دیپاک چوپرا


تولیدکننده
















بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
7 قانون معنوی موفقیت (راهنمایی برای تحقق بخشیدن به آرزوها)
جاودانگی هر روز (دوره‌ای فشرده در دگردیسی مینوی)
فراوانی (مسیر درونی به سوی ثروت)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
گرسنه چه چیز هستید (راه حل دائمی برای کاهش وزن سلامتی و سبکی و فروغانی روح)
ذهن بی‌انتها جسم پردوام
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
طریق کیمیاگری
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
قدرت آزادی و برکت الهی (زیستن از منبع سعادت پایدار)
بازآفرینی جسم تجدید حیات روح (چگونه خود را بازآفرینی کنیم)
وزن و جسم و جان
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
طریق کیمیاگری (20 درس روحانی برای خلق زندگی مورد علاقه‌تان)
چگونه خدا را بشناسیم
  • 26,500 تومان
  • با تخفیف: 26,500 تومان
آتشی در دل
  • 9,500 تومان
  • با تخفیف: 9,500 تومان

7 قانون معنوی موفقیت (راهنمایی برای تحقق بخشیدن به آرزوها)

  • 75,000 تومان

اگرچه عنوان این کتاب هفت قانون معنوی موفقیت است، می‌توان آن را هفت قانون معنوی زندگی نامید، زیرا همان اصولی را عرضه می‌کند که طبیعت برای آفرینش هر چیز در ابعاد مادی - آنچه می‌بینیم، می‌شنویم، استشمام می‌کنیم، مزه می‌کنیم و لمس می‌کنیم - از آنها سود می‌جوید. در کتاب آفرینش فراوانی از همین نویسنده، آگاهی از ثروت در حیطه تمامی امکانات، گام‌های آگاهی از ثروت را بر اساس ادراک راستین کنش طبیعت خلاصه کرده است. هفت قانون معنوی موفقیت جوهر این آموزش است. هر گاه این دانش در آگاهی‌تان درونی گردد، این توانایی را به شما خواهد داد که با سهولت و بی‌تکاپو، ثروت نامحدود بیافرینید و در هر کاری موفقیت را تجربه کنید.

جاودانگی هر روز (دوره‌ای فشرده در دگردیسی مینوی)

  • 90,000 تومان

هم‌چنان که شما برگ‌های این کتاب را بررسی می‌کنید، گردایه‌ای از پاره‌هایی را خواهید یافت که چونان گزاره‌ها یا بینش‌های پایه‌ای به‌کار خواهند رفت. هم‌چنین می‌شود هر پاره‌ را چونان یک سوتره یا کوان نگریست. چنان چه شما ژرف‌اندیشی بر معنای آن پاره را پیوسته دارید و بر آن باریک شوید، سرانجام درخشش بینشی بر آگاهی‌تان خواهد تابید. پیامد آن بینش، آگاهی و تجربه‌ی‌تان از خود و جهان دگرگون خواهد شد‏‏، و به آرامی حالتی از یک سبکباری شادمانه و مهری را تجبه می‌کنید که بیش‌تر و بیش‌تر با شما می‌ماند.

فراوانی (مسیر درونی به سوی ثروت)

  • 220,000 تومان

بسیاری از ما با ذهنیت و محدودیت زندگی می‌کنیم و تمرکزمان بر چیزهایی است که نداریم، چیزهایی از قبیل امنیت مالی، اعتماد بع نفس، یک رابطه صمیمی و... که به احساس ناامنی و ناکافی بودنمان دامن می‌زند. ما می‌پنداریم که اگر فقط می‌توانستیم فلان چیز را داشته باشیم، خوشحال بودیم؛ اما اندازه‌گیری ثروت با پول یا دارایی‌های مادی سبب احساس تخلیه روحی روانی ما می‌شود. تلاش مداوم برای بیشتر داشتن به این معناست که نفس ما افکار، اعمال و واکنش‌هایی از قبیل احساس واقعی آرامش درونی، پذیرش و رضایت را هدایت می‌کند، احساساتی که ما را از رسیدن به چیزی بزرگ‌تر باز می‌دارند.

گرسنه چه چیز هستید (راه حل دائمی برای کاهش وزن سلامتی و سبکی و فروغانی روح)

  • 65,000 تومان

آیا می‌خواهید وزن کم کنید و برای همیشه آن را نگاه دارید؟ آیا آنچه گرسنه‌اش هستید کیک و شیرینی و اسنک است یا میل شدید به چیزی کاملا متفاوت دارید؟ دکتر دیپاک چوپرا راه کاملا جدیدی برای کاهش وزن توصیه می‌کند که شامل آخرین تحقیقات علمی با درمان‌های جایگزین است. آن را دنبال کنید و شیوه خوردن خود را تغییر داده و با وزن ایده‌آل شادمانه زندگی کنید.

