رابرت جانسون جری رول


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
احساس رضایت (کتاب گویا)
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
احساس رضایت
  • 61,000 تومان
  • با تخفیف: 61,000 تومان

بخش‌های نزیسته وجودت را زندگی کن (رویاهای غیرواقعی را سامان دهید و اهدافتان را در نیمه دوم زندگی محقق کنید)

  • 79,000 تومان

هیچ آرزو کرده‌اید که ای کاش زندگی‌تان با آنچه اکنون است تفاوت می‌داشت؟ نیمه نخست زندگی را به سر و سامان دادن شغل، یافتن همسر و همراه، رسیدگی به خانواده، و انجام وظایف فرهنگی‌ای می‌کنیم که جامعه از ما انتظار دارد. هزینه تمدن امروزی این است که به ناچار تک‌بعدی می‌شویم، و پیوسته در آموزش، حرفه و خصوصیات شخصی‌مان تخصص به دست می‌آوریم. اما وقتی در میانه زندگی و در میان‌سالی به نقطه عطف می‌رسیم، روح و روان شروع به جستجوی چیزهایی می‌کند که اصیل، حقیقی و معنادارند. در این هنگام بعدهای جا افتاده زندگی‌مان از درون سر بر می‌آورند، و منتظر بذل توجه ما هستند. نگارش این کتاب با این هدف بوده است که به شما کمک کند احساس پشیمانی، نومیدی و ناخرسندی را به آگاهی برتر تبدیل کنید.

احساس رضایت (کتاب گویا)

  • 18,000 تومان

با صدای: پریناز ایزدیار
همه ما فراوان در زندگی خود شاهد حسرت‌ها و ای کاش‌های فراوان از اتفاقاتی که دوست داشتیم در زندگی‌مان بیفتد و نیفتاد، هستیم. احساس رضایت در دنیای امروز میرود تا به آرزویی دست نیافتنی بدل گردد. اما صبر کنید، قضاوت زود است. کسانی که این اثر را خوانده یا شنیده‌اند می‌گویند مثل یک معجزه توانسته‌اند حس رضایتمندی را به زندگی‌شان برگردانند. طنین صدای پریناز ایزدیار، چهره مطرح عرصه بازیگری کشور به این اثر روح دیگری بخشیده است. چرا که او در سال‌های اخیر قرابت خاصی با مفاهیم روانشناسی تحلیلی داشته و بلاتردید این اتفاق در اثربخشی کلام او در این اثر بدون تاثیر نبوده است.

احساس رضایت

  • 61,000 تومان

ای کاش‌های زیادی در زندگی ما وجود دارد. همه ما در زندگی‌مان متوجه شده‌ایم که بعضا آن‌چه را که داریم نمی‌خواهیم و آن‌چه را که نداریم به شدت طالبش هستیم، مثلا حسرت می‌خوریم که چرا فلان چیز را در زندگی‌ام ندارم. خلاصه این که همه این موارد موجب می‌شوند تا ما هیچ‌گاه طعم احساس رضایت را نچشیم! صبر کنید! این کتاب تکانی اساسی به باورهای شما می‌دهد و به شما می‌گوید با همه این اوضاع و احوال، چگونه احساس رضایت را به زندگی خود برگردانید. کار سختی است!‌ ولی این کتاب بر اساس تئوری پروفسور کارل گوستاو یونگ، روانکاو شهیر سوییسی، به زبانی ساده، روان و کاملا کاربردی این کار سخت را برای شما سهل و آسان خواهد کرد.

صفحه‌ی 1