فرشته میرهاشمی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فراوانی (کتابچه کار تجربی)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
تپش هستی (درآمدی بر نظریه و متد بنیان)
  • 81,000 تومان
  • با تخفیف: 81,000 تومان
فراوانی (کتابچه کار تجربی)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
ساکن روان (تجربه رهایی بر اساس متد سدونا)
  • 128,000 تومان
  • با تخفیف: 128,000 تومان

فراوانی (کتابچه کار تجربی)

  • 110,000 تومان

کتابچه کار فراوانی بر اساس سمینارهای فراوانی بنیان تدوین شده که برآمده از نظریه و متد بنیان است. «گروه‌هار ساختارمند مراتن تجربه‌ای بنیان» را دکتر فرشته میرهاشمی در سال 1989 میلادی در کالیفرنیای آمریکا - با قصد ایجاد تحول و رشد در زندگی شخصی حرفه‌ای جمعیت غیربالینی - بنیاد نهاد. این گروه براساس «نظریه بودن‌بنیاد» شکل گرفته که با نظریه‌های روان‌شناختی هستی‌گرا هم‌خانواده است. در نظریه بودن‌بنیان تبینی از هستی، بر محوریت «بودن با آنچه که هست» و گشودگی به آن و بر اساس مثلث بودن - انجام - داشتن عرضه می‌شود. در متد بنیان نظریه بودن به صحنه زندگی می‌رود و با انتخاب حاضر و ناظر بودن اینک - اینجایی بر «چگونگی بودن با آنچه که هست» پذیرش، مسئول بودن و تعهد به عنوان نوع بودن موثر و سازنده مطرح می‌شود.

تپش هستی (درآمدی بر نظریه و متد بنیان)

  • 81,000 تومان

در بازی زندگی هرآنچه تجربه کرده‌ای گذشته است و گذشته گذشت؛ هرآنچه را تجربه می‌کنی حال است و حال حضور دارد؛ و هر آنچه تجربه خواهی کرد آینده است و آینده بازاست. تو آزادی، آزاد برای نگاه کردن به گذشته، تجربه کردن حال، و ساختن آینده. از این رو فردا‌های تو روشن است بدان‌سان که تو بنیان می‌نهی.

فراوانی (کتابچه کار تجربی)

  • 110,000 تومان

کتابچه کار فراوانی بر‌اساس سمینار‌های فراوانی بنیان تدوین شده که برآمده از نظریه و متد بنیان است. گروه‌های ساختارمند ماراتن «تجربه‌ای بنیان» را دکتر فرشته میر‌هاشمی در سال 1989 میلادی در کالیفرنیای آمریکا -‌با قصد ایجاد تحول ورشد در زندگی شخصی وحرفه‌ای جمعیت غیر بالینی - بنیاد نهاد. این گروه‌ها بر‌اساس «نظریه بودن بنیان» شکل گرفته که با نظریه‌های روان‌شناختی هستی ‌گرا هم‌ خانواده است. در نظریه بودن بنیان تبیینی از هستی، بر مبنای محوریت «بودن با آنچه که هست» و گشودگی به آن و بر‌اساس مثلث بودن ـانجام ـداشتن عرضه می‌شود. در متد بنیان نظریه بودن به صحنه زندگی می‌رود و با انتخاب حاضر وناظر بودن اینک - اینجایی بر« چگونگی بودن با آنچه که هست» پذیرش، مسئول بودن وتعهد به عنوان نوع بودن موثر و سازنده مطرح می‌شود.

ساکن روان (تجربه رهایی بر اساس متد سدونا)

  • 128,000 تومان

انسان همواره به نوعی در جستجوی آرامش درون بوده است، که من آن‌را تجربه (دل آرامی) می‌نامم. او در این جستجو در طی تاریخ، فنون و روش‌های گوناگونی برای تجربه رهایی از نگرانی و احساس‌های ناخوشایند و دستیابی به آرامش درون کشف کرده است. یکی از این روش های ساده و موثر برای تجربه رهایی، (متد سدونا) است. رهایی از افکار و احساسات با (متد سدونا)، به تجربه آزادی درون منجر می‌شود. اگرچه در زندگی ممکن است به طرق مختلف رهایی را تجربه کرده باشید ولی هنگامی که با به‌کارگیری (متد سدونا) آگاهانه بر (رها کردن) تمرکز می کنید، قادر خواهید بود (رها کردن) را به سادگی در زندگی روزمره خود تجربه کنید. (متد سدونا) فوق العاده است، زیرا روندی است که شما می‌توانید در هر زمان و هرجایی از آن استفاده کنید تا با ذهنی باز و آزاد هر بخشی از زندگی‌تان را که مایلید، گسترش و ارتقاء دهید.

صفحه‌ی 1