ریچل هالیس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انتظارش را نداشتم (وقتی جهانت از هم می‌پاشد زندگیت را از نو بساز)
دخترا عذرخواهی چرا (نقشه‌ای عاری از شرم برای پذیرش و دستیابی به اهداف)
توقعش را نداشتم (وقتی دنیایتان از هم می‌پاشد زندگی‌تان را دوباره از سر بگیرید)
انتظار چنین فاجعه‌ای را نداشتم
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
انتظارش را نداشتم (چطور وقتی دنیایتان از هم می‌پاشد زندگی را دوباره از سر بگیرید)
داره فاجعه می‌آد (دختر خودت را جمع و جور کن)
  • 29,900 تومان
  • با تخفیف: 29,900 تومان
شرمنده نباش دختر جان
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
خود واقعی‌ات باش دختر
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان
عذرخواهی بسه دختر
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
صورتت را بشور و خودت باش دختر
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
صورتت را بشور دختر جان
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان

انتظارش را نداشتم (وقتی جهانت از هم می‌پاشد زندگیت را از نو بساز)

  • 50,000 تومان

می‌خواهم بدانید هرآنچه خوب است همیشه خوب خواهد بود: "بوی کرم ضد آفتاب نارگیلی، کودک پنج ساله‌ای که به شما نشان می‌دهد دندان جلویی‌اش قبلا کجا بوده، یک غذای خانگی، دست‌نویس مادربزرگ، یک کار درست انجام شده، مهربانی غریبه‌ها، روح بشری، مراسم مذهبی‌تان، خندیدن تا آنجا که اشکتان درآید، میزهای دسر تعطیلات، اولین جشن‌های تولد، یک فنجان قهوه درست و حسابی با یک چشم‌انداز. هر چیز خوبی همیشه خوب خواهد بود، و یکی از چیزهای وحشتناک زیبا در مورد دوران سخت این است که تا سختی را تجربه نکنیم، هرگز به‌طور واقعی درک نخواهیم کرد که خوب همیشه خوب است." ریچل هالیس شما را می‌فهمد. زیرا میلیون‌ها خواننده پرفروش‌ترین کتاب‌های او از نظر روزنامه نیویورک تایمز و سایت آمازون، یعنی «صورتت را بشور دختر»، و «خجالت نکش دختر» در همایش‌های RISE او شرکت کرده و او را در رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند. او همچنین می‌خواهد تحول شما را ببیند. اما همان‌طور که ریچل می‌نویسد، این بر عهده شما است که چگونه درد خود را تحمل کنید. می‌توانید بیاموزید و رشد کنید، برای بهتر شدن تغییر کنید، یا در همان‌جا گیر کنید، جایی که هویت شما در آنچه شما را می‌آزارد ریشه کند. ریچل هالیس، در کتاب «انتظارش را نداشتم»، با شوخ‌طبعی، صداقت صمیمانه و داستان‌های واقعی زندگی، این را که چگونه می‌توانید برای درس گرفتن از تجربیات لحظات سخت زندگی پذیرای آنها باشید، و این که داشتن یک زندگی خوب یکی از اهداف این کار است و بر موارد اساسی متمرکز شده را به اشتراک می‌گذارد. این کتاب الهام‌بخش کوچک درباره احساسات بزرگ است و اطمینان خاطری است که نشان می‌دهد تاریکی می‌تواند با زیبایی هم‌زیستی داشته باشد. آخرین کتاب ریچل هالیس کتاب کوچکی درباره احساساتی بزرگ است. 2020 سالی بود که هیچ یک از ما انتظارش را نداشتیم. با این حال، آخرین بار هم نخواهد بود که ما چیزی سهمگین، سخت، و پیش‌بینی نشده‌ای را طی می‌کنیم.

