رضا حیات الغیب


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
باورهای زیبای 1 مرد ثروتمند
  • 246,000 تومان
  • با تخفیف: 246,000 تومان
رسالت 1 زن جادوگر
  • 146,000 تومان
  • با تخفیف: 146,000 تومان
اشراف‌زادگان فقیر (این کتاب 1 ضرورت بود) با جعبه مقوایی
معجزه‌گر خاموش پاراگراف‌های زندگی‌ساز
  • 226,000 تومان
  • با تخفیف: 226,000 تومان

باورهای زیبای 1 مرد ثروتمند

  • 246,000 تومان

این کتاب را بارها و بارها بخوانید‏، و مدام و پیوسته به آنچه در آن گفته شده است، عمل کنید؛ آن را تمرین کنید تا زمانی که استاد تمام ایده‌ها، افکار و عقاید و تمرین‌های آن شوید. بعد از طی این مراحل دیگر نیازی به خواندن این کتاب نیست، چرا که به‌طور خودکار آن را، خط به خط زندگی خواهید کرد!

رسالت 1 زن جادوگر

  • 146,000 تومان

سفر شگفت‌انگیز ما با هم در این کتاب برای نشان دادن مسیری است که شما را از باور به اینکه فقط یک شخص هستید به درک وجود بیکرانی برساند که واقعا هستید؛ تا راه رفتن از زندگی پر از رنج به زندگی سرشار از شادی سعادتمند و آرامش را به شما نشان بدهد و شما را از آزار، ناراحتی، اضطراب، نگرانی و مشکلات رها کند تا جایی که بتوانید در شادی پیوسته آگاهی، حضور داشته باشید.

اشراف‌زادگان فقیر (این کتاب 1 ضرورت بود) با جعبه مقوایی

  • 496,000 تومان

این یک توهم است که باید برای کسب منافع با همدیگر بجنگیم. چون هیچ کمبودی در هیچ جای جهان هستی وجود ندارد و همه مردم به‌مرور این را متوجه خواهند شد و آن زمان، زمانی خواهد بود که صلح سرتاسر جهان را فرا خواهد گرفت. عده‌ای می‌خواهند آحاد مردم در فقر و ناآگاهی زندگی کنند، چرا که این‌گونه براحتی به بردگی گرفته خواهند شد! حال اگر مردم آگاه شوند و به راحتی فراوانی و نعمت را به زندگی خود دعوت کنند، دیگر هیچ کسی برده دیگری یا یک سیستم خواهد شد، این چیزی نیست که آن‌ها می‌خواهند و البته که اشتباه می‌کنند، چون اگر قوانین جهان هستی را خوب درک می‌کردند، متوجه می‌شدند که بدون به بردگی گرفتن دیگران هم می‌توان به همه خواسته‌های خویش رسید.

معجزه‌گر خاموش پاراگراف‌های زندگی‌ساز

  • 226,000 تومان

بیشتر ما از جهانی به جهانی دیگر شبیه آن رفتیم و از یاد بردیم از کجا آمده‌ایم و اهمیتی هم ندادیم چه جهانی را در پیش داریم... می‌توانی تصور کنی پیش از آن‌که برای نخستین بار به این اندیشه برسیم که جز زیستن؛ خوردن: جنگیدن و یا قدرت یافتن در دنیا هدفی بالاتر وجود دارد: چند زندگی را پشت سر گذاشته‌ایم!؟ صد زندگی را... هزار زندگی را...!؟ آنگاه صد سال دیگر تا بفهمیم چیزی به نام کمال (پرواز) وجود دارد و باز هم صد زندگی دیگر تا به این برسیم که هدف از زندگی یافتن آن کمال و متجلی کردن آن است. پس بدیهی است جهان دیگر را براساس آنچه در این جهان می‌آموزیم، انتخاب می‌کنیم. اگر چیزی نیاموزیم جهان بعدی نیز مانند همین جهان خواهد بود: با همان محدودیت‌ها و مشکلات. اما اگر به سمت کمال (پرواز و آزادی) قدم برداریم: به یکباره آنقدر خواهیم آموخت که نیازی نباشد هزاران بار زندگی کنیم تا به این مرحله برسیم.

صفحه‌ی 1