رایان هالیدی


تولیدکننده
















بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ایگو دشمن است
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
بازاریابی با هک رشد
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 56,000 تومان
قدرت خویشتن‌داری (نظم سرنوشت تو را رقم می‌زند)
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
سرنوشت‌ساز (نقش حیاتی نظم دادن به افکار و احساسات)
مانع راه است (هنر دایمی تبدیل کردن آزمون‌ها به پیروزی)
ایگو دشمن شماست
  • 182,000 تومان
  • با تخفیف: 182,000 تومان
قدرت خویشتن‌داری (نظم و خویشتن‌داری سرنوشت شما را تعیین می‌کند)
شهامت تو را می خواند (بخت و اقبال شیقته دلیران است)
ندای شجاعت (جسورانه بر ترس‌هایت علبه کن بخت با شجاعان یار است)
366 روز با رواقیون
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
سکون کلید است (سکون از سرعت توپ می‌کاهد تا به آن ضربه بزنیم) مجموعه کمی آهسته‌تر
قدرت سکوت ذهن (روشی برای عاقل ماندن شفاف اندیشیدن و غلبه بر مشکلات در دنیای دیوانه‌ وار امروز)

ایگو دشمن است

  • 220,000 تومان

مهم نیست که تا این لحظه چه کارهایی انجام داده‌ای، بهتر است هنوز یک شاگرد باشی. اگر هنوز در حال یادگیری نیستی، پس در حال مرگی. شاگرد بودن فقط در ابتدای کار کافی نیست. بلکه باید برای باقی عمرت خود را شاگرد فرض کنی. از همه‌چیز و همه‌کس بیاموز. چه آنهایی که شکست‌شان داده‌ای و چه آنهایی که شکستت داده‌اند، از کسانی که دوستشان نداری و حتی از دشمنانت. در هر مرحله و هر مقطع از زندگی، فرصتی برای یادگیری وجود دارد و حتی اگر درسی تکرای هم باشد نباید اجازه دهی نفس تو را از یادگیری دوباره آن محروم کند.

بازاریابی با هک رشد

  • 56,000 تومان

هکر رشد به بازاریابی از دریچه‌ای نو می‌نگرد. او بازاریابی را در خود محصول تعبیه می‌کند، در جذب مشتری‌های پیش‌قدم درنگ نمی‌کند، مولفه‌های ویروسی را می‌افزاید و به کمک داده‌ها این فرایند را بارها زیر ذره‌بین می‌برد تا شرکتی نوپا را در کمترین زمان از فرش به عرش برساند.

قدرت خویشتن‌داری (نظم سرنوشت تو را رقم می‌زند)

  • 195,000 تومان

در دنیای باستان، فضیلت از چهار جزء کلیدی تشکیل شده بود: شجاعت، خویشتن‌داری (اعتدال)، عدالت و خرد. میلیون‌ها نفر در جهان، این معیارها را فضایل اصلی می‌دانند که قطب‌نمایی برای رسیدن به کمال‌اند و دریچه زندگی ایده‌آل را به سوی بشر می‌گشایند. برای درک این چهار فضیلت و چگونگی عمل به آن در زندگی با این اثر همراه شوید.

سرنوشت‌ساز (نقش حیاتی نظم دادن به افکار و احساسات)

  • 159,000 تومان

همه ما در زندگی اهدافی داریم که مشتاقانه برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنیم. اما هرچه زمان می‌گذرد، اشتیاق و هیجان و تمرکز خود را نسبت به آن از دست می‌دهیم. هر یک از ما می‌توانیم شجاعانه و آن‌طور که لیاقتمان است، برای حقوق خود و برای به دست آوردن قدرت تسلط بر خود مبارزه کنیم. ما در قبال خود مسئولیم. چون در غیر این صورت، شخص یا چیز دیگری بر ما تسلط پیدا خواهد کرد. فکر می‌کنید بدون نظم و انضباط تا کجا می‌توانید پیش بروید، موفقیت شما چقدر دوام خواهد داشت، یا زیاده‌روی در هر فضیلتی، پس از چه مدت آن را به رذیلت تبدیل می‌کند؟ در عین حال،‌ برخی از ما پس از دستیابی به موفقیت خود‌‌کنترلی لازم برای حفظ و پیشبرد آن را نداریم. مشکل اینجاست که اغلب ما مهارت انضباط فردی را نادیده می‌گیریم،‌ مهارتی که اهدافمان را تحقق می‌بخشد و سرنوشت ما را می‌سازد. حال مسئله این است: همواره یکسان بودن... یا رشد کردن؟

مانع راه است (هنر دایمی تبدیل کردن آزمون‌ها به پیروزی)

