابد که می توان از این قدرت بهره گرفت و به انسان‌های دور و بر خود یاری رساند تا راه خوشبختی را بیابند. او به همگان می‌آموزد که به جای آنکه زندگی‌شان را صرف رویاپردازی کنند رویاهای‌شان را به واقعیت تبدیل سازند اما آیا چنین کسی خود می‌تواند راه خوشبختی را پیدا کند؟ آیا می‌داند که خوشبختی کجا و چه موقع انتظارش را می‌کشد؟

دوست‌های من عشق‌های من

  • 42,000 تومان

کتاب «دوست‌های من، عشق‌های من» در سال ۲۰۰۶ به چاپ رسید. این کتاب ماجرای دو دوست را، به نام‌های آنتوان و ماتیا، روایت می‌کند که از دوران کودکی دوستان صمیمی یکدیگر بوده‌اند و بعد از ازدواج نیز رابطه‌ی خود را حفظ کرده و روابط خانوادگی صمیمی با هم دارند. حالا هر دو از همسران خود جدا شده‌اند و به‌تنهایی فرزندان خود را بزرگ می‌کنند. ماتیا در لندن یک کتابفروشی باز کرده و آنتوان یک شرکت طراحی داخل ساختمان دارد. کتاب «دوست‌های من، عشق‌های من» کتابی اجتماعی است که از دوستی‌های پایدار و روابط صمیمی انسان‌ها صحبت می‌کند که در همه حال کنار هم هستند و همیشه دست هم را می‌گیرند و یکدیگر را بلند می‌کنند و مسائل و مشکلات را با هم سپری می‌کنند.

دختری مثل او

  • 62,000 تومان

اواخر بعد از ظهر، اوج کار دیپاک شروع می‌شود، اما قبل از آن، او سه بار بالا و پایین رفته است. یک رفت و برگشت به طبقه‎‌ هفتم، برای این که آقای ویلیامز را بالا ببرد، آقای ویلیامز، کارشناس خبری در کانال فاکس نیوز است. یک رفت و برگشت دیگر برای پایین آوردن آقای گروملَت ، حسابداری که در طبقه‌ اول یک دفتر دارد. و حالا هم، همراه با سگ خانواده‌ کلِرک ، که یک زوج فرانسوی هستند، در حال رفتن به سمت طبقه‌ ششم است. پرستارشان، جلوی در آپارتمان، حیوان را تحویل می‌گیرد و یک اسکناس ده دلاری به دیپاک می‌دهد تا او آن را فوراً به کسی که سگ را می‌گرداند و در طبقه‌ پایین منتظر است بدهد. دیپاک ساعتش را نگاه می‌کند، خانم كُلینز بدون هیچ تاخیری با او تماس می‌گیرد. او که شوهرش مرده است، همه‌ سعیش را می‌کند تا در را سه قفله کند، انگار که کسی می‌تواند بدون این که دیپاک او را ببیند وارد ساختمان شود. اما دیوانه‌بازی‌های ساکنان ساختمان شماره‌ 12، در خیابان پنجم، بخشی از روزمره‌ او است؛ یا بهتر بگوییم، بخشی از وجود او است. بعد از کمک به خانم کلینز برای بیرون آوردن کلیدش از داخل قفل در، او را به طبقه‌ همکف می‌برد و فوراً دوباره به طبقه‌ اول می‌رود. دوشیزه کلوئه جلوی در آسانسور، منتظر او است، با لبخند به دیپاک سلام می‌کند، انگار که او با این لبخند به دنیا آمده است. هنگام وارد شدن به آسانسور، او از دیپاک می‌پرسد که روزش چطور بوده است و او این طور جواب می‌دهد: ـ بالا و پایین‌های خودش رو داشته، دوشیزه.

عشق و دوستی

  • 49,000 تومان

ماتیاس که در پاریس کتاب‌فروشی دارد، تصمیم می‌گیرد تا برای نزدیکی بیشتر به دخترش، در لندن ساکن ‌شود. او در لندن، آنتوان، صمیمی‌ترین دوستش را پیدا می‌کند. آنتوان هم درست مثل ماتیاس، با دخترش زندگی می‌کند. آن‌ها برای رهایی از تنهایی تصمیم می‌گیرند به همراه فرزندانشان، چهار نفره زیر یک سقف زندگی کنند. آن‌ها تنها یک قانون وضع می‌کنند: هیچ زنی حق ورود به خانه را نخواهد داشت! اما پیوندهای دوستی، هر چقدر هم که زیبا و قوی باشد، کافی نیست و خیلی زود، عشق در خانه‌شان را می‌زند.

