لاری گاتلیب


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
باید با 1 نفر حرف بزنی  (یک درمانگر تا به عمق افکار و احساساتت سفر کنی)
شاید وقتشه با یکی حرف بزنی
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
بهتره با یکی حرف بزنی
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان

باید با 1 نفر حرف بزنی (یک درمانگر تا به عمق افکار و احساساتت سفر کنی)

  • 77,000 تومان

در این کتابء که خود روان‌درمانگر استء با شوخ‌طبعیء صراحتی بی‌سابقه و دانشی چشمگیر ما را به سیاحتی عمیقا شخصی اما عمومی به درون قلب و ذهنمان دعوت می‌کند و هدیه‌هایی هم برایمان تدارک دیده است: تصویری افشاگرانه از انسان بودنمانء گزارشی بامزه و روشنگرانه از زندگی اسرارآمیزمان و قدرت متحول کردن آن.

شاید وقتشه با یکی حرف بزنی

  • 120,000 تومان

کتابی از نویسنده پرفروش نیویورک تایمز کتابی که شما را به خنده می‌اندازد و به فکر فرو می‌برد. کتابی که شما را به پشت درهای بسته اتاق مشاوره می‌برد جایی که بیمارهای او در انتظار جواب گرفتن هستندو همچنین خود او. کتاب موجود در وع خودش انقلابی به شمار می‌آید. ما را به سفری درونی و البته جهانی می‌برد به درون قلب و ذهن‌مان و کمیاب‌ترین هدیه‌ها را به ما پیشکش می‌کند آن هدیه تصویری‌ست شفاف از معنای انسان بودن در قالب طنزی متین و محترمانه. همچنین رازهای زندگی‌مان را برملا می‌:ند و قدرت‌مان را برای تغییر به ما نشان می‌دهد.

بهتره با یکی حرف بزنی

  • 190,000 تومان

بهتره با یکی حرف بزنی، که در طول یک سال اتفاق می‌افتد، با رخداد ویرانگر فروپاشی رابطه عاطفی لاری گاتلیب آغاز می‌شود و این اتفاق گاتلیب - که خود مشاور است - را به اتاق مشاوره وندل می‌کشاند، چشم‌اندازی کمیاب و بی‌پروا از حرفه‌ای که معمولا به وسیله قوانین و رازداری محصور شده است. زبان روایت‌ها جذاب، صادقانه و طنزآمیز است که خواننده را در روند شناخت، پذیرش و درمان همراهی می‌کند. علاوه بر صداقت روایت داستان و حقیقی بودن وقایع، نویسنده با ذکاوت توانسته حس کنجکاوی مخاطبانش را برانگیزد و آن‌ها را به جلسات خصوصی خود با بیمارانش دعوت کند. خواندن این کتاب به مثابه شرکت کردن در چندین جلسه مشاوره، آموزنده، چالش برانگیز و لازم است.

صفحه‌ی 1