دخترا عذرخواهی چرا (نقشه‌ای عاری از شرم برای پذیرش و دستیابی به اهداف)

  • 40,000 تومان

< آیا تا به حال احساس درماندگی کرده‌اید؟ آیا تا به حال تلاش کرده‌اید زمانی را به رویاهای خود اختصاص دهید یا حتی رویاهایتان را برای خود بازگو کنید؟ در کتاب دختراء عذرخواهی چرا!؟! ریچل هالیس از دام‌هاء چالش‌ها و بهانه‌هایی سخن می‌گوید که مانع از دستیابی ما به اهدافمان می‌گردند. او با صداقتی نیروبخش و دلچسب از تجارب و اشتباهات خود می‌گویدء و توصیه‌هایی ملموس و واقعی درباره این‌که چطور آن زندگی دلخواه خودمان را خلق نماییمء ارائه می‌دهد.>

توقعش را نداشتم (وقتی دنیایتان از هم می‌پاشد زندگی‌تان را دوباره از سر بگیرید)

  • 50,000 تومان

من معتقدم ما آن‌قدر قوی هستیم که بتوانیم مرهمی بر زخم‌هایمان بگذاریم. حتی اگرحین کار خود را ضعیف‌تر از قبل بدانیم. پس از ضعف‌های خود هراسی به دل راه ندهید چرا که ترس و ناامیدی تا آخر عمر عذاب‌تان می‌دهد. من درد و رنج را برای تحلیل بهتر تفکیک می کنم. چنانچه لازم باشد به آن می‌خندم با می‌گریمء اما هرگز و در هیچ شرایطی به خاطر رفاه حال دیگران آن‌ها را نفی نمی‌کنم.

انتظار چنین فاجعه‌ای را نداشتم

  • 48,000 تومان

می‌خواهم درباره این موضوع راحت صحبت کنم، اگر عزیزی را از دست داده‌اید یا احساس نگرانی، ترس یا ناامیدی کرده‌اید، حرف من این نیست که اصلا غصه نخورید و غمگین نشوید، همه ما انسان هستیم، حتی مادرها و پدرها، و به همین خاطر هر کسی به روش خودش از مشکلات عبور می‌کند. اما... این امایی بزرگ دارد. برای هر غمی زمانی وجود دارد و زمانی هم وجود دارد که شما باید آمادگی خودتان را برای زندگی دوباره نشان دهید. این را می‌دانم که شما زخم خورده‌اید، اما دردی که در حال تحمل آن هستید، خوب نمی‌شود مگر اینکه برای بهتر شدنش بجنگید. هر بار یک قدم، این همه آن چیزی است که از شما می‌خواهم.

انتظارش را نداشتم (چطور وقتی دنیایتان از هم می‌پاشد زندگی را دوباره از سر بگیرید)

  • 110,000 تومان

ترس، غم، فقدان، ناامیدی، ریچل هالیس تمام اینها را تجربه کرده است و می‌داند که شما نیز با آن‌ها مواجه شده‌اید. حالا او شما را به سمت دیگر این مسیر می‌برد. ریچل هالیس، پرفروش‌ترین نویسنده نیویورک تایمز، با شوخ‌طبعی خاص، صداقت خالصانه و بیان داستان‌های خصوصی زندگی‌اش، به مخاطبانش نشان می‌دهد که چگونه لحظات سخت را به عنوان تجربیات آموزنده‌ای ببینند که اعتبار و پیشرفت برایشان به ارمغان می‌آورد. کسانی که پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز او، خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر، را خوانده‌اند، می‌دانند که او می‌خواهد شاهد تغییر و تحول مردم باشد. وقتی دوران سخت فرا می‌رسد و غم عدم اطمینان از آینده بر زندگی سایه می‌افکند، تغییر و تحول غیرممکن به نظر می‌رسد. ریچل هالیس در این کتاب یادآور می‌شود که شیوه مقابله با غم و اندوه به خودتان بستگی دارد؛ می‌توانید از این دوران به شکلی بهتر بیرون بیایید؛ تجربه به دست بیاورید و پیشرفت کنید، یا در موقعیتی گرفتار بمانید که هویتتان را براساس آنچه باعت اندوهتان شده شکل می‌دهد. انتظارش را نداشتم کتابی کوتاه است که از احساساتی بزرگ صحبت می‌کند؛ کتابی الهام‌بخش و امیدوارکننده که نشان می‌دهد تاریکی می‌تواند با زیبایی همراه باشد.

