فرانک دیکسون ـ ساندرا اسمیت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
حرفه (داستان‌نویس 4)
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
حرفه (داستان‌نویس 3)
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
حرفه (داستان‌نویس 3)
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
حرفه (داستان‌نویس 2)
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
حرفه (داستان‌نویس 1)
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان

حرفه (داستان‌نویس 4)

  • 68,000 تومان

چیزی که خواننده می‌خواهد در داستان پیدا کند، صحنه‌ای هیجان‌انگیز است که اتفاق‌های بزرگی قرار است در آن بیفتد. چیزی که خواننده می‌خواهد در داستان پیدا کند، احساس لذت است؛ لذت از این‌که توی مبلش فرو برود و راحت داستان را بخواند (ولو این‌که ممکن است در پایان داستان - برعکس شروع آن - روی لبه مبل نشسته باشد و مشغول جویدن ناخن‌هاش باشد). و مهم‌تر از همه، چیزی که خواننده می‌خواهد در داستان پیدا کند، انگیزه‌ای است که او وادار به ورق زدن کند.

حرفه (داستان‌نویس 3)

  • 85,000 تومان

حرفه: داستان‌نویس در همه این نود سالی که از عمر داستان مدرن فارسی می‌گذرد، شناخت اصول و مبانی داستان‌نویسی بیشتر از هر چیز دیگر مورد غفلت قرار گرفته و گواه این مدعا اندک بودن منابع مکتوب در این زمینه است. این نکته را می‌توان یکی از دلایل رکود ادبیات داستانی ما در داخل کشور و عدم توفیق آن در خارج کشور دانست. مجموعه حرفه: داستان‌نویس تلاش می‌کند که گامی هر چند کوچک در جهت رفع این کاستی بردارد. هر چه بیشتر مطالعه می‌کنم، بیشتر موافق آن نویسنده‌ای می‌شوم که می‌گفت «هیچ موضوع ملال‌آوری وجود ندارد، این بعضی نویسنده‌ها هستند که ملال‌آورند.» مثلی قدیمی همین واقعیت را به شکل دیگری بیان می‌کند؛ «این‌که چه چیزی می‌گویید مهم نیست، این‌که چه‌طور آن را می‌گویید مهم است.» بی‌تردید هر موضوعی در هر نقطه جهان می‌تواند نوشته و چاپ شود، اما فروخته شدنش به مهارت نویسنده در استفاده از کلمات بستگی دارد. شیوه‌های نوشتن - درست مانند شیوه‌های پوشش - با گذشت زمان تغییر می‌کنند. نابغه‌های ادبیات کهن و نویسنده‌های پرفروش امروز در یک ویژگی با هم مشترک هستند: همگی بلد بوده‌اند که به کلمات جان بدهند.

حرفه (داستان‌نویس 3)

  • 85,000 تومان

در همه این نود سالی که از عمر داستان مدرن فارسی می‌گذرد، شناخت اصول و مبانی داستان‌نویسی بیشتر از هر چیز دیگری مورد غفلت قرار گرفته و گواه این مدعا اندک بودن منابع مکتوب در این زمینه است. این نکته را می‌توان یکی از مهم‌ترین دلایل رکود ادبیات داستانی ما در داخل کشور و عدم توفیق آن در خارج کشور دانست. مجموعه حرفه داستان‌نویس تلاش می‌کند که گامی هر چند کوچک در جهت رفع این کاستی بردارد.

حرفه (داستان‌نویس 2)

  • 98,000 تومان

در همه‌ی این نود سالی که از عمر داستان مدرن فارسی می‌گذرد شناخت اصول و مبانی داستان‌نویسی بیشتر از هر چیز دیگری مورد غفلت قرار گرفته و گواه این مدعا اندک بودن منابع مکتوب در این زمینه است. این نکته را می‌توان یکی از مهم‌ترین دلایل رکود ادبیات داستانی ما در داخل کشور و عدم توفیق آن در خارج کشور دانست. مجموعه‌ی حرفه (داستان‌نویس) تلاش می‌کند که گامی هرچند کوچک در جهت رفع این کاستی بردارد. اگر نمی‌توانید دروغ بگویید و اغراق کنید نمی‌توانید داستان هم بنویسید. ویلیام شکسپیر می‌گفت داستان‌سرایی چیزی نیست جز دروغ‌ پردازی. ریشه‌ی این موضوع به شاعران دوره گرد دوران قدیم برمی‌گردد. آن‌ها خیلی زود دریافتند که اگر دروغ نگویند و اغراق نکنند از گرسنگی خواهند مرد. در نقالی‌های آن‌ها حیوان وحشی‌ای که در شهری بره‌ی کوچکی را کشته بود در شهری دیگر تبدیل به اژدهای آدم‌خواری می‌شد که ده‌ها مرد و زن و کودک را یک‌جا بلعیده بود.

حرفه (داستان‌نویس 1)

  • 98,000 تومان

در همه این نود سالی که از عمر داستان مدرن فارسی می‌گذرد، شناخت اصول و مبانی داستان‌نویسی بیشتر از هر چیز دیگری مورد غفلت قرار گرفته و گواه این مدعا اندک بودن منابع مکتوب در این زمینه است. این نکته را می‌توان یکی از مهم‌ترین دلایل رکود ادبیات داستانی ما در داخل کشور و عدم توفیق آن در خارج کشور دانست. مجموعه حرفه داستان‌نویس تلاش می‌کند که گامی هر چند کوچک در جهت رفع این کاستی بردارد.

صفحه‌ی 1