روتخر برخمان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آرمانشهر واقع‌بین‌ها
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
بشریت (تاریخی سرشار از امید)
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
آدمی 1 تاریخ نویدبخش
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان
تاریخ امیدبخش نوع بشر‮‬
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان

آرمانشهر واقع‌بین‌ها

  • 180,000 تومان

پس از اینکه روزمان را صرف کارهایی می‌کنیم که معمولا خوشایندمان نیست، چیزهایی را می‌خریم که لازمشان نداریم. روتخر برخمان به یادمان می‌آورد که لازم نیست این‌گونه باشد. برخمان ایده‌های آرمانشهری متعددی پیش می‌کشد و ثابت می‌کند که آن‌ها امروزه نیز عملی‌اند. آرمانشهر واقع‌بین‌ها از نادر کتاب‌هایی است که به واقع متحیرمان می‌کند و تصورمان از آینده را زیر و زبر می‌کند. برخمان در این کتاب ما را به سفری در تاریخ می‌برد، سفری رها از مرزبندی‌های سنتی چپ و راست. او مدافع عقایدی است که زمانشان فرا رسیده است.

بشریت (تاریخی سرشار از امید)

  • 99,000 تومان

برخی کتاب‌ها عقاید ما را به چالش می‌کشند. اما کتاب حاضر دقیقاً بنیان‌هایی را به چالش می‌کشد که زیربنای عقاید ما هستند. استدلال‌های جسورانه و جامع این اثر، شما را به بازنگری باورهایتان پیرامون جامعه، دموکراسی و سرشت انسان وامی‌دارد. دانیل اچ پینک نویسنده کتاب "انگیزه". کتاب حاضر این نگرش بدبینانه که انسان‌ها ذاتاً موجوداتی ناپاک و خودخواه هستند را درهم می‌کوبد و تصویری از سرشت انسان ترسیم می‌کند که نه فقط تعالی‌بخش بلکه بیش از آن، برخوردار از صحت و دقت است. روتخر برخمان یکی از تأمل‌برانگیزترین اندیشمندان زمانه ماست. آدام گرانت نویسنده کتاب "بده و بستان". این کتاب حیرت‌انگیز، نگاه شما به دنیا و همنوعانتان را تغییر می‌دهد و ذهن و مهم‌تر از آن قلب‌تان را وسعت می‌بخشد. ما انسان‌ها هیچ‌گاه تا این اندازه نیازمند چنین پیامی نبوده‌ایم. ژوهان هری نویسنده کتاب "پیوندهای گمشده".

آدمی 1 تاریخ نویدبخش

  • 320,000 تومان

از بمباران‌های جنگ جهانی گرفته تا جهانی واقعی که شاید تنها در رمان سالار مگس‌ها بتوان نمونه‌اش را یافت، از مزرعه پرورش روباه در سیبری گرفته تا جنایتی ننگین در نیویورک، از دستگاه شوک در دانشگاه ییل گرفته تا آزمایش زندان در دانشگاه استنفورد... روتخر برخمان به ما نشان می‌دهد که باور انسان به مهر و نیک‌خواهی قادر است تفکر نوینی را بیافریند و مبنایی باشد برای تغییرات راستین در جامعه. زمان آن فرارسیده است تا نگاهی نو به سرشت بشر بیفکنیم. برخمان برخی از برجسته‌ترین وقایع و پژوهش‌های جهان را با دیدی کاملا بدیع می‌شکافد و پرتوی نو بر تاریخ بشر در 200000 سال اخیر می‌افکند.

تاریخ امیدبخش نوع بشر‮‬

  • 280,000 تومان

شاید در این دوران سختی که با کرونا درگیر هستیم اخبار خوب از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اما باور کردن اخبار خوب یکی از چالش‌هایی است که انسان امروزی با آن‌ها درگیر است علاوه بر این مردم با شرایط حاضر فرضیه بدبینانه‌تر را ارجح‌تر از حالت خوشبینانه آن می‌دانند. بگذارید با یک سوال شروع کنیم، فرض کنید بشنوید در یک هواپیما که دچار نقص فنی شدید شده و دود موتور سوخته هواپیما وارد کابین می‌شود بالاخره هواپیما بر روی باند نشسته و درب‌ها باز می‌شود: مردم به دو صورت می‌توانند عمل کنند، اول به صورتی که همه با تمام تلاش بخواهند زودتر از این وضعیت خلاص شوند و بچه‌ها و مسن‌ترها را زیر پایشان له می‌کنند تا به مقصدشان برسند. دوم مسافران با صبر و کمک به یکدیگر سعی می‌کنند طوری از هواپیما پیاده شوند که کم‌ترین آسیبی به کسی نرسد. می‌دانم اغلب فکر می‌کنید مردم به شکل اول عمل می‌کند اما اینطور نیست در بررسی های انجام شده مردم بیشتر از تصور ما هوای یکدیگر را دارند. کتاب تاریخ امیدبخش نوع بشر از روتخر برخمان فیلسوف سوسیالیست و نویسنده کتاب آرمان شهری برای واقع‌گراها است که ایده برای درآمد پایدار همگانی برای عدالت واقعی بود و مخالفان و موافقان زیادی داشت که کتاب تاریخ امیدبخش نوع بشر به نوعی ادامه و اثبات این جریان است. شما در این کتاب می‌فهمید که اساسا بشر خودخواه، تنبل و از این قبیل صفت‌ها نیست اما مشکل آنجاست که انسان امروزی معمولا این اصل را باور دارند و در قضاوت‌های خودشان از دنیای بیرون از آن استفاده می‌کنند. در این کتاب نمونه‌های فراوانی از اتفاقاتی تاریخی که نظر شما را نسبت به جامعه و عموم مردم بهبود می‌بخشد. اما چرا باید این کتاب را خواند؟ این کتاب با استفاده از نمونه هایی عالی و جذاب تیشه به ریشه تفکرات جامعه شناسانه معروفی از جمله سخن هابز مبنی بر این که (بشر را اگر به حال خود بگذارید خون به پا می‌شود) می‌زند. همچنین برگمان معتقد است اگر مردم بدترین انتظارها را از همدیگر داشته باشند، همین انتظارها رُخ می‌دهند. استفان فرای و یوال نوح هراری و چند تن از نویسندگان تاثیر گذار در عرصه کتاب، این کتاب را معجزه و قلم برخمان را اعجاب انگیز می‌دانند. با این اوصاف تزریق امید در شرایطی که مردم بیشتر از ویروس کرونا از کمبود امید هراس دارند این کتاب می‌تواند با تغییر نگرش مثبت، حس خوبی در شما ایجاد کند.

صفحه‌ی 1