لوکیوس آنایوس سنکا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه آرامش خود را حفظ کنیم (راهنمای تسلط بر خشم)
ادیپوس (نمایش‌نامه)
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان
رساله در باب خشم (مجموعه روزگار نخست)
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
زنان تروا و توئستس (نمایش‌نامه)
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان

چگونه آرامش خود را حفظ کنیم (راهنمای تسلط بر خشم)

  • 46,000 تومان

شما چگونه خشم خود را کنترل می‌کنید؟ هنگامی که ساعت‌ها در ترافیک گیر افتاده‌اید و راهی جز انتظار نیست، چگونه بر خشم و عصبانیت خود غلبه می‌کنید؟ آیا دندان‌هایتان را برهم می‌‌فشارید و با بوق زدن مکرر عصبانیت خود را نشان می‌دهید؟! یا سرخوشانه آواز می‌خوانید؟ همه ما هر روزه در اجتماع و خانواده با مواردی مواجه می‌شویم که خوشایندمان نیست. آیا تاکنون فکر کرده‌اید که در مواجهه با مشکلات روزمره، شما بر خشم غلبه دارید یا خشم بر شما؟ آیا می‌توانید هیجان خشم را مدیریت و کنترل کنید؟ کتاب «چگونه آرامش خود را حفظ کنیم» نوشته سنکا به واکاوی خشم می‌پردازد. اگرچه قرن‌ها از اندیشه‌های سنکا گذشته اما همیشه اندیشه‌های او برای بعضی سرچشمه و منبع الهام و راهنمای آگاهی اخلاق بوده است. اندیشه‌های او همچنان هم برای دنیای امروزی که مردم نیز بیشتر خشمگین می‌شوند؛ مفید و کاربردی هستند.

ادیپوس (نمایش‌نامه)

  • 43,000 تومان

مرگ شاه می‌باید تاوان یابد. آن کس که به قتل رسانیده. می‌باید رانده و تارانده شود. کین خون شاه می‌باید ستانده شود؛ و تا چنان نشود. به چشم نخواهیم دید هرگز. آفتاب را بی‌پرده. و هوا را پاکیزه. و طاعون را پایان‌یافته.

رساله در باب خشم (مجموعه روزگار نخست)

  • 210,000 تومان

مجموعه «روزگار نخست» تلاشی است در جهت آشنا ساختن خوانندگان فارسی زبان با میراث فیلسوفان غیرمعاصر، به ویژه در قالب نوشته‌ها و رساله‌های کوتاه. این مجموعه کوششی است برای در هم شکستن سد ناهم‌زمانی، گاه از طریق همدل کردن خواننده با مضمون یک نوشتار، گاه از طریق برانگیختن مخالفت سنجیده در او. اثر حاضر ترجمه‌ای است از رساله نسبتا مفصل «درباره خشم» نوشته سنکا، فیلسوف رواقی قرن نخست میلادی. سنکا در این اثر کوشیده است از طریق تبیین خشم و بحث در چیستی آن، راهی برای «تسکین خشم» پیش پای ما بنهد...

زنان تروا و توئستس (نمایش‌نامه)

  • 98,000 تومان

نام نوکیوس آنائیوس سنکا (4 قبل از میلاد -65 بعد از میلاد) در مقام خطیب و فیلسوف رواقی چنان که بایست شناخته شده است.اما سنکا از بزرگترین نمایش‌نامه نویسان رم باستان نیز بوده است وآثار او هم به سبب کیفیت و هم به سبب جایگاهی که در تاریخ تراژدی غرب دارد شایان توجه بیش‌تر است. سنکا مضمون نمایش‌نامه‌های خود را از اساطیر یونان وام گرفته و همه نمایش‌نامه‌هایش غیر از توئستس داستان‌های را باز می گوید که قبلآ در آثار آیسخولوس و سوفوکلس و ائوریپیدس خوانده‌ایم.اما سنکا در میان این سه تن به ائوریپیدس بیشتر توجه داشته و اغلب تراژدی‌هایش بر گرفته از آثار ائوریپیدس است.سنکا تراژدی یونانی را بر روی زمین آورد و به شخصیت‌هایش چهره‌ای کاملآ انسانی بخشید و شعری با شکوه و شیوا را در روایت این غمنامه‌های ماندگار انسانی به کار گرفت.او الهام بخش نمایش‌نامه نویسان عهد الیزابت بود و بدین سان پیوندی میان دو دوره مهم تراژدی و نمایش‌نامه نویسی در غرب برقرار کرد و از این رو چهره ماندگار در تاریخ این هنر به شمار می‌آید.

صفحه‌ی 1