فاضل اسکندر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دوران‌یافته‌های دلچسب من (مجموعه داستان)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
صید قزل‌آلا در بالادست رودخانه کودور (مجموعه داستان)
خیاط مایه‌دار و کف‌بین (مجموعه داستان)
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان

دوران‌یافته‌های دلچسب من (مجموعه داستان)

  • 30,000 تومان

نظرت در مورد جلادهایی که حکم اعدام را اجرا می‌کنند چیست؟ - من نسبت به آن‌ها کراهت دارم. - انسان‌ها همیشه از جلادها متنفرند و نسبت به آن‌ها کراهت دارند؛ اما ممکن است به این خاطر باشد که آن‌ها، بدون این که پیش خودشان به این مسئله اقرار کنند، ته دلشان معتقدند ممکن است مرتکب جرم شوند و آن وقت به دست چنین جلادی بیفتند. - نه من این‌طور فکر نمی‌کنم. انسان‌ها در همه ادوار از جلادها متنفر بودند، به خاطر این که تصور می‌کردند جلادی کثیف‌ترین شغل است. هر قاتلی را با رغبت و انگیزه‌ای تحریک می‌کنیم: با غیرت، نفرت، حرص سود و منفعت. جلاد نسبت به قربانی هیچ حسی ندارد. او قاتلی حقیقی و تمام‌عیار است. به همین دلیل است که انسان‌ها در همه زمان‌ها از جلادها متنفر بوده‌اند.

صید قزل‌آلا در بالادست رودخانه کودور (مجموعه داستان)

  • 35,000 تومان

بیایید گپی بزنیم. در مورد مسائل غیرضروری. قبول کنید غیرضروری‌ها همیشه شیرین‌ترند. بیایید در مورد خصلت‌های مضحک طبیعت انسان صحبت کنیم، از آن مواردی که در دوستان زیاد یافت می‌شود. لذتی بالاتر از این نیست که برخی عادت‌های عجیب دوست خود را به چالش بکشیم. یکی از خصلت‌های مضحک طبیعت انسان این است که مدام تلاش می‌کند نقشی را بازی کند که از جانب اطرافیان به او تحمیل و تلقین می‌شود. مجبوری یک طور فکر کنی و طور دیگر رفتار کنی. راحت بگویم اگر اطرافیان بخواهند تو را الاغی مطیع ببینند، هر قدر هم مقاومت کنی، فایده‌ای ندارد؛ مقاومت جواب عکس می‌دهد. تو با مقاومت خود فقط این لقب را در خود تثبیت می‌کنی و حتی از یک الاغ مطیع ساده، تبدیل می‌شوی به یک الاغ لجباز و کینه‌ای...

خیاط مایه‌دار و کف‌بین (مجموعه داستان)

  • 43,000 تومان

«سرزمین کودکی برای من ساحلی است که پس از جزر خیس و اسرارآمیز شده است؛ ساحلی که می‌توان غیرمنتظره‌ترین اشیا را در آن پیدا کرد. من تمام مدت مشغول جستجو بودم و شاید همین کار من را در زندگی مقداری پریشان حواس کرد. بعد هم که بزرگ شدم - یعنی زمانی که چیزی برای گم کردن داشتم - دریافتم که یافته‌های مسرت‌بخش کودکی وام‌های سرنوشت هستند. وام‌هایی که در زمان بزرگسالی باید ادا کرد و این بسیار منصفانه است. به یک نکته دیگر نیز عمیقا پی بردم: این که هر گم‌شده‌ای را می‌توان یافت؛ حتی عشق، حتی جوانی. تنها چیزی که هیچ‌کس تا به حال نتوانسته است پیدا کند، وجدان گم‌شده است. این موضوع آن‌قدر هم که به نظر می‌رسد غم‌انگیز نیست، چون باید به یاد داشت که هیچ‌کس وجدانش را از روی پریشانی حواس گم نمی‌کند.»

صفحه‌ی 1