رنسام ریگز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کتابخانه‌ی ارواح (بچه‌های عجیب و غریب خانم پرگرین) کتاب سوم
نقشه روزگار (بچه‌های عجیب و غریب خانم پرگرین ) کتاب چهارم
شهر اشباح (بچه‌های عجیب و غریب خانه خانم پرگرین ) کتاب دوم
بچه‌های عجیب و غریب خانه خانم پرگرین (کتاب اول)
کتاب‌خانه ارواح (بچه‌های عجیب و غریب خانم پرگرین 3)
ز

ز

  • 24,500 تومان
  • با تخفیف: 24,500 تومان
بچه‌های خاص خانه خانم پرگرین
  • 74,000 تومان
  • با تخفیف: 74,000 تومان
بچه‌های عجیب و غریب یتیم‌خانه پرگرین
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان

کتابخانه‌ی ارواح (بچه‌های عجیب و غریب خانم پرگرین) کتاب سوم

  • 120,000 تومان

به عنوان اولین داستان بلند، کتابی هیجان‌انگیز، پرکشش و بسیار عجیب است. ترکیب تصاویر و نگارش متن، داستانی فراموش نشدنی خلق کرده است.

نقشه روزگار (بچه‌های عجیب و غریب خانم پرگرین ) کتاب چهارم

  • 49,000 تومان

هیچ‌‌گاه به اندازه آن شب که زنی میان‌سال همراه با یچه‌های عجیب و غریبش به خانه ما آمده بودند تا مرا از دست خانواده‌ام نجات دهند، به سلامت عقل خودم شک نکرده بودم. درست به خاطر می‌آورم که روی صندلی عقب ماشین، بین دایی‌های چاقم نشسته بودم و داشتم له می‌شدم. ناگهان در میان مسیر پارکینگ خانه، زیر نور چراغ‌های ماشین، ردیفی از بچه‌های عجیب و غریب به همراه سرپرستشان مانند فرشته‌های نورانی در برابرمان پدیدار شد....

شهر اشباح (بچه‌های عجیب و غریب خانه خانم پرگرین ) کتاب دوم

  • 110,000 تومان

سوم سپتامبر 1940، ده بچه عجیب و غریب می‌خواهند از چنگال هیولاهایی مرگبار فرار کنند. تنها یک نفر می‌تواند به آنها کمک کند، اما او نیز در جسم یک پرنده محبوس شده است. سفر اعجاب‌انگیزی که از کتاب «بچه‌های عجیب و غریب خانه خانم پرگرین» آغاز شده بود، با سفر جیکوب پورتمن و دوستان تازه‌اش به سمت لندن، پایتخت دنیای عجیب و غریب‌ها ادامه پیدا می‌کند. آنها امیدوارند بتوانند مرهمی برای مشکل سرپرست مورد علاقه‌شان، خانم پرگرین پیدا کنند. اما در هر گوشه‌ این شهر جنگ‌زده، چیزهای غافلگیرکننده‌ای در انتظارشان خواهد بود... و پیش از آنکه جیکوب بتواند بچه‌های عجیب و غریب را به محلی امن برساند، باید ارتباطش با اما بلوم را نیز مشخص کند. مانند کتاب قبلی، این رمان از مجموعه بچه‌های عجیب و غریب نیز در کنار نوشته‌های خیال‌انگیز خود، تصاویری قدیمی نیز به همراه دارد تا تجربه‌ای دست اول برای شما رقم بزند.

بچه‌های عجیب و غریب خانه خانم پرگرین (کتاب اول)

  • 65,000 تومان

جزیره‌ای اسرارآمیز، نوانخانه‌ای متروک، مجموعه‌ای از عکس‌های عجیب و غریب، تمام اینها در مجموعه بچه‌های عجیب و غریب خانم پرگرین انتظار شما را می‌کشند. تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از رمانی همراه با تصاویر عجیب و غریب، درآغاز داستان، ماجرایی غم‌انگیز باعث می‌شود تا جیکوب شانزده ساله راهی جزیره‌ای در آن سوی آب‌های ولز شود. آنجا بقایای نوانخانه بچه‌های عجیب و غریب خانم پرگرین کشف می‌کند. جیکوب پس از تماشای اتاق‌ها و راهروهای نوانخانه ، به این نتیجه می‌رسد که شاید بچه‌های خانم پرگرین چیزی فراتر از بچه‌های عجیب و غریب بوده‌اند. شاید آنها خطرناک بوده‌اند، یا شاید آنها را بنا به مصلحت در چنین جزیره متروکی زندانی کرده بودند و شاید هم، هر چند باورش سخت است، هنوز هم زنده باشند...

