شاهزاده هری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جانشین (خاطرات شاهزاده هری)
  • 249,000 تومان
  • با تخفیف: 249,000 تومان
یدک
  • 279,000 تومان
  • با تخفیف: 279,000 تومان
یدک
  • 299,900 تومان
  • با تخفیف: 299,900 تومان
خاطرات شاهزاده هری
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
یدک
  • 395,000 تومان
  • با تخفیف: 395,000 تومان

جانشین (خاطرات شاهزاده هری)

  • 249,000 تومان

یکی از غم‌انگیزترین صحنه‌های قرن بیستم: همۀ دنیا با اندوه و وحشت دیدند که دو پسر جوان، دو شاهزاده، پشت سر تابوت مادرشان راه می‌روند. وقتی پیکر بی‌جان پرنسس دایانا در خاک گذاشته شد، هم به این فکر می‌کردند که چه بر سر شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری خواهد آمد. برای اولین بار، هری داستان زندگی‌اش را روایت می‌کند. جانشین، کتابی شگفت‌انگیز و سرشار از حقایق الهام‌بخش و خیره‌کننده دربارۀ جدال عشق و اندوه است که رکوردهای فروش زیادی را در سراسر دنیا جابه‌جا کرده و در روزِ اول انشار جهانی‌اش، حدود یک و نیم میلیون نسخه از آن به فروش رفته. «شاهزاده هری، طوری داستانش را روایت می‌کند که انگار خواننده را محرمِ اسرار خود می‌بیند.»

یدک

  • 279,000 تومان

همواره در خاندان‌های سلطنتی وقتی ملکه یا پادشاه بمیرد تاج‌وتخت به کسی می‌رسد که او قبل از مرگش تعیین کرده. در بریتانیا هم همان‌طور که پیش‌تر تعیین شده بود، پس از مرگ ملکه الیزابت دوم، پسرش، چارلز سوم، بر تخت پادشاهی نشست. او هم بین شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری، پسر بزرگ‌تر، یعنی ویلیام را به‌عنوان جانشین نخست خودش برگزید. این یعنی حتی بعد از شاه چارلز سوم هم پادشاهی به هری نخواهد رسید. او که گویا جانشینِ جانشینِ جانشینِ ملکه بودن خیلی به مذاقش خوش نیامده بود، چندی پیش از خاندان سلطنتی جدا شد و با همسرش، مگان مارکل، به آمریکا مهاجرت کرد. این کتاب، که به سه بخش «کودکی هری تا پایان دورۀ تحصیل»، «دوران خدمت در ارتش» و «ازدواج و حواشی آن تا جدا شدن از خاندان سلطنتی» تقسیم می‌شود، زندگی‌نامه، یا بهتر است بگوییم درددل‌نامۀ شخصی هری، دوک ساسکس، است که علی‌رغم جدایی رسمی از سلطنت، کماکان او را شاهزاده هری می‌نامند. منتقد گاردین درمورد کتاب می‌نویسد: «کتاب در بیان رنج­های احساسی لاینحل هری و اضطراب­ها و نگاهش به جهان خوب عمل کرده است. نویسنده در استخراج جزئیات مهم از میان خاطراتش توانایی زیادی از خود نشان داده و این وقایع­نگاری شخصی را به اثر ادبی موفقی تبدیل کرده که کسی انتظارش را نداشته است.»

یدک

  • 299,900 تومان

ویلی دو سال از من بزرگ‌تر و وارث بود، درحالی‌که من یدک بودم. این صرفا نحوه اشاره مطبوعات به ما نبود-اگرچه قطعا چنین بود. مختصر گویی وارث و یدک، اغلب توسط پدر، مادر، پدربزرگ و حتی مادربزرگ استفاده می‌شود. هیچ اعتراضی به آن وارد نبود، اما هیچ ابهامی نیز درمورد آن وجود نداشت. من سایه، پشتیبان و جایگزین بودم و صرفا برای روز مبادا که اگر اتفاقی برای ویلی رخ دهد، به دنیا آورده شده بودم. من فراخوانده شده بودم تا پشتیبانی، حواس‌پرتی، انحراف توجه و درصورت لزوم، قطعه یدکی را در قالب اهدای کلیه، خوب یا مغز استخوان فراهم کنم. همه این‌ها از ابتدای سفر زندگی به صراحت برای من روشن و پس از آن به‌طور مرتب تقویت شد. در بیست سالگی‌ام، وقتی برای اولین بار داستان حرفی را که پدر در روز تولدم به مادر گفته بود شنیدم:«فوق‌العاده است! اکنون شما یک وارث و یک یدک به من داده‌اید- کار من تمام شده است»، با خودم فکر کردم احتمالا یک شوخی بوده است!

