مارک براکت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
متخصص احساسات شو (آزادسازی قدرت احساسات برای کمک به رشد افراد و جامعه)
هنر همه‌فن حریف شدن در احساسات (به کارگیری قدرت احساسات برای کمک به رشد و شکوفایی)
جادوی احساس (قفل گشایی از قدرت احساسات برای کمک به خویشتن خانواده و اجتماع)

متخصص احساسات شو (آزادسازی قدرت احساسات برای کمک به رشد افراد و جامعه)

  • 130,000 تومان

در کتاب «متخصص احساساتت شو» یاد می‌گیرید: مدیر موفق‌تری برای کارمندان، کارمند مفیدتری برای سازمان، همدم بهتری برای روابطتان، پدر و مادر خوبی برای فرزندانتان، نوجوان آگاه‌تری برای جامعه‌ و دانشجوی بهتری برای تخصصتان باشید. مارک براکت در این کتاب به ما نشان می‌دهد، هوش هیجانی نه تنها یک موهبت بلکه یک مهارت است که همه ما می‌توانیم یادش بگیریم و از آن بهره‌مند شویم. «متخصص احساساتت شو» بیش از هر کتاب دیگری به تضادی که بین تفکر و احساس ایجاد می‌کنیم پرداخته، گویی که تفکر مهم‌تر است و احساس اینگونه نیست. دکتر براکت به ما می‌گوید که احساسات و درک آنها کلید اصلی برای رسیدن به جایگاهی است که ظرفیتش را داریم.

هنر همه‌فن حریف شدن در احساسات (به کارگیری قدرت احساسات برای کمک به رشد و شکوفایی)

  • 235,000 تومان

بچه ها و بزرگسالان زیادی با مشکلات مربوط به عواطف و احساسات دست و پنجه نرم می کنند، آن ها از احساسات خود خجالت می کشند و از مهارت های عاطفی برخوردار نیستند، اما قرار نیست اوضاع این طور بماند. ماموریت زندگی مارک براکت تغییر این وضعیت است، و در این کتاب شیوه ی خود برای انجام این کار را با ما در میان می گذارد. در هنر همه فن حریف شدن در احساسات به شکلی اصولی یاد می گیرید چطور احساسات و عواطف مختلف را شناسایی و درک کنید، برایشان نامی انتخاب کنید، به درستی و به موقع ابرازشان کنید، و اینکه در نهایت چطور آنها را تنظیم و تعدیل کنید. اگر می خواهید پدر و مادر خوبی باشید، اگر می خواهید به دوستتان کمک کنید و اگر به طور کلی می خواهید احساسات و نحوه ی برخورد با انها را بهتر بشناسید، این کتاب برای شماست.

جادوی احساس (قفل گشایی از قدرت احساسات برای کمک به خویشتن خانواده و اجتماع)

  • 60,000 تومان

کتاب جادوی احساس بیش از هر کتاب دیگری به احساسات انسانی پرداخته است. در این کتاب به پژوهش‌ها، تکنیک‌ها و داستان‌های واقعی زندگی انسان‌ها اشاره شده است. تجربه‌های نویسنده نیز به کتاب غنای بیشتری داده است. این مجموعه اطلاعات بی‌نظیر، باعث شده‌اند که نویسنده بتواند پویایی هوش هیجانی را به تصویر بکشد. این کتاب می‌تواند برای والدین، دانش‌آموزان، مربیان، مدیران و پژوهشگران مناسب باشد و از خواندن آن لذت ببرند.

صفحه‌ی 1