سوامی نیرانجاناندا ساراسواتی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چرخ یوگا (جلد 1 و 2)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
ذهن مدیریت ذهن و راجایوگا
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
یوگا و انرژی‌درمانی
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان

چرخ یوگا (جلد 1 و 2)

  • 140,000 تومان

این کتاب شامل دو کتاب چرخ یوگا نوشته سوامی نیرانجاناندا ساراسواتی است. کتاب یک مجموعه سخنرانی‌هایی است که او در آگوست 2014 برای شاگردان دوره مربی‌گری، سانیاسین‌ها و شاگردان دوره دیپلم یک ساله مطالعه یوگایی در گانگادارشان ایراد کرد و در آن‌ها خاستگاه، تکامل و گسترش یوگا را شرح داد. او در این سخنرانی‌ها تاریخچه بی‌همتایی از سنت ساتیاناندا یوگا - بیهار یوگا را در اختیار دیگران می‌گذارد و نقشی را که معلم‌ها و سانیاسین‌های این زمان در توسعه آینده این سنت دارند، شرح می‌دهد. کتاب دو درس‌هایی است که او برای پرورش معنوی از 17 تا 25 جولای در مونگر در هند آموزش داده است. در این درس‌ها، او از تفکر معنوی، تنظیم ظریف زندگی با شادی و جاپا، بازآفرینی خود، ورود به بعد جدید یوگا و تبدیل جهان به مکانی بهتر می‌گوید. پیوست‌های پایان کتاب، پرسش‌نامه‌ای در یاما و نیاما و نکته‌هایی برای تمرین یاما و نیاما دارد که به خواننده بسیار کمک می‌کند...

ذهن مدیریت ذهن و راجایوگا

  • 70,000 تومان

«والاترین سادانای زندگی مدیریت ذهن است، نه مراقبه. والاترین آگاهی این است که بدانیم ذهن چگونه به موقعیت‌های متفاوت پاسخ می‌دهد. سادانا ایده‌ای مجرد نیست بلکه روشی گام به گام است که می‌توان آن را تمرین کرد. این رویکرد یوگی‌ها و ریشی‌ها برای مهار توانایی‌های بالقوه ذهن است.» یوگا دریشتی (بینش یوگا) مجموعه‌ای از آموزش‌های سوامی نیرانجاناندا ساراسواتی است که از سال 2009 در مونگر به عنوان مرحله جدیدی از زندگی به سبک یک سانیاس ارائه شده است. ذهن و مدیریت ذهن زمینه مجموعه‌ای از آموزش‌های سوامی نیرانجاناندا بوده که در سال 2010 در گانگا دارشان ارائه شده است. ایشان در این آموزش‌ها تجربه گسترده ذهن را به روشی قابل درک ارائه نموده‌اند. وی از دیدگاه سنتی، روانشناختی و عملی به موضوع ذهن و مدیریت ذهن پرداخته است.

یوگا و انرژی‌درمانی

  • 22,000 تومان

پرانا ویدیا (تکنیک یوگی‌ها برای شفابخشی پرانیک) نوعی درمان است که به هیچ ماده و کمکی وابسته نیست. روشی است که می‌تواند علاوه بر تماسِ مستقیم، از مسافت‌های دور نیز به خوبی عمل کند. دانش پرانا ویدیا به توزیع مناسب پرانا به تمام قسمت‌های بدن کمک می‌کند. در این طریق، با انتقال پرانا از مناطق دیگر بدن که پرانای اضافی دارند بیماری برطرف می‌شود. این عمل هنگامی انجام می‌پذیرد که پرانا به یک نیروی مغناطیسی تبدیل شده، سپس به صورت انرژی روانی جریان یابد.

صفحه‌ی 1