  • 90,000 تومان

مردان و زنان بزرگ این جهان شانس، استعداد یا تجربه منحصربه‌فردی نداشته‌اند. تنها کاری که انجام داده‌اند این است که با یک اصل زندگی کرده‌اند: «آنچه در مسیر پیش روی‌ات مانع است، بخشی از راه است.» فلسفه‌ای که این اصل ساده را ترسیم کرده است بیش از 2000 سال قبل ابداع شده و کارآیی آن تا به امروز در نبرد و جلسات مدیریت اثبات شده است. اکنون رایان هالیدی، نویسنده صاحب‌نام در کتاب مانع راه است، این فرمول فراموش‌شده را برای موفقیت در دنیای امروز از نو چیده و به ما نشان ‌می‌دهد که چگونه: استنباط‌های خود را مدیریت کنیم. تشخیص دهیم چه زمانی می‌توانیم تغییری ایجاد کنیم. به اقدامات خود جهت دهیم و یاد بگیریم چطور هر مانعی را به مزیت تبدیل کنیم.

ایگو دشمن شماست

  • 182,000 تومان

ایگو دشمن ساختن، حفظ کردن و برخاستن از شکست است. اگر تاریخ را بگردیم، آدم‌های تاریخ‌سازی می‌یابیم که در هر لحظه با ایگوی خود جنگیده‌اند. آنها کسانی‌اند که از بودن در کانون توجه گریخته‌اند و اهداف والای خود را بر عطش شهرت ترجیح داده‌اند.

قدرت خویشتن‌داری (نظم و خویشتن‌داری سرنوشت شما را تعیین می‌کند)

  • 240,000 تومان

برای تسلط بر هر چیزی، ابتدا باید بر خود تسلط یافت. بر احساسات، افکار و اعمال خود و به گفته آیزنهاور، آزادی به‌راستی فرصتی است برای تمرین خودانضباطی و تسلط بر خود. رایان هالیدی در این دومین کتاب از مجموعه کتاب‌های فضائل رواقی‌گری خود، از قدرت حیرت‌انگیز نظم و ادب‌آموزی خود و کسانی که بر آن تسلط یافته‌اند، تجلیل می‌کند و قدرت خویشتن‌داری را، که دومین فضیلت از چهار فضیلت یونان باستان (شجاعت، خویشتن‌داری، عدالت و حکمت) است، با زبانی شیوا توصیف می‌کند. این چهار فضیلت در عین تمایز از یکدیگر، کاملا به هم مرتبط و جدایی‌ناپذیرند: انجام دادن کار درست همیشه نیازمند شجاعت است، خویشتن‌داری هم بدون داشتن بینش کافی در انتخاب مسیر درست موثر نیست. اگر شجاعت برای رسیدن به عدالت به کار گرفته نشود آن‌وقت چه ارزشی دارد؟ اگر خرد و دانش ما برای تبدیل شدن به انسانی متواضع به کار گرفته نشود آن‌وقت چه سودی دارد؟ در «قدرت خویشتن‌داری» رایان هالیدی، همچون همیشه، داستان‌های شخصیت‌های بزرگ تاریخ را به روی کاغذ می‌آورد تا این‌بار ما بتوانیم از آنها به‌عنوان ستون‌های خودانضباطی، الگوبرداری کنیم؛ شخصیت‌های بزرگی چون لو گریگ، ملکه الیزابت دوم، بوکسور فلوید پترسون، مارکوس اورلیوس، نویسنده تونی موریسون، ناپلئون، اسکات فیتزجرالد، بیب روث و آنگلا مرکل. «قدرت خویشتن‌داری» کتابی تاثیرگذار در باب فضائل و ارزش‌هایی است که رهبران در دنیای امروزی باید بر آن واقف باشند.

شهامت تو را می خواند (بخت و اقبال شیقته دلیران است)

  • 179,900 تومان

شهامت نیرویی قدرتمند که ما را توانمند می‌سازد بر موانع فائق آییم، برای حقیقت مبارزه کنیم، به دیگران خدمت برسانیم، تغییر را سرلوحه امور خویش قرار دهیم و در نهایت همان کسی شویم که باید باشیم. ندایی که تو را به شهامت می‌خواند، در سراسر زندگی همه آدمیان شنیده می‌شود. اگر ما به این ندا پاسخ ندهیم، چه کسی پاسخ خواهد داد؟ اگر اکنون پاسخ ندهیم پس چه زمانی؟

ندای شجاعت (جسورانه بر ترس‌هایت علبه کن بخت با شجاعان یار است)