با من بمان

  • 35,000 تومان

داستانی عاشقانه و دلچسب و ماجراجویی نفسگیر که خیال و واقعیت را به گونه‌ای شگفت‌انگیز به یکدیگر پیوند می‌دهد. ماجراجویی معماری جوان به نام آرتور که در کمد لباس‌هایش با زنی به نام لورن (شبح) که در واقع در بیمارستان در حالت کماست روبه‌رو می‌شود و در ادامه برای نجات لورن پیوندی جادویی میان آن‌ها شکل می‌گیرد و این فقط عشق است که می‌تواند لورن را نجات دهد.

او و او

  • 35,000 تومان

رمان‌های مارک لوی، نویسنده معاصر فرانسوی، که از سال 2000 میلادی به نگارش رمان روی آورده است، همواره در صدر پرفروش‌ترین‌های فرانسه جای گرفته‌اند. آثار او تاکنون به زبان‌های زیادی ترجمه و چندین فیلم از روی آن‌ها ساخته شده است. رمان «او و او» که در سال 2015 انتشار یافته، داستان زن بازیگری است که از عیاشی‌های همسر سوپراستارش به تنگ آمده و دیگر حاضر نیست نه روی صحنه و نه در زندگی مشترک با او، نقش عاشقی دل‌خسته را برایش بازی کند. عرصه چنان بر میا تنگ می‌شود که ترک وطن می‌کند و از طریق کانال مانش خودش را به پاریس می‌رساند و در رستوران صمیمی‌ترین دوستش را ظاهری مبدل پیشخدمتی پیشه می‌کند. در این بین از طریق وب‌سایت دوستش با نویسنده‌ای آمریکایی به نام پل آشنا می‌شود. زندگی جدید میا با حضور پل رنگ و بویی متفاوت می‌یابد. پاریس و جاذبه‌هایش این دو را بیشتر به هم نزدیک می‌کند و مهاجرت و غربت میانشان رابطه‌ای فراتر از دوستی می‌آفریند؛ چیزی که هر دو به شدت در تلاشند آن را انکار کنند. چرا که هر دو خوب می‌دانند که برای بقای این رابطه مسیری پر پیچ و خم در پیش رو دارند. رمان «او و او» با روایتی شیرین این مسیر را پیش روی خواننده می‌نمایاند.

اگر فرصت دوباره‌ای بود

  • 34,000 تومان

گرچه اندرو قصد نداشت یک سانتی‌متر از مسیر قبلی‌اش فاصله بگیرد، ولی فکر این‌که روال پیشامدهای قبلی را کمی جابجا کند، برایش خوشایند بود. او هنوز از والری تقاضای ازدواج نکرده بود ـ در حقیقت این کار را سه روز بعد انجام می‌داد ـ و هنوز دل والری را نشکسته بود و بنابراین قرار نبود از چیزی عذرخواهی کند. این بازگشت به گذشته، اگر قرار نبود که حدود شصت روز بعد با غلتیدن در خون خودش به آخر برسد، می‌توانست جنبه‌های خوبی داشته باشد...

شروعی دوباره در پاریس

  • 40,000 تومان

شهر نورها، پاریس، پذیرای یکی دیگر از عاشقانه‌های مارک لوی است. او این‌بار هم عاشقانه‌ای خلق کرده که هیجان و بامزگی و صد البته رمانتیک بودن داستان نمی‌گذارد لحظه‌ای کتاب را بر زمین بگذارید. رابطه‌ای میان «میا» بازیگر و «پاول» نویسنده که به دنبال شروعی دوباره در پاریس هستند به هم گره می‌خورد، اما این رابطه تا کجا پیش خواهد رفت؟ آیا دنیا همین‌قدر که می‌گویند کوچک است؟ آیا نیمه گمشده حقیقت دارد؟ آیا پاریس باز هم برای رسیدن دو نفر به یکدیگر پادرمیانی می‌کند؟

سفر عجیب آقای دالدری

  • 30,000 تومان

آلیس، شخصیت اصلی «سفر عجیب آقای دالدری» دختری انگلیسی است که پدر و مادرش را در بحبوحه بمباران شهر لندن توسط نیروهای آلمان نازی از دست داده است. دوستان کمی دارد اما آن‌ها، تمام آن چیزی هستند که او می‌خواهد. همه‌چیز درست و منطقی است تا این‌که قصه به ماوراء ورود می‌کند و با پیچیده‌تر کردن قصه، هیجان خوانش آن چند برابر می‌شود.

صفحه‌ی 1