سوز اورمان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زن و پول (قدرت کنترل سرنوشت خود را در دست بگیر 8 ویژگی زنان زیرک ثروتمند)
زن و پول (کنترل سرنوشت خود  را در دست بگیرید )
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
9 گام برای استقلال مالی (اقدامات عملی و فکری برای توقف نگرانی‌هایتان)

زن و پول (قدرت کنترل سرنوشت خود را در دست بگیر 8 ویژگی زنان زیرک ثروتمند)

  • 48,000 تومان

هرگز فکر نمی‌کردم که کتابی فقط برای زنان درباره پول بنویسم. هرگز فکر نمی‌کردم که نیاز باشد. پس چرا هشتمین کتاب خود را در این باره می‌نویسم؟ و چرا حالا؟ اجازه دهید توضیح دهم: تمام کتاب‌های قبلی من با این عقیده بود که جنسیت، عاملی تاثیرگذار در مهارت مدیریت مالی هوشمند نیست. زنان می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، پس‌انداز کنند و بدهی‌هایشان را به خوبی و به مهارت یک مرد مدیریت کنند. من هنوز هم بر این باورم که اصلا چرا کسی باید متفاوت از این داشته باشد؟ پس تصور کنید وقتی فهمیدم که برخی از نزدیک‌ترین افراد زندگی‌ام با مسائل مالی‌شان دست و پنجه نرم می‌کنند، چقدر شگفت زده شدم. آن‌ها کم تجربه بودند و در برخی موارد در برابر کاری که می‌دانستند باید انجام شود، مقاومت می‌کردند.

زن و پول (کنترل سرنوشت خود را در دست بگیرید )

  • 25,000 تومان

من زنان و مادران خانه داری را می بینم که بیست و چهار ساعت شبانه روز کار می‌کنند اما تمام کنترل و قدرتشان را به دست شوهرانشان داده اند زیرا پول در نمی آورند . من زنان مجرد موفقی را دیده ام که از تمرکز بر آنچه باید امروز انجام دهند تا آینده مالی خوبی داشته باشند ، امتناع می‌کنند . من زنانی را دیده ام که در ازدواج دوم خود هستند اما نمی‌توانند از دارایی هایی که قبل از ازدواج دوم جمع کرده اند مراقبت کنند و حتی از حرف زدن درباره مسائل مالی با شوهر جدید خود طفره می‌روند . و از همه تکان دهنده تر این است که بسیار شنیده ام زنان سالمند هنگام توصیف شرایط خود از کلمه هایی همچون ((ناتوان )) و (( ضعیف )) استفاده می کنند . وقتی صحبت از زندگی مالی به میان می آید ، این زنان پر از ندامت و پشیمانی هستند . سوال این است که چرا این کارها را با خودتان می‌کنید ؟ چرا با دست خود داوطلبانه اقدام به خودکشی مالی می‌کنید و از همه بدتر این کار را با لبخندی بزرگ روی صورتتان انجام ‌می‌دهید ؟

9 گام برای استقلال مالی (اقدامات عملی و فکری برای توقف نگرانی‌هایتان)

  • 52,900 تومان

ویرایش جدید کتاب سوز به شما نشان می‌دهد: ـ بدهی اسارت است و این‌که چطور می‌توان به بهترین شکل از آن رها شد. ـ چرا هرقدر کم‌تر داشته باشید، بیش‌تر به یک ودیعه زنده فسخ‌شدنی نیازمندید. (وصیت‌نامه کافی نیست.) ـ چطور می‌توانید بهترین مشاور مالی را پیدا کنید. (همه کاری که باید انجام دهید این است که به آینه نگاه کنید.) ـ هنگام خرید بیمه عمر چطور از سوء‌ استفاده کردن از خود جلوگیری کنید. ـ کدام حساب‌های بازنشستگی منطقی و عقلانی هستند و کدام ‌یک نیستند.

صفحه‌ی 1