لیندا متکالف


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روایت‌درمانی راه ‌حل محور
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
زوج و خانواده‌درمانی (رویکرد تمرین محور لیندا متکالف)

مشاوره به سوی راه‌حل‌ها (برنامه کاربردی راه‌حل محور برای کار با دانش‌آموزان معلمان و والدین)

  • 170,000 تومان

این کتاب رویکرد راه‌حل محور را به منظور کار با دانش‌آموزان، معلمان و والدین به کار می‌گیرد. استفاده از این رویکرد می‌تواند سبب کاهش کج رفتاری‌های دانش‌آموزان، تقویت سلامت روانی و رشد ذهنی آنها شود و همچنین فرصت یادگیری عاطفی- اجتماعی را برای آنان فراهم سازد. این رویکرد به نقاط قوت افراد اهمیت زیادی می‌دهد و نسبت به چگونگی موفقیت‌هایی که افراد کسب می‌کنند، کنجکاو است. در حقیقت می‌توان گفت این رویکرد بر نقاط قوت و منابعی تأکید دارد که از قبل در دسترس دانش‌آموزان، والدین و مدرسه قرار دارند. در این رویکرد سیستمی به جای آنکه شخص مشاور یک برنامه ترجیحی موفقیت را برای مراجع ارائه کند، این خود مراجع است که این برنامه را در اختیار مشاور قرار می‌دهد، در نتیجه تعداد جلسات مشاوره کاهش می‌یابد و استقلال دانش‌آموز از مشاور افزایش پیدا می‌کند. کارآمدی این رویکرد در حیطه مشاوره با کودکان و نوجوانان سبب شده است که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از روان‌شناسان و مشاوران در محیط‌های آموزشی قرار گیرد. معلمان، مدیران و مشاوران مدارس زمان کافی برای استفاده از رویکردهای بلندمدت برای مشاوره با دانش‌آموزان در محیط مدرسه را ندارند، در نتیجه مداخلات کوتاه مدت عملی و مؤثرتر است. به کار گیری نکات و مطالب نوآورانه این کتاب به عنوان یک راهنمای عملی در حوزه مشاوره راه‌حل‌محور، به همه دست‌اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت توصیه می‌شود.

روایت‌درمانی راه ‌حل محور

  • 180,000 تومان

کتاب حاضر تلفیقی از روایت درمانی و درمان‌های راه‌حل محور است که در مجموعه درمان‌های پسا‌مدرن طبقه‌بندی می‌شود. در این نوع درمان به‌جای تمرکز بر مشکلات و آسیب‌ها بر توانمندی مراجعان و راه‌حل‌ها تأکید می‌شود. باور به تغییرپذیری انسان و القای روحیه‌ امید به تغییر، هم در مشاور و هم در مراجع و محدود نکردن ذهن مشاور به‌نظام‌های تشخیصی اختلالات روانی و پرهیز از برچسب‌زنی به مراجعان و تأکید بر ویژگی‌های فردی مراجعان، این روش را انعطاف‌پذیر و کارآمد ساخته است. امید است مطالعه کتاب مشاوران و درمانگرانی را با افق‌های جدید آشنا و نتیجه درمان را مؤثرتر کند.

زوج و خانواده‌درمانی (رویکرد تمرین محور لیندا متکالف)

  • 110,000 تومان

پدیده‌ها و آسیب‌های مختلفی در جامعه امروزی وجود دارند که بنیان و استحکام ازدواج را مورد هدف قرار می‌دهند، لذا نیاز به خدمات مشاوره حرفه‌ای در حوزه ازدواج و خانواده بیش از پیش احساس می‌شود. برای حرفه‌ای شدن در امر مشاوره در هر حوزه بایستی با دیدگاه‌ها و نظریه‌های حرفه‌ای آن حوزه آشنا بود. با این حال، صرف آشنایی نظری با نظریه‌ها کافی نیست. بلکه باید نظریه‌ها را در عمل تجربه کرد و تفاوت‌ها را شاهد بود تا به دیدگاه روشنی در خصوص فرایند مشاوره رسید. کتاب زوج و خانواده‌درمانی،‌ کتاب کاربردی در زمینه مشاوره ازدواج و خانواده است. این کتاب علاوه بر مفروضات نظری هر نظریه فرایند درمان و دیدگاه متخصصات شاغل در این حوزه را ارایه می‌دهد. از ویژگی‌های برجسته این کتاب؛ مصاحبه با درمانگران متخصص در حوزه هر کدام از نظریه‌ها و همچنین طرح کیس یکسان در انتهای هر فصل و پاسخ‌دهی متفاوت هر کدام از متخصصان در این خصوص است که خواننده را با تفاوت در فرمول‌بندی کیس و فرایند مشاوره هر نظریه آشنا می‌کند.

صفحه‌ی 1