ذهن بی‌انتها جسم پردوام

  • 98,000 تومان

ذهن بی‌انتها جسم پردوام

طریق کیمیاگری

  • 48,000 تومان

چرا ما به طریق کیمیاگری نیاز داریم؟ ما به آن نیاز داریم تا ما را از زندگی معمولی و یکنواخت بیرون بکشد و به نوعی معنا و مفهومی برساند که ما دوست داریم به اسطوره‌ها نسبت دهیم؛ اما درست در دستان خودمان است، اینجا و اکنون. معنای زنده بودن یعنی حق گفتن آنچه می‌خواهید بگویید، کسی باشید که می خواهید باشید و انجام کارهایی که می‌خواهید انجام دهید. کاملوت سنبل این نوع آزادی بود. به همین دلیل است که ما به او با تحسین و احترام می‌نگریم. از آن زمان زندگی دشوار بوده است. همه ما می خواهیم عشق و خلاقیت خود را پرورش دهیم، ماهیت معنوی خود را کشف کنیم، اما اغلب ما از آنچه می‌خواهیم کوتاه ‌می‌آییم. خودمان را در زندان خودمان حبس می‌کنیم. هرچند برخی هستند که این حصار زندگی محدود را شکسته‌اند. به این شعر فارسی زبان ایرانی گوش کنید که می‌گوید: تو آن روح آزادی در بند گرفتار آمده‌ای، مانند خورشیدی در کسوف

قدرت آزادی و برکت الهی (زیستن از منبع سعادت پایدار)

  • 26,500 تومان

این کتاب راهنمای بزرگ‌ترین قدرت جهان است - قدرت داشتن هر آن‌چه می‌خواهید. بدون قدرت، شما به دنیا نمی آمدید. بدون قدرت، حتی یک نفر روی این سیاره وجود نداشت. هر کشف، اختراع، و آفرینش بشری از قدرت سرچشمه می‌گیرد. سلامت عالی، روابط حیرت‌انگیز، شغلی که دوست دارید، زندگی‌ای سرشار از خوشبختی، و پول لازم برای بودن، انجام دادن، و داشتن هر آن‌چه می‌خواهید، همه از قدرت سرچشمه می‌گیرد. زندگی رویایی شما همیشه از آن‌چه تصور می‌کردید به شما نزدیک‌تر بوده است، زیرا قدرت - برای داشتن همه چیزهای خوب در زندگی - درون شماست. برای آفرینش هر چیز، برای تغییر هر چیز، تنها یک لازمه وجود دارد...

بازآفرینی جسم تجدید حیات روح (چگونه خود را بازآفرینی کنیم)

  • 89,000 تومان

بدون تردید جسم نیاز به بازآفرینی دارد. برای داشتن یک زندگی معنادار، باید بدن خود را به کار گیرید. شما نمی‌توانید بدون بدن هیچ چیز را تجربه کنید. و بنابراین بدن شما نیز باید معنادار باشد. چه چیز به بدن شما بالاترین معنا، هدف، هوش، و خلاقیت را می‌بخشد. تنها بخش...

وزن و جسم و جان

  • 15,000 تومان

در این کتاب، دکتر دیپاک چوپرا مسأله اضافه وزن و نحوه دست‌یابی به وزن دلخواه را از طریق تعادل بخشیدن به جسم و روان، با دستورالعمل‌هایی ساده به دست می‌دهد. دکتر چوپرا ابتدا با راهنمایی خواننده برای تشخیص خصوصیات فیزیولوژیک و تعیین نوع بدن وی براساس طب باستانی هند به نام آیورودا، خواننده را با پنج هزار سال خرد و اندیشة طبی هند آشنا می‌سازد و سپس، راه‌های کسب سلامت و وزن مطلوب و احکام مربوط به هریک از بدن‌ها برای دستیابی به بهترین وزن و بیشترین هماهنگی جسم و جان را ارائه می‌دهد.

طریق کیمیاگری (20 درس روحانی برای خلق زندگی مورد علاقه‌تان)

  • 48,000 تومان

این کتاب حاوی مجموعه دروسی در زمینه چگونگی قدم برداشتن در طریق کیماگری است. هدف و نتیجه آن راهنمایی و هدایتی علمی و قابل حصول به یکی از کوتاه‌ترین اما شورانگیزترین سفرهای زندگی است. سفری به درون سرزمین ممکن‌های بی حد و مرز، که در تمامیت و پیرامون ما قرار دارد. سفری به درون معجزه.

چگونه خدا را بشناسیم

  • 26,500 تومان

نویسنده در این کتاب سیر شناخت خدا و واصل شدن را در هفت مرحله و با مطرح کردن هفت پاسخ نشان می‌دهد. در هر یک از این مراحل، انسان به خدایی دست می‌یابد که متناسب با سوالات مطرح شده در آن مرحله و جایگاه قرارگیری آدمی است و، به همین نسبت، پاسخ‌ها نیز در هر مرحله متفاوت است. چنان که خودش می‌نوسید: پاسخ‌های هفت‌گانه مغز انسان راه‌هایی برای دست‌یابی به برخی از صور خدا است. در هر مرحله‌ای، وجود خدا را در آن مرحله، ثابت می‌کند.

آتشی در دل

  • 9,500 تومان

این کتاب شرح تحولات روحی پسری نوجوان است که طی چهار روز و در پی آشنایی او با پیرمردی سپید مو ایجاد شد. پیرمرد هر روز یکی از این پرسش‌ها را مطرح می‌کرد: آیا من روح دارم؟ آرزوها چگونه تحقق می‌یابند؟ نیروی برتر در این جهان کدام است؟ چگونه می‌توانم جهان را تغییر دهم؟ و پسرک باید بر پرسش‌ها دست می‌یافت. آتشی در دل شرح کامل جزئیات این پرسش‌ها و پاسخ‌های آنها است.

1  صفحه‌ی 1