سلمان امین


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ته‌ران (7 روایت از پایتخت بی‌راوی)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
گاوها و خرس‌ها
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
شهریار در وال‌استریت
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
انجمن نکبت‌زده‌ها
  • 92,000 تومان
  • با تخفیف: 92,000 تومان
پدرکشتگی (کتاب گویا)
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
بورس‌باز
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
هنر جنگ در بازار بورس
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
کاکا کرمکی پسری که پدرش درآمد
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
بورس‌باز (تکنیک‌های جادویی سرمایه‌گذاری در بورس)

ته‌ران (7 روایت از پایتخت بی‌راوی)

  • 140,000 تومان

برج میلاد زیباست، بزرگ است، باشکوه است، اما بی‌تاریخ. درست مثل تیم فوتبالی با ستاره‌های کهکشانی که ده سال از تاسیسش گذشته باشد. چنین تیمی یارای رویارویی با تیمی محلی اما ریشه‌دار را ندارد. می‌تواند تیم محلی را در میدان زیر پا له کند، می‌تواند به صدر جدول برسد، قهرمان شود اما تاریخ است که جذب و دفع را می‌سازد، تاریخ نشان می‌دهد آن که محبوب است کدام است و آن‌که فراموش می‌شود کدام.

گاوها و خرس‌ها

  • 38,000 تومان

از باورهای خود در مورد بازار بترسید. آن‌ها مخفیانه به مغز شما رسوب می‌کنند و رفته رفته موجب تولید نگرش‌ها و رویکردهای‌تان می‌شوند. نگرش‌ها موجب بروز کردارها می‌شوند و کردارها سرنوشت‌تان را رقم می‌زنند. یک ترازو بردارید، و با استفاده از خرد خودبنیاد، بی‌رحمانه به جان دانسته‌ها و پیش‌فرض‌هایتان بیفتید. اگر از تمام این کتاب همین چند خط را به عنوان پیام‌ رهایی‌بخش دریافت کرده باشید، من به هدف خود رسیده‌ام. فرق کسانی که در این شغل به سودهای کلان می‌رسند با دیگرانی که مذبوحانه در گرداب نمودارها دست‌ و پا می‌زنند تنها و تنها در نگاه آن‌ها به بازار است. نگاه خود را تغییر دهید، آنگاه چیزی که به دست می‌آورید شما را حیرت‌زده خواهد کرد.

شهریار در وال‌استریت

  • 75,000 تومان

»انتظار دارم حرف‌هایی که در این نوشتار می‌زنم به گستاخی‌ام تعبیر نشوند؛ طرفه آن‌که آرایی غیر از عقاید دیگران دارم. قصد دارم چیزهایی بنویسم که برای اهل درک مفید باشند.» ماکیاولی، نویسنده کتاب پرآوازه شهریار، احتمالا یکی از بدنام‌ترین، بحث‌برانگیزترین و البته پرآوازه‌ترین سیاستمداران تمام تاریخ است. شاید به جرئت بتوان گفت تا به حال درباره هیچ‌کس مانند او تا به این پایه سوء‌تفاهم نشده و حرف و حدیث پیش نیامده است... در کتاب شهریار او نکات درخشان بسیاری درباره آداب لشکرآرایی، دفاع، هجوم، پرهیز از خطرهایی که پایه‌های امپراتوری‌های نوپا را می‌لرزاند، شیوه مدیریت خزانه و منابع مالی، اتکا به نیروهای خودی و پرهیز از اعتماد چشم و گوش بسته به دیگران وجود دارد که می‌توان آن‌ها را از ارتباط اولیه و تاریخی آن با امر سیاست و قدرت‌ گسست و با نگاهی تازه به طراحی نگرشی تازه در کسب و کار از آن بهره‌برداری کرد. کتابی که در دست دارید توضیح سی ایده کاربردی از شهریار ماکیاولی برای بازارهای سرمایه است...

انجمن نکبت‌زده‌ها

  • 92,000 تومان

رمان انجمن نکبت‌زده‌ها دومین رمان سلمان امین است. این کتاب نخستین بار در 1393 منتشر شد. آخرین رمان سلمان امین با نام کاکا کرمکی، پسری که پدرش درآمد، اسفند 1397 به بازار آمد که توفیق بسیاری داشت. رمان انجمن نکبت‌زده‌ها داستان سربازی وظیفه است که به دلیلی ناچار می‌شود چند شب در یک پمپ بنزین متروک اتراق کند. او در آن‌جا با چند بی‌خانمان و کارتن‌خواب آشنا می‌شود که هر کدام‌شان قصه‌های خود را دارند. اکثر تکه‌های رمان در خیابان‌ها و کوچه‌های جنوب تهران اتفاق می‌افتد و قهرمان فراری برای رسیدن به هدفش ناچار است تا نیشتری بزند بر حجمی از خاطرات وآدم‌های از نفس‌افتاده گذشته‌اش. رمان با زبانی طنزآلود و استفاده از موقعیت‌های بدیع، مخاطب را با انسانی مواجه می‌کند که در همان اوان زندگی بسیاری از رویاهای خود را از دست داده است. انجمن نکبت‌زده‌ها قصه آدم‌هایی است که جهان فراموش‌شان کرده است. جهانی که سعی دارند به نحوی سهم خود را از آن پس بگیرند.

