رومن پوئرتولاس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پلیس گل‌ها درخت‌ها و جنگل‌ها
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
همه تابستان بدون فیسبوک (مجموعه داستان)
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
دخترکی که ابری به بزرگی برج ایفل را بلعیده بود

پلیس گل‌ها درخت‌ها و جنگل‌ها

  • 48,000 تومان

مقتول نام خانوادگی ندارد، کسی چیز زیادی از پدر و مادرش نمی‌داند، تفریح بزرگش پرسه زدن در علفزاری عجیب بوده، قیم قانونی‌اش کتکش می‌زده و دوست صمیمی‌اش زنی بوده که اهالی او را دیوانه می‌دانند.مقتول بسیار محبوب بوده، تا جایی که حالا و پس از قتلش در تدارک ساخت مجسمه‌ای از او هستند تا وسط میدان بزرگ نصب کنند. اما چرا نه به وقت زنده بودنش کاری برای خلاصی‌اش از دست قیم کرده‌اند، نه برای حل پرونده جوابی درست و حسابی به سوالات پلیس جوان می‌دهند؟ پلیس گل‌ها، درخت‌ها و جنگل‌ها ماجراجویی جدید رومن پوئر تولاس است که نه تنها در موضوع بلکه در خودش، تجربه این راه جدید شاید کمک کند تا از دست شهرت عالمگیری که انتشار سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود برایش به همراه داشته خلاص شود.

همه تابستان بدون فیسبوک (مجموعه داستان)

  • 42,000 تومان

آگاتا کریسپی کارآگاه اداره پلیس بر اثر خطایی که مرتکب شده به منطقه‌ای تبعید می‌شود که همه چیزش عجیب است: جایی به نام نیویورک اما نه آن نیویورک مشهور، 98 فلکه دارد و فقط یک چراغ قرمز؛ تنها پرونده همیشگی اداره پلیس گم شدن گربه ایرانی یکی از اهالی است و مهم‌تر از همه، تلفن همراه در این منطقه خط نمی‌دهد و اهالی به شبکه‌های اجتماعی دسترسی ندارند. به همین دلیل ماموران پلیس هر کدام برای سرگرم کردن خود به کاری روی می‌آورند: عده‌ای بافتنی می‌بافند، برخی دارت پرتاب می‌کنند، رئیس اداره به ماهیگیری می‌رود و آگاتا که شیفته ادبیات است باشگاه کتاب‌خوانی‌اش را می‌گرداند. در چنین روزهای یکنواخت و بی‌هیاهویی است که چند قتل به فاصله کوتاهی اتفاق می‌افتد... چهارمین رمان رومن پوئر تولاس بیش از آن که داستانی جنایی باشد ادای دینی است به تاریخ ادبیات جهان و شاهکارهای بزرگی که نویسنده‌های محبوبمان برای ما نوشته‌اند. او در این کتاب رمان‌های بزرگی را که احتمالا همه ما آن‌ها را خوانده‌ایم از زاویه دیگری به تصویر می‌کشد و البته در این راه از شوخی با نویسندگان بزرگ ابایی ندارد. تا جایی که قاتل را یکی از همین نویسنده‌ها معرفی می‌کند: جیمز جویس. اما آیا واقعا جویس کبیر قاتل سریالی همه تابستان بدون فیسبوک است؟

دخترکی که ابری به بزرگی برج ایفل را بلعیده بود

  • 25,000 تومان

دخترکی که درست از لحظه به دنیا آمدنش در بیمارستان بستری شده، همچنان امیدوار است روزی پا به دنیای بیرون بگذارد و بتواند از آسمان ستاره بچیند ... توریستی فرانسوی حین سفر آپاندیسش عود می‌کند و چند روزی هم‌اتاق دخترک بیمار می‌شود... دود کوه‌های فعال آتشفشان پرواز هواپیماها را لغو می‌کند و توریست فرانسوی را وا می‌دارد برای دوباره رسیدن به دخترک دست به کارهای عجیب بزند...

صفحه‌ی 1