سنان انطون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آن تک درخت انار
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
نقطه‌ها (حماسه‌ای عراقی)
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
مریما
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان

آن تک درخت انار

  • 110,000 تومان

آرام به سکوی مرمری نزدیک شدم تا مطمئن شوم اوست. «بعد از این همه سال کیِ و چطور برگشته؟» طره‌ای از موهای بلند و سیاهش ریخته بود یک طرف سرش و قسمتی دیگر گون سمت راستش را پوشانده بود؛ انگار می‌خواست از چهره‌اش که این همه سال تغییر نکرده، مراقبت کند. ابروها با دقت تمام آراسته شده بودند و مژه‌های بلند، بینی باریک و خوش‌تراش و لب‌های قرمزش طوری خودنمایی می‌کردند که هنوز طراوت و تازگی‌شان را می‌شد احساس کرد. دو دستش را روی نافش گذاشته بود و ناخن‌های بلند لاک‌زده‌اش به رنگ قرمزِ لب‌هایش خودنمایی می‌کردند و ناخن پاهایش هم. از خودم پرسیدم خواب است یا مرده؟ ترسیدم به او دست بزنم. به چهره‌اش خیره شدم و بعد صدایش زدم: «ریم.» بی‌آن‌که چشم بگشاید، تبسمی کرد. بعد آرام آرام چشم‌هایش را باز کرد و سیاهی مردمک‌هایش از تبسم پُر شد. نمی‌فهمیدم چه اتفاقی دارد می‌افتد. پرسیدم: «ریم! این‌جا چه کار می‌کنی؟»

نقطه‌ها (حماسه‌ای عراقی)

  • 18,000 تومان

در میان اسناد و مدارک سازمان امنیت ملی در بغداد دست‌نوشته‌ی مبهمی پیدا می‌شود. پس از بازخوانی متن روشن می‌شود که یادداشت های جوانی زندانی است که از اوضاع زندان و رفتار زندان‌بان تا خاطرات نوجوانی و دوران دانشجویی را روایت می‌کند، از عاشقانه‌های بغداد تا توهم‌های هول‌انگیز انفرادی، و از خلال آن تصویری از زندگی تحت حکومت صدام، از جمله در دوران جنگ ایران و عراق، به دست می‌دهد. نقطه‌ها (اعجام) در ادامه‌ی سنت محاکمه‌ی کافکا و 1984 اورول چشم‌اندازی به زندگی زیر سلطه‌ی رژیم سیاسی سرکوب‌گر و چگونگی کارکرد سرکوب و ارعاب در جامعه ارائه می‌کند.

مریما

  • 18,000 تومان

مریما این پرسش همیشگی را پیش می‌کشد که از میان تندروی و اعتدال کدام یک قربانی می‌شوند؟! مریما ترجمه رمان یا مریم نوشته سنان انطون حکایت یک روز از زندگی مردی به نام یوسف از یک خانواده مسیحی در عراق است که پس از اشغال آن کشور در خانه قدیمی خود تنها زندگی می‌کند. خانه‌ای سراسر خاطره از عشق‌ها، دوستی‌ها و اعضای خانواده‌اش. مسافرانی جوان (مها و شوهرش لوی) در مسیر مهاجرت به غرب و گرفتن پناهندگی چند مدتی مهمان او هستند. واکاوی گذشته یوسف و رابطه مها با لوی دو خط داستانی است که کنار هم حرکت می‌کنند تا در نقطه‌ای به هم می‌رسند؛ بعدازظهر در کلیسا آن هم روز مراسم سالروز در گذشت خواهر یوسف...

صفحه‌ی 1