کتاب‌خانه ارواح (بچه‌های عجیب و غریب خانم پرگرین 3)

  • 50,000 تومان

- پسری با توانایی‌های شگفت‌انگیز - ارتشی از هیولاهای مرگ‌بار - نبردی جانانه برای آینده‌ی عجیب و غریبستان ماجرایی که با بچه‌های عجیب غریب یتیم‌خانه‌ی خانم پرگرین آغاز شد و در تهی شهر ادامه پیدا کرد با کتاب‌خانه‌ی ارواح به پایانی هیجان‌انگیز می‌رسد. در ابتدای داستان، جیکوب 16 ساله توانایی نیرومند تازه‌ای در خود کشف می کند، و طولی نمی‌کشد که در قعر تاریخ فرو می‌رود تا دوستان عجیب غریبش را از دژی محافظت شده نجات دهد. در سفر جیکوب اما بلوم، دختری با سرانگشتان آتشین و ادیسون مک‌هنری، سگی با شامه‌ای تیز برای بو کشیدن بچه‌های گم‌شده، همراهی‌اش می‌کنند. از لندن امروزی به کوچه‌های هزارتوی مقر شیطان، فلاکت‌زده‌ترین زاغه‌نشین انگلستان دوران ویکتوریایی، سفر می‌کنند. محلی که سرنوشت همه‌ی بچه‌های عجیب و غریب یک‌بار برای همیشه مسخص می‌شود. کتاب‌خانه‌ی ارواح مثل کتاب‌های پیشین فانتزی هیجان‌انگیز را با عکس‌های قدیمی منتشر نشده در هم می‌آمیزد تا لذت‌های مطالعه‌ای منحصر به فرد خلق کند.

ز

  • 24,500 تومان

جزیره‌ای اسرارآمیز، یتیم‌خانه‌ای متروکه، مجموعه‌ای غریب از یتیم‌هایی خاص و ویژه. همه این‌ها در خانه «خانم پرگرین برای بچه‌های خاص» در کنار هم آمده و داستانی فراموش نشدنی می‌سازند که با قصه و تصاویرش خواننده را در معرض تجربه‌ای غریب قرار می‌دهد. با آغاز داستان، یک تراژدی وحشتناک خانوادگی، جیکوب شانزده ساله را عازم سفری به جزیره‌ای دوردست در ساحل ولز می‌کند؛ جایی که با خرابه‌های خانه خانم پرگرین برای بچه‌های خاص مواجه می‌شود. جیکوب، در حال کشف راهروها و اتاق خواب‌های قدیمی اقامتگاه، متوجه می‌شود که بچه‌های خانم پرگرین، چیزی بیش از انسان‌هایی خاص و عجیب بوده‌اند. شاید خطرناک هم بوده‌اند. شاید به دلایلی منطقی در چنین جزیره دورافتاده‌ای قرنطینه شده بودند. و شاید؛ با وجود این‌که منطقی به نظر نمی‌رسد، هنوز زنده باشند.

بچه‌های خاص خانه خانم پرگرین

  • 74,000 تومان

فاجعه‌ای خانوادگی باعث می‌شود که جیکوب 16 ساله برای یافتن خاستگاه پدربزرگ مرحومش به جزیره‌ای پرت و دورافتاده در سواحل ولز برود. خانه متروک و مخروبه بچه‌های خاص خانم پریگرین در همین جزیره است. جیکوب به زودی می‌فهمد که بچه‌های خانم پرگرین چیزی بیشتر از خاص بوده‌اند، شاید لغت «خطرناک» برای آنان مناسب‌تر باشد؛ شاید قرنطینه کردن آن‌ها در آن جزیره دورافتاده به صلاح همه بوده است و شاید آن‌ها هرچند که غیر ممکن به نظر می‌رسد، هنوز زنده باشند...

بچه‌های عجیب و غریب یتیم‌خانه پرگرین

  • 98,000 تومان

جزیره‌ای اسرارآمیز، یتیم‌خانه‌ای متروکه، مجموعه‌ای غیرعادی از عکس‌های بسیار عجیب و غریب، همگی منتظرند تا در «بچه‌های عجیب و غریب یتیم‌خانه خانم پرگرین» کشف شوند، رمانی فراموش نشدنی که داستان و عکاسی را در تجربه هیجان‌انگیزی از کتاب‌خوانی در هم می‌آمیزد. داستان از جایی آغاز می‌شود که مصیبت خانوادگی هولناکی جیکوب شانزده ساله را راهی سفر به جزیره‌ای دورافتاده در سواحل ولز می‌کند، جایی که ویرانه فروریخته یتیم‌خانه خانم پرگرین برای بچه‌های عجیب و غریب را می‌یابد.

صفحه‌ی 1