داره فاجعه می‌آد (دختر خودت را جمع و جور کن)

  • 29,900 تومان

ترس، غم و اندوه، از دست دادن عزیزان، خیانت و... ریچل هالیس همه این‌ها را تجربه کرده است و می‌داند که شما هم چنین مشکلاتی را در زندگی خود دارید و از این‌رو نشانتان می‌دهد که این بحران‌ها را چگونه پشت‌سر بگذارید. ریچل‌هالیس، نویسنده کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز با شوخ‌طبعی ذاتی، صداقتی صمیمانه و داستان‌هایی واقعی از زندگی خود به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه از دل لحظات سخت، تجربه‌هایی برای یادگیری، درس‌هایی ارزشمند و راه‌هایی برای رشد به دست آورند. ریچل هالیس شما را می‌بیند. وی همان‌طور که تغییر و تحول را در میلیون‌ها خواننده کتاب‌های پرفروش تو شاهکاری دختر، دیگه عذرخواهی نکن دختر، شرکت کنندگان در کنفرانس‌های «به‌پا‌خیز» ودنبال کنندگان خود در شبکه‌های اجتماعی را مشاهده کرده است، می‌خواهد شما را نیز متحول کند. وقتی صحبت از «فصول سخت» زندگی می‌شود –مرگ یکی از عزیزان، طلاق، از دست دادن شغل- وقتی غم و عدم اطمینان بر روز‌های شما سایه می‌افکند، تغییرغیرممکن به نظر می‌رسد. به خصوص در زمانی‌هایی چون این روز‌ها که خودتان می‌بینید آینده چندان روشن و زیبا به نظر نمی‌رسد، هیچ کس نمی‌خواهد زمانش را به برنامه‌ریزی برای آینده اختصاص دهد. اما، همان‌طور که ریچل هالیس می‌نویسند،این به شما بستگی دارد که درد خود را چگونه تحمل کنید؛ می‌توانید آن را با تغییر به سمت شرایط بهتر و با یادگیری و رشد همراه کنید، یا در همان‌جایی باقی بمانید که هویت شما در آن ریشه دارد و همچنان آزار ببینید و گذشته پردرد خود را به دوش بکشید. از نظر ریچل هالیس، خوب زندگی کردن هدف مهمی است که باید تمام موارد ضروری زندگی بر آن متمرکز شود. این کتاب کوچک در مورد احساسات بزرگ است احساساتی الهام‌بخش، انگیزه‌دهنده و اطمینان‌بخش که نشان می‌دهند می‌توان از دل تاریک‌ترین روز‌های زندگی بیرون آمد و آن را دوباره زیباتر و درخشان‌تر از همیشه ساخت.

شرمنده نباش دختر جان

  • 36,000 تومان

اگر متوجه شدید که زندگی را بدون داشتن رویا و هدفی که به سمت آن حرکت کنید، می‌گذرانید. تعجبی ندارد که احساس زنده بودن نکنید و زندگی برای شما جز گذران عمر و روزمرگی نباشد. تفاوتی نمی‌کند که مدیرعامل شرکتی بسیار بزرگ باشید یا مادری خانه‌دار، مهم این است که هدف داشته باشید. این هدف ممکن است هدفی شخصی برای رسیدن به وزن دلخواه، پس‌انداز، خرید خانه، راه اندازی کسب‌و‌کار یا نجات زندگی زناشویی‌تان باشد.

خود واقعی‌ات باش دختر

  • 44,000 تومان

دختر جان اختیار زندگی‌ات را در دست بگیر. ترسی را نیز که در دل داری، همین‌طور. ذره ذره وجودت را فدا نکن و دیگر واژه‌ی نمی‌توانم مرا بر زبان نیاور. دست از منفی‌بافی بردار. اجازه نده از وجودت سواستفاده کنند و این کار را به فردا یا اول هفته آینده یا سال دیگر موکول نکن. برای فردایی که هنوز از راه نرسیده اشک نریز. همین حالا از جا بلند شو، اشک‌های روی صورتت را بشور و دردهای دیروز را فراموش کن... دختر جان خود واقعی‌ات باش.

