راجر فیشر ویلیام یوری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر بله گرفتن
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
دستیابی به پاسخ مثبت
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان
جواب مثبت بگیریم (مذاکره برای دست‌یابی به توافق بدون تسلیم شدن)

هنر بله گرفتن

  • 180,000 تومان

شما مدام در حال مذاکره هستید، مذاکره، واقعیت زندگی است، حتی زمانی که فکرش را هم نمی‌کنید؛ برای مثال، شما با همسرتان در مورد اینکه برای صرف شام کجا بروید وبا فرزندتان درباره زمان خاموش شدن چراغ‌ها، مذاکره می‌کنید. مذاکره یک ابزار اساسی برای به دست‌آوردن چیز‌هایی است که از دیگران می‌خواهید. مذاکره ارتباطی دوطرفه برای دستیابی به توافق از ‌پیش برنامه‌ریزی شده است؛ در روند یک مذاکره، ممکن است شما و طرف مقابل‌تان منافع مشترکی را دنبال کنید یا ممکن است به کلی با هم اختلاف نظر داشته باشید. اثر پیش‌رو که جزو آثار شناخته شده در حوزه مذاکره است، به ما هنر بله گرفتن از طرف مقابل را می‌آموزد. با استفاده از تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب می‌توانیم سرسخت‌ترین رقبایمان را نیز به زانو درآوریم.

دستیابی به پاسخ مثبت

  • 245,000 تومان

بخواهید یا نخواهید، مذاکره‌کننده هستید. مذاکره، یعنی واقعیت زندگی. برای افزایش حقوق یا دستمزد، با رئیس خود مذاکره می‌کنید. می‌کوشید با فردی غریبه در مورد بهای خانه او به توافق دست یابید. دو وکیل می‌کوشند مشکلی حقوقی را در زمینه تصادف خودرو برطرف سازند. همه مردم هر روز بر سر موضوعی به مذاکره اهتمام می‌ورزند. آنها حتی زمان‌هایی مذاکره می‌کنند که خود نمی‌دانند. شما با همسر خود در این مورد که برای صرف شام کجا باید بروید و با فرزندان خود درباره خاموش کردن چراغ‌ها مذاکره می‌کنید.

جواب مثبت بگیریم (مذاکره برای دست‌یابی به توافق بدون تسلیم شدن)

  • 140,000 تومان

خوش‌تان بیاید یا نیاید، مذاکره‌کننده هستید. مذاکره، واقعیت زندگی است. همه هر روز بر سر چیزی مذاکره می‌کنند. مردم حتی وقتی متوجه نیستند، مشغول مذاکره‌اند. موقعیت‌های نیازمند مذاکره، روز به روز بیش‌تر می‌شوند؛ تعارض، صنعتی است که با سرعت رشد می‌کند. هرچند مذاکره هر روز اتفاق می‌افتد، مذاکره عالی کار آسانی نیست. راهبردهای استاندارد برای مذاکره غالباً باعث نارضایتی، فرسودگی، یا بیزاری می‌شوند. هر مذاکره‌ای با مذاکره دیگر متفاوت است، اما عناصر اساسی آن تغییر نمی‌کنند. می‌توان از مذاکره اصولی برای یک یا چندین مسئله، بین دو یا چندین طرف، مانند چانه‌زنی جمعی یا در یک موقعیت خاص، نظیر صحبت با آدم‌رباها استفاده کرد.

صفحه‌ی 1