علی صاحبی مهدی اسکندری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فلش کارت بشکن سکوت را (آموزش تئوری انتخاب و واقعیت‌درمانی)
فلش کارت دریچه (گفتگو برای فهم بهتر یکدیگر)
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
رهبری مدرن و مقتدرانه (کاربست تئوری انتخاب در مدیریت و راهبری نیروی نیروی انسانی)
تئوری انتخاب مصور
  • 136,000 تومان
  • با تخفیف: 136,000 تومان

فلش کارت بشکن سکوت را (آموزش تئوری انتخاب و واقعیت‌درمانی)

  • 135,000 تومان

یافته‌های روانشناسی مدرن نشان داده‌اند که کیفیت زندگی ما را کیفیت روابط ما تعیین می‌کند. رابطه ما با دیگران متاثر از میزان شناخت ما از یکدیگر است. افکار، احساسات، تجارب، خاطرات، چشم‌انداز، آرزوها، خواسته‌ها، امیال، ترس‌ها و علائق ما و دیگران چیزی نیست که به‌طور معمول درباره آنها با دیگران حرف بزنیم. از طرفی همه ما می‌دانیم که تمام روابط «من» با دیگران از «رابطه من با من» آغاز می‌شود. پرسیدن سوالاتی ژرف و گسترده از تمامی قلمروهای زندگی فردی، اجتماعی و شغلی از خودمان و دیگران، باعث تقویت رابطه و پیوندهای عمیق‌تری می‌شود.

فلش کارت دریچه (گفتگو برای فهم بهتر یکدیگر)

  • 130,000 تومان

این کارت‌ها برای تسهیل گفتگوی صمیمی و خودمانی همسران و پارتنرها طراحی شده است. استفاده از پرسش‌های آن، نه تنها زمینه گفتگو و تعامل مثبت و سازنده بین همسران را تسهیل می‌کند، بلکه همسران را با دنیای ادراکی، نگرش‌ها، افکار و احساسات و دنیای مطلوب و ایده‌آل یکدیگر آشنا می‌کند. این شناخت خوب و درست از یکدیگر می‌تواند به بستر مناسبی برای صمیمیت و دوستی بین زوجین منتهی شود. از این کارت‌ها می‌توان در نشست‌های دو عضوی (مرد و زن) یا نشست‌های خانوادگی (زن و شوهر و فرزندان) استفاده کرد.

رهبری مدرن و مقتدرانه (کاربست تئوری انتخاب در مدیریت و راهبری نیروی نیروی انسانی)

  • 58,000 تومان

اگر جزو آن دسته از مدیرانی هستید که می‌گویند: «اگر مخالف نظر من هستید، درب خروج از آن سمت است. در این زمانه افراد زیادی برای پر کردن جای خالی شما وجود دارد!» با چنین سبک مدیریتی دیگر نمی‌توانید مدیری موثر برای مجموعه‌ی خودتان باشید. کتاب «راهبری مقتدرانه»، یک ابزار مدیریتی است که می‌تواند در محیط‌های شغلی امروزه موثر واقع شود. با آموزه‌های این کتاب مدیران یاد می‌گیرند چگونه قدرت خود را با کارکنان تقسیم کنند به نحوی که احساس قدرتمندی هر دو طرف را افزایش دهند. به عنوان یک مدیر و راهبر با واگذار کردن اندکی از قدرت خود، میزان بیشتری را از طریق احترام، همکاری و وفاداری دریافت خواهید کرد. آیا این‌ها همان چیزهایی نیستند که می‌خواهید برای مجموعه خود به ارمغان بیاورید؟

تئوری انتخاب مصور

  • 136,000 تومان

دکتر ویلیام گلسر، روان‌پزشک معاصر، در این کتاب توضیح می دهد که اگر ما رفتارهای موثر و مسئولانه‌ای انتخاب کنیم، یعنی یاد بگیریم نیازهای خود را به خوبی برآورده کنیم و مانع برآوردن نیازهای دیگران نشویم، خشنود، کامیاب، شاداب و باطراوت خواهیم بود و همواره زندگی را به دلخواه خودمان پیش خواهیم برد. این کتاب خلاصۀ دقیقی از آموزه‌های اصلی تئوری انتخاب است؛ کم‌حجم و مصور. در گفتگویی دوجانبه تمام مفاهیم اساسی تئوری انتخاب و کاربست‌های آن را در زندگی شخصی به گونه ای جذاب بیان کرده است. تئوری انتخاب معتقد است هرچه بیشتر با مفاهیم این روانشناسی آزادی‌بخش آشنا شویم و با آن زندگی کنیم، می‌توانیم افرادی موثرتر، والدینی خشنودتر، همسرانی رضایتمندتر و کارکنانی مولدتر و خلاق‌تر باشیم و سکان زندگی خود را ماهرانه‌تر در اختیار گیریم.

صفحه‌ی 1