علی بیجاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آنچه مجردها باید بدانند
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
روانشناسی شایعه
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
روانشناسی مذاکره
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان

آنچه مجردها باید بدانند

  • 190,000 تومان

تنهایی انتخاب هیچ انسان عاقل و بالغی نیست اما اگر به دلایلی که تحت اختیار و کنترل شما نیستند مجرد مانده‌اید، عاقلانه و مدبرانه با آن برخورد کنید. فاجعه‌سازی هیچ مشکلی را از شما حل نمی‌کند که هیچ، گرفتاری‌های‌تان را بیشتر هم می‌نماید. پس تا زمان پیدا کردن یک همسر خوب و مناسب، با انرژی و انگیزه به زندگی ادامه دهید. خوش‌بین باشید، بیشتر از همه نسبت به خودتان. شما ارزشمندید، یگانه‌اید، زیبایید و پر از استعداد و توانایی هستید، زندگی هم پر از فرصت‌های خوب و زیباست که نصیب کسانی می‌شود که عزت نفس دارند و خوش‌بینند. تجرد به هر دلیلی که رخ داده باشد آسیب‌هایی را به همراه دارد مانند افسردگی، افزایش نگرانی‌ها، بلاتکلیفی و احساس سربار بودن در زندگی. عشق مانند اعتیاد است وقتی عاشق می‌شویم درست همان نقطه از مغز هنگام معتاد شدن، شروع به فعالیت می‌کند، نمی‌توانید از فکر کردن به او دست بردارید، می‌خواهید هر لحظه را در کنار او بگذرانید، بدون او احساس ناآرامی و بی‌قراری می‌کنید و حاضرید هر کاری بکنید تا به او برسید.

روانشناسی شایعه

  • 15,000 تومان

بخش بزرگی از محاورات عادی اجتماع را شایعه‌پراکنی تشکیل می‌دهد. در گپ‌های روزمره با دوستان، شایعات و غیبت‌‌های فراوانی را پخش می‌کنیم و می‌شنویم. این‌ها زمانی بی‌اساس و گاهی مبتنی بر واقعیت‌اند. شایعات بی‌محتوا معمولا مطالب تاییدنشده‌ای هستند که هدفی جز پر کردن وقت، در صحبت با دوستان، ندارند. اگرچه شایعه‌پراکنی همیشه یک مسئله اجتماعی و روانی با ابعادی گسترده است، همین ابعاد در زمان بحران حالتی به مراتب حادتر به خود می‌گیرد. در هر برهه از زمان که اجتماع با مشکل و فشار روبرو شود، گزارش‌های نادرست، حالتی زهرآگین پیدا می‌کنند. بررسی زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی شایعات نشان می‌دهد که این پدیده از گذشته‌های دور با انسان رابطه‌ای تنگاتنگ داشته است. به طور کلی از دیدگاه اجتماعی، شایعه یک پدیده روحی اجتماعی است که گاهی اوقات انسان‌ها را تحت سلطه خود می‌گیرد و بسته به اهمیت و شدت آنها دوام زیادی دارند که در طول تاریخ و در شکل‌های مختلفی ظاهر می‌شوند.

روانشناسی مذاکره

  • 95,000 تومان

مذاکره یک مهارت است و هر مهارتی قابل یادگیری است. هرچه بیشتر اصول مذاکره را یاد بگیرید، به آن بیندیشید و تمرین کنید، به مذاکره‌کننده بهتری تبدیل می‌شوید. وقتی به نتایج بهتری دست‌یابید، احساس شادی، اعتماد به نفس و مسئولیت‌پذیری بیشتری خواهید داشت. مذاکره مهارتی کلیدی است که بر همه اعمال و گفتارتان و تقریبا همه تعاملات شخصی و کاری اثر می‌گذارد.اگر نتوانید به نفع خودتان مذاکره کنید، خودبه‌خود قربانی افرادی می‌شوید که نسبت به شما مذاکره‌کنندگان بهتری هستند. اگر مذاکره‌کننده خوبی باشید، همیشه درآمد بهتری دارید و معاملات بهتری انجام می‌دهید. شاید بتوان زندگی را به شکل یک جلسه مذاکره طولانی از گهواره تا گور دید. مذاکره هیچگاه متوقف نمی‌شود و بخش اساسی زندگی و ارتباط با دیگران است...

صفحه‌ی 1