سلست هدلی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
باید با هم حرف بزنیم (چگونه گفت‌وگویی به درد بخور داشته باشیم)
کمتر کار کن (خلاص شدن از کار زیاد افراط و زندگی نکبت‌بار)
روانشناسی هیچ کاری نکردن (هنر غلبه بر اضافه‌کاری شتابزدگی و زندگی بی کیفیت)

باید با هم حرف بزنیم (چگونه گفت‌وگویی به درد بخور داشته باشیم)

  • 158,000 تومان

هدف من در زندگی این نبوده است که خودم را وقف گفت وگو کنم و قطعاً هرگز خودم را مبلغی برای گفت وگو نمی‌دانم. پس از سال‌ها مشاهده، تجربه و پژوهش به این نقطه رسیده‌ام. همه این‌ها باعث شده‌اند که باور داشته باشم گفت وگو قدرت تغییر دادن جهان را دارد. پس لحظه‌ای گوشی هوشمندتان را کنار بگذارید و بروید با یک نفر حرف بزنید. حتی بهتر هم می‌شود، اگر به حرف‌های کسی گوش بدهید. آدم‌ها شگفت زده تان خواهند کرد. آن‌ها شما را شاد، آگاه و گاهی عصبانی خواهند کرد. اما اگر بتوانید از آن گپ زدن‌های سطحی که اکثر ما آن‌ها را با گفت وگو اشتباه می‌گیریم رد شوید، مردم هرگز حوصله‌تان را سر نخواهند برد.

کمتر کار کن (خلاص شدن از کار زیاد افراط و زندگی نکبت‌بار)

  • 75,000 تومان

در طی گذر نسل‌ها، چنان با تب‌وتاب کار کرده‌ایم که باعث بدبختی و زوال خود شده‌ایم. ما به‌قدری زیاد و سخت کار کرده‌ایم که از یاد برده‌ایم قرار است به کجا برویم و ظرفیت و توانایی‌مان برای «خوشحالی و بازی» را از دست داده‌ایم. مسئلهٔ اصلی این است: ما تنها، بیمار و مستعدِ خودکشی هستیم. هرساله یک تحقیق جدید ظهور می‌کند که نشان می‌دهد نسبت به سال قبل تعداد بیشتری از افراد منزوی و افسرده شده‌اند. دیگر زمانش رسیده که حرکت در مسیر اشتباه را متوقف کنیم و دست‌هایمان را که ناامیدانه به نشانۀ تسلیم بالا برده‌ایم، پایین بیاوریم. زمان آن رسیده که دریابیم کجای کار اشتباه است. تأکید بر ساعت‌های کار طولانی چنان در زندگی ما ریشه دوانده که برای رهایی خودمان نیاز به تغییر فرهنگی اساسی داریم. امیدوارم این کتاب مقدمه‌ای باشد برای جنبشی که روال منطقی و درست را به دفاتر و خانه‌های ما بازگرداند.

روانشناسی هیچ کاری نکردن (هنر غلبه بر اضافه‌کاری شتابزدگی و زندگی بی کیفیت)

  • 33,000 تومان

- جهان روان‌شناسی، دیگر آن دنیای سابق نیست. - اقتصاد، سیاست و مهندسی اجتماعی، دیگر از نظم و قوانین گذشته پیروی نمی‌کنند. - ارزش‌های تمدن دستخوش دگرگونی‌هایی عمیق شده و در سال‌های اخیر مورد نقد قرار گرفته است انسان امروز متعرض است. به الگوهای متداول زندگی غربی، به بردگی جنسی، به بردگی شناختی و روان‌شناختی، به تبعیض بر علیه زنان و مردان، به بانکداری و نظام کار و اقتصاد امروزی، به هشتگ ژن های خوب ... معترض است. سلسته هدلی نویسنده شهیر آمریکایی با نگاهی روان‌شناختی و متفاوت، مفاهیم مرتبط با بالندگی فردی و اجتماعی، احترام به خود، و موانع موجود بر سر راه خودشکوفایی و آرامش انسان امروز را در این کتاب جنجالی که جزو پرفروش های ایالات متحده بوده، مطرح می‌سازد. اگر به‌دنبال مفاهیم عمیق و انقلابی نو در حوزه روان‌شناسی زندگی شخصی و کاری هستید، من خواندن این کتاب را به شما توصیه کرده و به عزیزان خودم نیز هدیه خواهم داد.

صفحه‌ی 1