عذرخواهی بسه دختر

  • 45,000 تومان

ریچل هالیس یک رهبر قابل اعتماد است که از صمیم قلب دوست دارد به زنان کمک کند که مصرانه و بدون نیاز به هیچ معذرت‌خواهی ، به دنبال اهداف و رویاهای خود باشند . توانایی ریچل در به اشتراک‌گذاری صادقانه داستانها و اصول خود به خواننده‌ها امکان می‌دهد که گام‌های عملی برداشته و در مسیر طولانی که باعث رشد شخصی آن‌ها می‌شود پیش بروند.

صورتت را بشور و خودت باش دختر

  • 58,000 تومان

اگر ریچل هالیس به تو می گوید صورتت را بشور، بی‌مطلعی شیر آب را باز کن! ریچل مربی‌ای است که هر زنی به او نیاز دارد، از تازه مادرها گرفته تا زنانی که کسب و کاری برای خود دارند. حرف‌های ریچل ترکیب جذابی است از توصیه‌های یک مربی امیدبخش و بهترین و شاید بامزه‌ترین دوست‌تان. صداقتش آدم را شوکه می کند و طنزش خودمانی است. "صورتت را بشور دختر جان" هدیه ای است به هر زنی که می‌خواهد رشد کند و با شجاعت تمام زندگی درست و مناسبی داشته باشد. زنان پیشرو اندکی هستند که به زنان دیگر بگویند "برو و به خواسته هایت برس." ما معمولا هوای دیگران را داریم و به ندرت مربی اردوگاه نظامی می شویم. ریچل، با محبت اما سفت و سخت، به ما می گوید زمان آن رسیده که امور زندگی مان را به دست بگیریم و زندگی ارزشمند و فوق العاده ای داشته باشیم. " صورتت را بشور دختر جان" داروی انرژی زایی است که شما را وا می دارد به دنبال رویاهایی بروید که مدت هاست در سر می پرورانید.در اولین کتاب غیرداستانی ریچل هالیس، خواهید دید که او کمتر سردسته هواداران و بیشتر مربی زندگی است. این خواننده با مطالعه این کتاب، صرفا چیزهایی از نویسنده الهام نمی گیرد؛ بلکه کتاب را در حالی میبندد که به ابزارهای درست و مناسب برای رسیدن به رویاهایش دست یافته است. شوق و ذوق ریچل عملی کردن رویاهاست . شما هم اگر جدیدترین کتابش را بخوانید، همین طور طور می شوید.ریچل جزو افراد نادری است که می تواند در یک پاراگراف ، هم شما را بخنداند و هم کاری کند در مورد کل زندگی تان تجدید نظر کنید. حرف های او و این کتاب، مانند هدیه است و میدانیم عمیقا شما را تشویق و دلگرم می کند.

خودت را باور کن دختر جان (از باور کردن دروغ‌های مخرب راجع به خودت دست بردار تا به همان کسی تبدیل شوی که باید باشی)

  • 30,000 تومان

دخترها، زندگی‌تان را جمع و جور کنید. پنهان نشوید، این‌قدر قرص‌های آرام‌بخش نخورید، نترسید، به خودتان خیانت نکنید، زانوی غم بغل نگیرید، هیچ‌وقت نگویید نمی‌توانم، فکرهای منفی را از ذهن‌تان دور کنید. کار امروزتان را به فردا و پس‌فردا یا سال بعد موکول نکنید. تسلیم نشوید و کنترل اتفاق‌های آینده‌تان را به دست بگیرید. همین حالا بلند شوید و اقدام کنید. اشک‌های‌تان را پاک کنید و غم و غصه‌های دیروزتان را دور بریزید و دوباره شروع کنید... آهای دخترها خودتان را باور کنید!

صورتت را بشور دختر جان

  • 42,000 تومان

اگر ریچل هالیس به شما می‌گوید که صورت خود را بشویید، پس فورا شیر آب را باز کنیدّ او مربی نیازهای هر زن است، از مادران جدید تا زنانی که مشاغل فصلی دارند. صدای ریچل ترکیب موفقی از ندای الهام‌بخش یک مربی زندگی و بهترین دوست شماست. کتاب «خودت باش دختر» صادقانه و متواضعانه نوشته شده است و هدیه‌ای برای زنانی است که قصد دارند در زندگی پیشرفت کرده و یک زندگی سالم داشته باشند..

1  صفحه‌ی 1