سالی هپ ورث


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خواهر خوب (هر کسی نیمه پنهانی دارد)
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
مادر شوهر
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
قول مادر
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
عشق هرگز فراموش نمی‌کند
  • 27,000 تومان
  • با تخفیف: 27,000 تومان

خواهر خوب (هر کسی نیمه پنهانی دارد)

  • 105,000 تومان

«فقط یک بار رز نتوانست من را از انجام کاری بازدارد و همان یک اشتباه باقی زندگی‌ام را تسخیر خواهد کرد.» فرن کسل در کتابخانه محلی‌اش کار می‌کند. او سه بار در هفته با خواهر دو قلویش، رز، شام می‌خورد و تا حد امکان از ازدحام، نور زیاد و سروصدای بلند اجتناب می‌کند. او زندگی با چهارچوبی دارد که هرگونه اختلالی در آن ممکن است... خطرناک باشد. وقتی رز درمی‌یابد که نمی‌تواند باردار شود، فرن این فرصت را شانسی قلمداد می‌کند برای جبران تمام کارهایی که رز در طول زندگی برایش انجام داده. فرن می‌تواند برای رز بچه‌ای بیاورد. فقط باید پدری دست‌و‌پا کند، به همین سادگی.

مادر شوهر

  • 50,000 تومان

رمانی پیچیده، تأثیرگذار و جدید دربارۀ رابطۀ پیچیدۀ یک زن با مادرشوهرش که به مرگ ختم می‌شود... از لحظه‌ای که لوسی با مادرشوهرش ملاقات کرد، می‌دانست همان همسری نیست که دیانا برای پسر تمام و کمال خود تصور می‌کرد. دیانا بسیار مؤدب، دوستانه و همیشه بخشنده بود، اما علی‌رغم تلاش‌های لوسی برای جلب رضایت دیانا، مادرشوهرش با او صمیمی نشد و به‌عنوان ستونی در جامعه، مدافعی برای زنان پناهنده و زنی که سال‌ها در زندگی متأهلی خوشحال است، هیچ‌کس حتی یک کلمۀ ناخوشایند در مورد دیانا نمی‌گوید... به‌جز لوسی. این مربوط به پنج سال پیش بود. حال، دیانا مرده است، یادداشتی دربارۀ خودکشی در کنار جسدش پیدا شد که نشان می‌داد او به خاطر وجود سرطان که در حال نابود کردن بدنش بود، دیگر نمی‌خواست بیش از این زنده بماند. اما کالبدشکافی هیچ ردی از سرطان پیدا نمی‌کند. ولی اثرات سم و شواهد مربوط به خفگی یافت می‌شود. چه کسی می‌خواهد دیانا مرده باشد؟ چرا وصیتش در آخرین لحظات عمرش تغییر کرد تا هر دو فرزندش و همسران آن‌ها را از ارث محروم کند؟ و این می‌تواند چه معنایی داشته‌ باشد که لوسی جداً از مرگ او ناراحت نیست؟ روابط ازهم‌گسیخته و رازهای پنهان خانوادگی موجب می‌شود با خواندن هر برگ از این رمان پیچیده، جذابیت بیشتر و بیشتری پیدا کند؛ همین موضوع، رمان جدید سالی هیپوورت را اسیر کننده و دلربا می‌کند.

قول مادر

  • 45,000 تومان

«قول مادر» رمانی‌ست تکان‌دهنده و تاثیرگذار از عمق قلب چهار زن، از «سالی هپ ورث» نویسنده کتاب «عشق هرگز فراموش نمی‌کند» «آلیس استنهوپ» مادر مجردی‌ست که با دختر نوجوانش، «زویی»، در شمال کالیفرنیا زندگی می‌کند. زویی از اختلال اضطراب اجتماعی رنج می‌برد. مادرش تنها حامی و پشتیبان اوست. هویت پدر زویی همیشه برای او مبهم و پر رمز و راز بوده است. حالا آلیس بیماری سختی گرفته است و باید برای زندگی مبارزه کند. او که تمام انگیزه زنده ماندنش به خاطر زویی‌ست، در مسیر درمان با دو زن آشنا می‌شود. این دو زن شاید غریبه باشند، اما تنها امید آلیس هستند. وقتی زویی، کیت، سونجا و آلیس با یکدیگر همراه می‌شوند، زنجیره‌ای از رویدادها به حرکت درمی‌آید و هر چهار نفر مجبور می‌شوند با عجیب‌ترین ترس‌ها و مرموزترین رازهای زندگی خود مواجه شوند. «قول مادر» رمانی درباره پیوندهای ناگسستنی بین مادران و دختران و از سویی بین زنان است. «اوایل ازدواج فکر می‌کنی همه چیز شادی، عشق و جذابیت است، اما به تدریج زندگی واقعی خودش را لابه‌لای لحظه‌هایت جا می‌دهد. آن وقت است که پلیدی‌ها را نیز می‌بینی.»

عشق هرگز فراموش نمی‌کند

  • 27,000 تومان

آنا فراستر، دختری که در سی و هشت سالگی مبتلا به آلزایمر شده است، به وسیله خانواده‌اش به مؤسسه‌ای منتقل می‌شود که از بیماران آلزایمری نگهداری می‌کنند. در این مؤسسه پسری تقریبا هم‌سن آنا، به نام لوک، نیز اقامت دارد. آنچه آنا انتظارش را ندارد، عشقی است که بین او و لوک جان می‌گیرد...

صفحه‌ی 1