پدرکشتگی (کتاب گویا)

  • 24,000 تومان

با صدای: حسن همایی
راستش یک موضوع مسخره دیگر هم وجود داشت که باعث شد من و لاله به هم نزدیک شویم؛ تهران، این شهر دامنگیر ناگزیر! از تو چه پنهان، مرض صعب‌العلاجی در میان تهرانی‌ها وجود دارد و آن این است که هر جا غیر از شهرشان یکدیگر را ملاقات کنند، زرتی عاشق هم می‌شوند؛ فرقی نمی‌کند ناتینگهام باشند یا تربت جام. ممکن است توی خود تهران محل سگ به هم نگذارند، اما دیدار دو تهرانی تنها، در هر جای دنیا که باشد، به نتیجه‌ای بهتر از ازدواج ختم نمی‌شود...
زمان: 7 ساعت و 32 دقیقه
MP3

بورس‌باز

  • 40,000 تومان

باید جسارت من را ببخشید، اما ناچارم خواندن متن پشت جلد را نشانه‌ای از ناکامی و سردرگمی شما در انجام معامله یا طرح‌ریزی سیستمی سودده در بازارهای سرمایه بدانم؛ در غیر این صورت، دیگر چه نیازی در جست و جو در پی کتابی بود که شما را به سوددهی پایدار برساند؟ چنانچه فکر می‌کنید اشتباه می‌کنم، همین حالا کتاب را زمین بگذارید، ولی اگر پیشگویی من درست است، توصیه می‌کنم در مطالعه‌ آن درنگ نکنید. این کتاب را بر پایه‌ تفکری نوشته‌ام که نحوه نگرش و شیوه معاملاتی من در بازار بورس را برای همیشه تغییر داد: تفکر بر مبنای تئوری فازی.

هنر جنگ در بازار بورس

  • 38,000 تومان

قرن‌ها پیش از این یک ژنرال میدان‌دیده جنگی دیدگاه‌های خود را در مورد آیین نبرد در قالب رسانه کوچکی گرد می‌آورد. او این رساله را به پادشاه وقت پیشکش می‌کند تا شاید در پیکارهای پیش روی کشور گره‌گشای مشکلات و مسائل نبرد باشد. اثر درخشان ژنرال سان‌زو از آن تاریخ تا به حال بارها و بارها به زبان‌های مختلف به چاپ رسیده است. شوربختانه جنایت‌کاران بسیاری در طول تاریخ با استفاده از آرای این کتاب جنگ‌های بسیاری برافروخته‌اند و ویرانی‌های بی‌شماری روی دست بشر گذاشته‌اند. مشهور است که هیتلر، استالین، موسولینی و مائو از مشتری‌های پر و پا قرص کتاب این فرمانده جنگی روزگار باستان بوده‌اند. کتاب مستطاب هنر جنگ. هنر جنگ مجموعه فشرده‌ای از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جنگی است. در هم تنیدن استراتژی‌های نبرد با نگاهی به پیچیدگی‌های روحی و روانی انسان این نوشته را به اثری درخشان و تامل‌برانگیز تبدیل می‌کند.

کاکا کرمکی پسری که پدرش درآمد

  • 110,000 تومان

جدیدترین رمان سلمان امین (1363) در حال و هوای رمان‌های قبلی اوست و با توجه به جهانی سلینجری نوشته شده است. کاکا کرمکی؛ پسری که پدرش درآمد داستان پسری است جوان که در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمده است. خانواده‌ای که به خاطر جنگ به تهران کوچ کرده‌اند. این نوجوان در سیطره پدری مقتدر و با روحیه‌ای طناز و در عین حال ساختارشکن رشد می‌کند. او مدام در حال تفسیر وقایع جهان پیرامون خود است و تلاش می‌کند معناهایی را که به نظرش ارزشمند هستند، به این جهان القا کند. تا این که تصمیم می‌گیرد خود را گم و گور کند و فرزند خانواده‌ای ارمنی می‌شود... سلمان امین قصه‌گوی بسیار زبردستی است. در عین حال نقطه قوت دیگر او ساختن لحنی است چندسویه. مملو از طنز سیاه و البته آهنگین که زبان راوی را بسیار صمیمی جلوه می‌دهد. او قهرمانی ساخته که به دنیای خود معترض است، اعتراضی که باعث می‌شود تصمیم بگیرد خودش را جعل کند و هویتی تازه بسازد. امین که پیش از این رمان‌های موفقی چون قلعه‌مرغی؛ روزگار هرمی و انجمن نکبت‌زده‌ها را در کارنامه خود دارد، در این رمان نیز سراغ بخشی از شهر رفته که آن‌جا زندگی با شتاب رقم می‌خورد و آدم‌ها با روایت‌های‌شان جان می‌گیرند.

بورس‌باز (تکنیک‌های جادویی سرمایه‌گذاری در بورس)

  • 33,000 تومان

باید جسارت من را ببخشید، اما ناچارم خواندن متن پشت جلد را نشانه‌ای از ناکامی و سردرگمی شما در انجام معامله یا طرح‌ریزی سیستمی سودده در بازارهای سرمایه بدانم؛ در غیر این صورت، چه نیازی در جست و جو در پی کتابی بود که شما را به سوددهی پایدار برساند؟ چنانچه فکر می‌کنید اشتباه می‌کنم، همین حالا کتاب را زمین بگذارید، ولی اگر پیشگویی من درست است، توصیه می‌کنم در مطالعه‌ آن درنگ نکنید. این کتاب را بر پایه‌ تفکری نوشته‌ام که نحوه نگرش و شیوه معاملاتی من در بازار بورس را برای همیشه تغییر داد: تفکر بر مبنای تئوری فازی.

صفحه‌ی 1