  • 240,000 تومان

رایان هالیدی در آخرین کتاب خود، که اولین اثر از مجموعه جذاب جدیدش درباره فضایل فلسفه باستان است، اساسی‌ترین فضیلت را بررسی می‌کند: شجاعت. تقریبا هر عمل معنوی و فلسفی به ترس آغشته است و هر انسانی با آن دست و پنجه نرم می‌کند. عبارت «نترس» بارها در کتاب مقدس آمده است. یونانیان باستان از ترس و وحشت سخن می‌گفتند و رواقیون معتقد بودند که احساس ترس طبیعی‌ست. اما نمی‌تواند بر شما حکومت کند. بنابراین شجاعت این است که بتوانید از ترس فراتر روید و آنچه را درست است انجام دهید. در کتاب ندای شجاعت، رایان هالیدی عناصر ترس و مفهوم ترس، عناصر شجاعت و مفهوم شجاعت و در نهایت عناصر قهرمانی و مفهوم قهرمان را تجزیه و تحلیل می‌کند. او به کم داستان‌هایی جذاب از رهبران تاریخی و معاصر، به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم بر ترس غلبه و شجاعت را در زندگی روزمره خود تمرین کنیم.

366 روز با رواقیون

  • 180,000 تومان

این کتاب تاکنون به بیش از بیست زبان ترجمه شده و بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. این کتاب شامل 366 گزین‌گویه از زبان مارکوس اورلیوس، اپیکتتوس، سنکا و رواقیون دیگر است. فلسفه رواقی پس از گذشت قرن‌ها همچنان جذابیت خود را حفظ کرده است. آنچه در این فلسفه توجه خوانندگان مدرن را به خود جلب می کند، آمیختگی منحصر به فرد خردورزی و عمل‌گرایی آن است. به عبارت دیگر، رواقی‌گری فقط اندیشیدن نیست، بلکه به همان اندازه که عمل به اندیشه‌ها اهمیت دارد، فعل اندیشیدن نیز مهم است. رایان هالیدی، نویسنده کتاب، در ادامه هر گزین‌گویه به طور مختصر توضیح می‌دهد که چگونه باید این مفاهیم را در زندگی روزمره به کار گرفت و با این کار،اهمیت عمل‌گرایی این مکتب فلسفی را متذکر می شود. هالیدی هدف از تالیف این کتاب را این گونه بیان می کند: «هدف ما از نگارش این کتاب، بازگرداندن رواقی گری به جایگاه سزاوار است؛ خصایصی که انسان باید به جای استفاده از برخی رشته‌های پیچیده دانشگاهی، از آنها برای داشتن زندگی عالی بهره مند شود.»

سکون کلید است (سکون از سرعت توپ می‌کاهد تا به آن ضربه بزنیم) مجموعه کمی آهسته‌تر

  • 112,500 تومان

رایان هالیدی، نویسنده، بازاریاب و کارآفرین آمریکایی و نویسنده آثار پرفروش و موفقی مثل مانع همان مسیر است و ایگو دشمن من استء در آخرین اثر خودء سکون کلید استء از روشی کارآمد برای رسیدن به آرامشء شفافیت ذهن و خرسندی در جهان پرهیاهوء گیج‌کننده و توقف‌ناپذیر امروز می‌گوید: سکون. شاید در نگاه اول «سکون» یک مفهوم انتزاعی و مبهم به نظر برسدء اما این‌طور نیست و نویسنده با دقت تمام، قدم به قدم سکون را برایمان تعریف می‌کند و با کمک حکمت باستانی فیلسوفان رواقی یونانی، اهمیت درنگ و توقف را برایمان شرح می‌دهد و کمکمان می‌کند سکونی که موهیت آن تفکر شفافء دوری از هیجانات لحظه‌ای و تمرکز و شادکامی است را درک کنیم و در زندگی‌مان به کار بگیریم و در نهایت، زندگی در آرامش را تجربه کنیم. در این کتاب مثل‌های بسیاری هست از زندگی ساست‌مداران، ورزشکاران، موسیقی‌دانان و نویسنده‌ها و فیلسوفانی که سکون را یافتند، این سلاح مخفی قدرتمند را به کار گرفتند و در زندگی به آرامش و خرسندی و کامیابی رسیدند.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

قدرت سکوت ذهن (روشی برای عاقل ماندن شفاف اندیشیدن و غلبه بر مشکلات در دنیای دیوانه‌ وار امروز)

  • 169,000 تومان

"در جهان امروز، خطرهای بی‌شماری وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها حواس‌پرتی‌های همیشگی و درگیری های جزئی است که باعث می‌شوند بی‌هدف و در مسیری نامشخص تلاش کنیم. رایان هالیدی، از طریق تلفیق استادانه فلسفه شرق و غرب، به همه ما می‌آموزد که چگونه می‌توان در میان این درگیری‌ها و مشکلات طاقت‌فرسای گه و بی‌گاه زندگی قرن بیستم متمرکز ماند و حضور ذهن داشت."

1  صفحه‌ی 1