شریل سندبرگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بدرود دون‌پایگی (شناخت موانع پیشرفت در کار و حرفه و راهکارهای عبور از آن‌ها)
تغییر مسیر (زنان شغل و میل به پیشرفت)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
گزینه ب (مواجهه با سختی بازیابی خویشتن و یافتن شادی)
دست به کار شوید
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان

بدرود دون‌پایگی (شناخت موانع پیشرفت در کار و حرفه و راهکارهای عبور از آن‌ها)

  • 35,000 تومان

در این کتاب درمی‌یابیم که دیگر نمی‌توان گوشه دنجی را در یک سازمان دولتی یا خصوصی پیدا کرد و به شغلی امن و همیشگی دست یافت. پیشرفت حرفه‌ای دیگر مثل بالا رفتن از نردبان نیست. کاریابی و پیشرفت حرفه‌ای در دنیای امروز، چنان که در کتاب حاضر گفته شده است مانند بازی کردن در ورزشگاه جنگلی است؛ یعنی نیازمند صبوری، خلاقیت و مجهز شدن به دانش و مهارت‌های مختلف و نوشونده است. در کتاب حاضر با موانع درونی پیشرفت حرفه‌ای آشنا می‌شویم (موانعی که باعث عقب‌نشینی یا درجا زدن در مسیر کار و حرفه می‌شود) و سپس، راه حل‌های منطقی و عملی عبور از آن‌ها را یاد می‌گیریم. این کتاب به ما یاد می‌دهد که چگونه زندگی شخصی و حرفه‌ای را با هم آشتی دهیم، بدون آن‌که یکی را به طور کلی قربانی دیگری کنیم یا حضور در یکی را به نفع دیگری کمرنگ گردانیم...

تغییر مسیر (زنان شغل و میل به پیشرفت)

  • 95,000 تومان

این کتاب را برای زنانی می‌نویسم که می‌خواهند شانس خود را برای پیشرفت و دستیابی به اهداف‌شان افزایش دهند؛ چه در شغل و چه در زندگی شخصی! و این شامل تمام زنان در تمامی مراحل زندگی و کار می‌شود؛ زنانی که تازه به دنبال شغل هستند، آنها که شاغلند و کسانی که بعد از مدتی وقفه خواهان برگشت به موقعیت شغلی خود هستند. هدف دیگرم برای نوشتن این کتاب مردانی هستند که می‌خواهند خواسته زنان به عنوان همکار، همسر، مادر یا دختر را درک کنند و در نتیجه بتوانند در ساخت دنیایی برابر، سهیم باشند.

گزینه ب (مواجهه با سختی بازیابی خویشتن و یافتن شادی)

  • 74,000 تومان

کتاب زیبا و تاثیرگذار «گزینه ب» حاصل تفکرات و تجربیات «شریل سندبرگ» و تحقیقات ارزشمند «آدام گرنت»، دو نویسنده برتر نیویورک تایمز است که در زمینه توانایی مواجهه با سختی‌ها و تجدید قوا (پس از تجربه یک ضربه روحی سخت) نوشته شده است؛ و داستان‌های زندگی افراد مختلفی که بر چالش‌‌های بزرگی در زندگی‌شان فارغ آمده‌اند، در آن گنجانده شده. این کتاب نحوه کمک به دیگران در شرایط بحرانی، بالا بردن حس همدردی با دیگران، پرورش کودکان قوی و محکم و داشتن یک خانواده، جامعه و محل کار منعطف را، به ما نشان می‌دهد. در حقیقت این کتاب درس‌های واقعی به شما می‌دهد که؛ «هر اتفاقی هم که قرار باشد در آینده بیفتد، شجاعت داشته باشیم و نترسیم!»

دست به کار شوید

  • 15,000 تومان

داده‌ها آشکارا نشان می‌دهند که در تمامی حوزه‌ها، مردان بیش از زنان در آرزوی مناصب عالی هستند. وقتی مردان بیش‌تر در آرزوی رهبری هستند، جای تعجب نیست که بیش‌تر به آن می‌رسند، به ویژه با وجود همه موانع دیگری که در پیش روی خانم‌ها هست. از مردان توقع داریم که جاه‌طلبی شغلی داشته باشند، ولی آن را برای زنان نکته‌ای منفی می‌دانیم. مردان پیوسته به خاطر جاه‌طلبی و اقتدار و کامیابی تشویق می‌شوند؛ ولی اجتماع، معمولا زنان دارای همین خصوصیات را جریمه می‌کند. واکنش‌های منفی اطرافیان موجب می‌شود که بسیاری از خانم‌ها، بلندپروازی را یک ویژگی زشت برای خود بپندارند. خانم‌ها اغلب عملکرد خودشان را بدتر از آن چه هست، و مردان عملکرد خود را بهتر از آن چه هست داوری می‌کنند.

صفحه‌ی 1