دیوید ریکو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه در روابط بزرگسال باشیم (5 کلید دوست داشتن هوشیارانه)
تو آنچه می‌پنداری نیستی (رهایی از ایگو و حرکت به سوی عزت نفس و عشق سخاوتمندانه)
5 راز آرامش بعد از 30 سالگی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
قدرت هم‌زمانی (زندگی چگونه آن چیزی را به ما نشان می‌دهد که باید بدانیم)
رقص سایه (رهاسازی خلاقیت نیمه تاریک وجود)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
جرات اعتماد
  • 63,000 تومان
  • با تخفیف: 63,000 تومان

چگونه در روابط بزرگسال باشیم (5 کلید دوست داشتن هوشیارانه)

  • 250,000 تومان

این کتاب اسرار را فاش می‌کند و به جهان روابط می‌آورد، جهانی که همه ما از تولد تا مرگ در آن سیر می‌کنیم. دیوید ریکو در کتاب «چگونه در روابط بزرگسال باشیم» راهنمایی عملی برای برخورداری از روابط موثر ارائه می‌کند. خوانندگان به کمک تمرین‌های معنوی و دقیق توجه هوشیارانه و مهرورزی، سفری را آغاز می‌کنند که به آگاهی، نشاط و ارتباط ژرف می‌انجامد.

تو آنچه می‌پنداری نیستی (رهایی از ایگو و حرکت به سوی عزت نفس و عشق سخاوتمندانه)

  • 157,000 تومان

دیوید ریکو، در مقدمه این کتاب با اشاره به دو اصطلاح مامحوری (خودمحوری)، متداول‌ترین عنوانی را که می‌توان برای خودمحوری در نظر گرفت «ایگو» می‌داند. او معتقد است در پس خودخواهی‌ها و خود مهم پنداری های ما ترسی نهفته است که ناشی از آسیب‌ها و زخم‌های دوره کودکی ماست. بی‌بهره بودن از عشق و محبت، ناتوانی در ابراز قدرت شخصی، رنجش از قضاوت‌های نادرست دیگران، احساس ناشایستگی و در حاشیه بودن و ناتوانی در اعتماد به دیگران از جمله این آسیب‌ها و زخم‌هاست. دیدگاه اصلی و بنیادین ریکو در این کتاب، شفقت و مهربانی به ایگو، به جای سرکوب و انکار آن است. به نظر او، شفقت و مهربانی است که ثابت می‌کند وابستگی به سپر دفاعی ایگو غلط است و بهترین کار خروج از آن است. ریکو برای اثبات نظر خود، آموزه‌های روان‌شناختی و ارزش های معنوی را با هم درآمیخته و استدلال می‌کند که این دو روش،منحصرا برای گذر زمان ما از خودمحوری به عشق محوری طراحی شده اند.

5 راز آرامش بعد از 30 سالگی

  • 75,000 تومان

مهم نیست که شما آدم خوبی باشید تا زندگی بر وفق مرادتان باشد. شما در انتخاب نوع رفتاری که آدم‌ها با شما می‌کنند نیز کاره‌ای نیستید. چه بسا دوست صمیصی و وفادار امروز، فردا در حق شما خیانت کند. کم نیستند کسانی که به زور می‌خواهند به ما بگویند که اراده ما شرط کافی برای تغییر زندگی است. این کتاب، چنین شوخی‌ای با شما نمی‌کند. صادقانه به شما می‌گوید وقتی 30 ساله می‌شوید باید به این موضوع رسیده باشید که 5 چیز را در این دنیا به هیچ ضرب و زوری نمی‌توانید تغییر دهید. ولی نکته مهم این است که فردای روزی که مطالعه کتاب تمام می‌شود سعادتی با این پذیرش نصیب‌تان می‌شود که عاشق زندگی با همه رنج‌ها، سختی‌ها و مشت‌هایش می‌شوید.

قدرت هم‌زمانی (زندگی چگونه آن چیزی را به ما نشان می‌دهد که باید بدانیم)

  • 210,000 تومان

هم‌زمانی ذهن را به اندیشه وامی‌دارد؛ هم‌زمانی دیدار جهان بیرونی و جهان درونی ماست. چیزی در دنیای بیرونی رخ داده و دقیقاً با همان چیزی که اکنون به آن نیاز داریم تطبیق می‌یابد و به ما نشان می‌دهد ذات انسان و طبیعت دو روی یک سکه هستند. در طبیعت، هر فصل دقیقاً همان شرایطی را فراهم می‌آورد که زمین برای رشد و تکامل خود به آن نیاز دارد. به همین ترتیب در زندگی انسانی ما نیز دقیقاً همان چیزی را پیدا می‌کنیم که به آن نیاز داریم و در نهایت به موجوداتی با آگاهی روان‌شناختی و معنوی تبدیل می‌شویم. در مسیر تکامل، هم‌زمانی در قالب نیروهای امدادی بر ما عارض می‌شود. به ما کمک می‌کند خود را بیابیم و ما نیز به دیگران کمک می‌کنیم تا خود را بیابند. بنابراین، هم‌زمانی باعث می‌شود سرنوشت و تقدیر ما در جهانی که روشنایی آن را پایانی نیست به سرمنزل مقصود خود برسد.

رقص سایه (رهاسازی خلاقیت نیمه تاریک وجود)

  • 150,000 تومان

سایه ما، مجموعه‌ای از ویژگی‌های ناخوشایند ماست که می‌کوشیم آن را پنهان کنیم. چیز‌هایی در مورد خودمان که از آن‌ها خوشمان نمی‌آید و یا از اعتراف به آن‌ها می‌ترسیم. اما سایه شامل قدرت مثبت ما هم هست، که از آن استفاده نمی‌کنیم. دیوید ریکو در این کتاب می‌کوشد به خواننده بیاموزد که چگونه از سایه خود در رابطه با خانواده، زندگی فردی و ... سود ببرد.

جرات اعتماد

  • 63,000 تومان

اعتماد همچون کشتی می‌ماند که بر اقیانوس زندگی شناور است، اقیانوسی که در عین آرامش مواج و سهمگین است. ما کشتی نشستگانی هستیم که اگر به هم اطمینان کنیم و تا پایان راه همراه و همدل یکدیگر باشیم، می‌توانیم با موفقیت این سفر مخاطره‌آمیز را پشت سر بگذاریم اما بعضی اوقات با خود می‌گوییم: «آیا می‌توانیم به همسفرانمان اطمینان کنیم؟ اصلا خود ما تکیه‌گاه محکمی برای آنها به شمار می‌آییم؟ آیا...» دیوید ریکو در کتاب جرات اعتماد به پرسش‌های شما پاسخ می‌دهد. در این کتاب می‌آموزیم اعتماد بهترین مسیری است که می‌توانیم در آن قدم بگذاریم اما مهم‌ترین نکته این است که اطمینان خود را نثار چه کسی می‌کنیم. تا به حال همه ما بارها دروغ شنیده‌ایم، فریب خورده‌ایم و از دیگران نا امید شده‌ایم. اما می‌توانیم در مقابل این اتفاقات تلخ بایستیم و مقاومت کنیم. برای رسیدن به این نقطه به دو عامل مهم نیاز داریم: نخست آنکه به خودمان اعتماد کرده تا احساس امنیت و آرامش را تجربه کنیم و دیگر اینکه به همه اتفاقات زندگی بله بگوییم و آنها را بپذیریم و به یاد داشته باشیم: ستون‌‌های یک جامعه سالم بر بنیاد اعتماد و راست‌گویی پایه‌گذاری می‌شود.

صفحه‌ی 1