خاطرات شاهزاده هری

  • 350,000 تومان

خانواده سلطنتی انگلستان یکی از مشهورترین و بانفوذترین و در عین حال مرموزترین خانواده‌های سلطنتی جهان است. به جرئت می‌توان گفت کسی جز خودشان از جزئیات زندگی در قصرهای این خانواده خبر ندارد و فقط زمانی می‌توان به رازهای آنان و اطرافیانشان پی برد که یا اطلاعاتی ناخواسته افشا شود یا کسی از درون خانواده، رازهایی را برملا سازد. شاهزاده هری، پسر چارلز سوم، برادر ولیعهد، نوه ملکه الیزابت و شاید از همه مهم‌تر، فرزند شاهدخت دایانا است. او فرزند مادری است که به زیر پا گذاشتن آداب و رسوم خاندان سلطنتی شهرت داشت و در نهایت به شکل مشکوکی درگذشت. حالا شاهزاده هری با نوشتن این کتاب، مرزهای هنجارشکنی وقانون‌گریزی را جابجا کرده است. او با افشای شخصی‌ترین و رسواکننده‌ترین اسرار و رازهای مگو از زندگی خصوصی خودش و کل اعضای خانواده‌اش، به کلی چهره این خانواده را نزد بسیاری از مخالفان و موافقان آنان تغییر داده است. رازهایی که شاهزاده هری برملا کرده، گاهی باورنکردنی‌اند. ولی در نهایت، قضاوت با خوانندگان است.

یدک

  • 395,000 تومان

شاهزاده هری در اقدامی بی‌سابقه، خاطراتش را در کتاب ‹یدک› منتشر ساخته و با افشاگری‌هایی جنجالی‏، غوغا به پا کرده است. نام کتاب وام گرفته از لقب هری در کودکی است. او به عنوان فرزند دوم، جانشین (نسخه یدک) شاهزاده ویلیام به‌شمار می‌رفته است. خودش در این رابطه می‌نویسد: «این اصطلاحی نبود که فقط مطبوعات برای توصیف ما استفاده کنند....وضعیت ما قطعا همین بود. این توصیف کوتاه و مختصر را پدر، مامان، پدربزرگ و حتی مادربزرگ نیز استفاده می‌کردند. وارث و یدک....آنها قصد قضاوت نداشتند، اما ابهامی هم در این میان وجود نداشت. من فقط سایه‌ یا یک پشتیبان بودم. من به این دنیا آورده شدم که اگر اتفاقی برای ویلی بیفتد، جایگزین شوم. تا پشتیبانی بدهم، و در صورت لزوم به‌عنوان قطعات یدکی انجام وظیفه نمایم. شاید جهت اهداء کلیه‏، انتقال خون و یا ذره‌ای از مغز استخوان. همه اینها از ابتدای سفر زندگی به صراحت برایم روشن شدند و به تدریج شفاف‌تر شده و تقویت گردیدند.» این کتاب در قالب سه بخش مجزا ولی به هم پیوسته منتشر شده است. در بخش اول بیشتر به ماجراهای مربوط به دوران کودکی تا جوانی پرداخته شده، در بخش دوم خاطرات و وقایع مربوط به حضورش در ارتش به رشته تحریر درآمده و در بخش سوم ماجرای آشنایی و ازدواجش با «مگان مارکل» بازیگر پرآوازه هالیوود مطرح گردیده است. افشاگری‌های وی در این کتاب از مصرف مواد مخدر در نوجوانی گرفته تا تعداد افراد کشته شده توسط او طی حضورش در ارتش و جنگ افغانستان، ماجراهای عاشقانه‌اش و روابط پشت پرده بین اعضای خاندان سلطنتی انگلستان و مطبوعات به قدری تکان‌دهنده هستند که باعث گردیده این کتاب با شکستن رکوردها، تنها در هفته‌ اول انتشار به فروشی بیش از سه میلیون و دویست هزار نسخه‌ای دست یابد.

صفحه‌ی 1