سارا نایت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هرطور راحتی
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
خودت را جمع و جور کن
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان

تغییر با جادوی موثر بی‌خیالی (چگونه از وقت گذاشتن برای افرادی که دوست نداریم و انجام کارهایی که نمی‌خواهیم دست برداریم)

  • 69,000 تومان

ایده اصلی این کتاب درخشان اولویت‌بندی در اهمیت دادن به امور مختلف زندگی است. سوال‌های مهم کتاب این ها است: انتخاب شما در هر لحظه از زندگی چیست؟ درد و رنج را انتخاب می‌کنید یا لذت و شادی؟ به خودتان اهمیت می‌دهید یا به دیگران؟ سارا نایت نویسنده توانمند آمریکایی، در این کتاب با زبان ساده و شوخ‌طبعانه برنامه‌ای عملی برای رهایی از نگرانی‌های بی‌اساس و اولویت دادن به جوهره اصیل زندگی فردی ارائه می‌دهد. جادوی موثر بی‌خیالی عصاره نهایی همه آن چیزی است که باید در باب بی خیالی یاد بگیریم: یک راهنمای گام به گام برای کسانی که می‌خواهند از موانعی مانند نگرانی خلاص شوند و به دنبال زندگی سالم‌تر و سرخوشانه‌اند.

آرام باش لعنتی (چگونه کنترل کنید چیزهایی را که می‌توانید و بپذیرید آن‌چه را نمی‌توانید تا به درماندگی‌تان پایان دهید و بر زندگی‌تان مسلط شوید)

  • 45,000 تومان

در این کتاب ما با واقعیت‌ها سر و کار داریم، نه با چیزهای صرفا دلپذیر. این کتابی درباره اضطراب است - از پرسش‌های کم آزار «چه می‌شود اگر...؟» ها گرفته، تا ترس‌های شدید ناشی از بحران‌هایی که تمام زندگی را دربرمی‌گیرند. شما با خواندن این کتاب به من حق خواهید داد که چرا در انتخاب عنوان احمق‌ترین فرد رفتار کرده‌ام. از مشکل‌ها نیز صحبت خواهیم کرد - همه ما مشکل‌هایی داریم - و خواهید دید که برای برطرف کردن آن‌ها، «آرام بودن» دقیقا آن چیزی است که شما نیاز دارید. این تنها راه چاره است. لذا اگر با دست‌هایتان خفه‌ام نمی‌کنید، توصیه من به شما «آرام باش لعنتی» است.

هرطور راحتی

  • 38,000 تومان

اثری دیگر از نویسنده‌ی دو کتاب پرفروش "هنر جادویی اهمیت ندادن" و "به زندگی‌ات سر و سامان بده" که پر از رک‌گویی‌های جدید است؛ کتابی دررابطه با دفاع از خودمان و خواسته‌هایمان. این کتاب به ما می‌گوید که خودخواهی همیشه هم بد نیست. این‌که بخواهیم خودمان باشیم کار ساده‌ای‌ست، اما اغلبِ ما سعی می‌کنیم آن‌طوری زندگی کنیم که دیگران از ما می‌خواهند؛ نه آن‌گونه که خودمان می‌خواهیم. اغلب به‌جای این‌که آرامش داشته باشیم و احساس قدرت کنیم، بی‌قراریم و احساس حقارت می‌کنیم. آیا این مسئله درباره‌ی شما هم صدق می‌کند؟ پرفروش‌ترین کتاب سارا نایت، یک جمله‌ی ساده برایتان دارد: هرطور راحتی وقت آن است که شادی و آرامش‌مان را در اولویت قرار بدهیم. نگذاریم دیگران به ما بگویند چه کاری انجام بدهیم، چطور انجامش بدهیم و اصلاً چرا باید انجامش بدهیم. نترسید! بدون از دست دادن دوستان و آشنایان هم می‌توان این کار را کرد. سارا نایت بدیهیات غیرمنطقی جامعه را به چالش می‌کشد؛ می‌گوید که چطور می‌توان آن‌چه را که دیگران نقطه‌ضعف می‌دانند به نقطه‌ی قوت تبدیل کرد. یاد‌آوری می‌کند که خوش‌برخورديِ همیشگی وظیفه‌ی ما نیست و تشویق‌مان می‌کند که بدبین‌ها و حسودان را ساکت کنیم، به خودِ واقعی‌مان پروبال بدهیم و خطر کنیم.

خودت را جمع و جور کن

  • 29,000 تومان

سلام، به «خودت را جمع و جور کن» خوش آمدید. از این‌که این کتاب را انتخاب کردید ممنونم! قبل از این‌که خواندنش را شروع کنید، می‌خواهم چند نکته را برایتان روشن کنم. اولاً، برخلاف عنوان قفسه واقعی یا مجازی که این کتاب را در آن پیدا کرده‌اید، کتاب من یک راهنمای خودیاری سنتی نیست. این کتاب بیش‌تر یک کتاب «بگذارید کمک‌تان کنم تا به خودتان کمک کنید» است و «من» در این‌جا وقتی «کمک می‌کند» که «خودتان» راه را پیدا کرده باشید. بیایید صادق باشیم ـ اگر می‌توانستید به خودتان کمک کنید، تا حالا این کار را می‌کردید، مگر نه؟ ثانیاً، گرچه شاید زندگی شما یک آشفتگی محض باشد ـ و من به شما کمک می‌کنم تا آن را سامان بدهید ـ اما این کتاب یک راهنمای معمولی برای «سامان بخشیدن» نیست. بگذارید راحت‌تان کنم: اگر به دنبال راهنمایی‌هایی برای بازی‌های احمقانه و مبتذل هستید، همین الان این کتاب را کنار بگذارید.

صفحه‌ی 1