لوسی فولی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آپارتمان پاریس
  • 289,000 تومان
  • با تخفیف: 289,000 تومان
جشن شکار
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
فهرست مهمانان
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
مهمانی شکار
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
فهرست مهمانان
  • 249,000 تومان
  • با تخفیف: 249,000 تومان

آپارتمان پاریس

  • 289,000 تومان

جس باید از اول شروع کند، او بی‌پول و تنها است و تازه شغلش را از دست داده است. برادر ناتنی‌اش، بن مشتاق نیست او را به خانه‌اش راه بدهد ولی دست رد به سینه‌اش نمی‌زند، حتما همه چیز در پاریس بهتر خواهد بود. جس به آپارتمان شیک برادرش می‌رسد ولی او را پیدا نمی‌کند. خبری از بن نیست. جس همه‌جا دنبالش می‌گردد و با پرسش‌های زیادی روبرو می‌شود، همسایه‌های بن عجیب و سردند. جس به پاریس آمده تا از گذشته‌اش فرار کند ولی ضاهرا پای آینده بن وسط است. تمام همسایه‌ها مظنون به حساب می‌آیند و رازی در سینه دارند.

جشن شکار

  • 65,000 تومان

گروهی حدودا سی ساله بعد از گذشت ده سال به رسم عادت دوران دانشجویی در آکسفورد تصمیم می‌گیرند روزهای کسل‌کننده تعطیلات کریسمس را با هم بگذرانند. آن‌ها ارتفاعات دورافتاده و باصفای اسکاتلند را انتخاب می‌کنند - منطقه‌ای کاملا ساکت و آرام. این سفر خیلی عادی آغاز می‌شود: تماشای مناظر دلفریب و چشم‌اندازهای دلهره‌آور، نوشیدن کنار آتش و یادآوری خاطرات گذشته. اما بعد از گذشت یک دهه، دلخوری‌های رازگونه ناچیزشان عمیق و عمیق‌تر شده است. ناگهان در حین خوشگذرانی سال نو، ریسمانی که آن‌ها را به هم متصل می‌کرد پاره می‌شود، درست مثل بهمنی که به ناگاه سرازیر شده و کلبه‌ای را در محاصره خود بگیرد و آن را از جهان جدا کند. دو روز بعد، دقیقا در روز سال نو، یکی از آن‌ها می‌میرد و بقیه مظنون به قتل می‌شوند. یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید دوستانت را نزدیک خودت نگه دار. اما تا چه حد نزدیک؟

فهرست مهمانان

  • 65,000 تومان

در یکی از جزایر ایرلند، مهمانان گرد هم آمده تا پیوند زوجی جوان را جشن بگیرند. عروسی باهوش و بلندپرواز که صاحب یک نشریه دیجیتال است و داماد که مردی جذاب و از ستارگان تلویزیون می‌باشد. مراسمی به غایت مجلل و در خور دو سلبریتی که نظیرش را فقط می‌توان در مجلات دید. قرار است همه چیز بی‌عیب و نقص برگزار شود. اما بعد از سر و نوشیدنی و شروع میهمانی، تنفر و حسادت‌ها در هم می‌آمیزد و با فریاد گوش‌خراش خدمتکاری که مدعی است جسدی بیرون عمارت دیده، همه چیز دگرگون می‌شود. اما جسد متعلق به کیست؟ و چه کسی و به چه علت او را به قتل رسانده است؟ لوسی فولی رمان‌نویس بریتانیایی متولد 1986 لندن، دانش‌آموخته ادبیات در دانشگاه دورهام انگلستان، سال‌ها به عنوان ویراستار متون داستانی در صنعت نشر مشغول بکار بود. تا اینکه در سال 2015 اولین رمان خود را به چاپ رساند و در نهایت با انتشار دو رمان جنایی معمایی، جشن شکار (2019) و فهرست میهمانان (2020) به شهرت رسید. آثار او به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه شده‌اند. ... اتفاقی که برای ساقدوش عروس افتاد تقصیر من است. باید متوجه می‌شدم. می‌دانستم دارد اتفاقی می‌افتد و در رفتار آن دختر مشکلی هست. امروز صبح که صبحانه‌اش را بردم فهمیدم. در طول مراسم خودش را حفظ کرد، با این که از ظاهرش معلوم بود می‌خواهد از آن‌جا بزند بیرون و فرار کند. البته پس از آن سعی کردم چشم از او برندارم. اما کلی کار دیگر نیز روی سرم ریخته بود: مهمان‌ها خیلی عجول و گستاخ بودند، نمی‌توانستند صبر کنند یک مشت بچه مدرسه‌ای و دانش‌آموز که به تعطیلات تابستانی آمده‌اند و به سختی می‌شود کنترلشان کرد.

مهمانی شکار

  • 69,000 تومان

همه دعوت‌اندء همه مظنون‌اند... در تعطیلات کریسمسء گروهی از دوستان قدیمیء طبق سنتی ده سالهء برای آغاز سال نو دور هم جمع می‌شوند. آن‌ها عمارتی ایده‌آل و دورافتاده در ارتفاعات اسکاتلند را انتخاب کرده‌اندء مکانی مناسب برای دور شدن از هیاهوی شهر و رسیدن به آرامش. در ابتداء همه چیز خوب است: منظره‌ای فوق‌العادهء نوشیدن در کنار آتشء و مرور خاطرات. اما پس از گذشت ده سال خشم و کینه‌های پنهانی در دل اعضای گروه سنگینی می‌کند. در میان شور و هیجان آغاز سال نوء ناگهان ریسمان رفاقت پاره می‌شود، حالا یک نفر مرده و یک نفر قاتل است. مهماتی شکار داستانی هول‌انگیز، رمزآلود و مهیج است با رگه‌های روان‌شناختی، به سبک آگاتا کریستی و روث‌ ور.

فهرست مهمانان

  • 249,000 تومان

«لوسی فولی» در سال 1986 در بریتانیا به دنیا آمده است. او دانش‎آموخته رشته ادبیات انگلیسی است و سال‎ها ویراستار داستانی بوده است. فولی از سال 2015 به عرصه داستان‎نویسی وارد شد و موفقیت‌های بسیاری به دست آورد. اغلب آثار او به زبان‌های گوناگون ترجمه شده‌اند و در فهرست پرفروش‌ترین آثار بازار کتاب دنیا قرار دارند. فهرست مهمانان دومین رمان جنایی اوست. در جزیره‎ای نزدیک ساحل بادخیز ایرلند مهمانان دور هم جمع می‎شوند تا آغاز زندگی مشترک دو نفر را جشن بگیرند ــ داماد؛ مردی خوش‎تیپ و فریبنده، یک ستاره نوظهور تلویزیون. عروس؛ زنی باهوش و جاه‎طلب، ناشر یک مجله. جشن آغاز می‎شود و کم‎کم کینه‎ها و حسادت‎ها با خاطرات و آرزوهای خوب ترکیب می‎شوند. و این آغاز ماجراست...

صفحه‌ی 1