دیوید برنز


تولیدکننده











بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
از حال بد به حال خوب (مینی بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
حال عالی (تحولی نوین در درمان افسردگی و اضطراب)
  • 420,000 تومان
  • با تخفیف: 420,000 تومان
از حال بد به احساس خوب (احساس خوب داشتن حس فوق‌العاده‌ای دارد)
از حال بد به حال خوب
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
از حس بد به حس خوب
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
متن کامل از حال بد به حال خوب
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
حال خوب با هم
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
حس خوب با هم بودن (رازهایی برای برقراری 1 رابطه موفق با دیگران)
از رابطه بد به رابطه خوب (بر اساس شناخت‌درمانی)
حس خوب با تو بودن (راز بازسازی روابط از هم پاشیده)
10 گام تا عزت‌‌نفس
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
وقتی اضطراب حمله می‌کند
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 290,000 تومان

از حال بد به حال خوب (مینی بوک)

  • 45,000 تومان

برنز در این کتاب آموزش‌ها و تمریناتی مرتبط با شناخت درمانی به شما ارائه می‌کند تا به کمک آنها بتوانید احساسات خود را موثرتر بازگو کرده، افکار و احساسات دیگران را بهتر بشنوید و درک کنید.

حال عالی (تحولی نوین در درمان افسردگی و اضطراب)

  • 420,000 تومان

درخشان و قدرتمند! این کتاب طلایی خالص و نفسی تازه است که امید را به همراه راهکارهایی تازهء برای دستیابی به نشاط و آگاهیء به زندگی شما دعوت می‌کند. دکتر برنز در حال عالی این پیام را به خواننده منتقل می‌کند که رنج شما و همچنین افکار و احساسات منفی‌تانء علائم اختلال روان نیستندء بلکه بیانگر ویژگی‌های جذاب و دوست‌ داشتنی‌تان هستندء اما باید به شما هشدار بدهم که حال عالی کتابی نیست که آن را صفحه به صفحه بخوانید و انتظار تغییر داشته باشید. شماء هنگام خواندن آنء باید تمرینات ارزشمند کتاب را هم انجام دهید تا زندگی خود را به طور بنیادی و سریع متحول کنید. اگر آماده‌اید که آستین خود را بالا بزنید و دست به کار شویدء این کتاب مختص شماست!

از حال بد به احساس خوب (احساس خوب داشتن حس فوق‌العاده‌ای دارد)

  • 74,000 تومان

شما می‌توانید با استفاده از روش‌ها این کتاب از طرز فکرهای آسیب‌رسان در مورد امور مختلف پرهیز کنید؛ با تعویق برنامه‌ها، تضعیف انرژی و آرزوها و بسیاری از دیگر شکل‌های افسردگی آزاردهنده خداحافظی کنید و در نهایت لذت احساس خوب را تجربه نمایید.

از حال بد به حال خوب

  • 80,000 تومان

حتما متوجه شده‌اید که در هنگام ناراحتی، از خود و از جهان برداشت بدبینانه می‌کنید. در حالت افسردگی ممکن است بگویید: «بی‌فایده است، من بازنده هستم، دیگر رنگ شادی را نخواهم دید.» در نگرانی و هراس احتمالا این فکر به ذهنتان می‌رسد: «اگر کنترلم را از دست بدهم و سقوط کنم چه اتفاقی خواهد افتاد؟» هنگام بحث با همسرتان ممکن است به خود بگویید: »چه خودخواه، چه از خودراضی.» با آنکه افکار منفی به تنهایی اغلب اشتباه و غیرمنطقی هستند، به گونه‌ای فریبکارانه واقع‌بینانه به نظر می‌رسند؛ به طوری که گمان می کنید وضع به همان بدی است که به نظر می‌رسد...این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

از حس بد به حس خوب

  • 72,000 تومان

زندگی را به یک تجربه شورانگیز مبدل نمایید. در این کتاب‌ تکنیک‌های جدید، موثر و تمرین‌های مرحله به مرحله‌ای ارائه شده است که به شما کمک می کند بر مشکلات روزمره خود فائق آیید. خود را از ترس‌ها، فوبی ها و حملات هراس رها سازید. بر نگرش‌های خودمغلوبی تان غلبه نمایید. پنج راز ارتباط صمیمی را کشف نمایید. به مشاجرت زناشویی خاتمه دهید. برای رسیدن به موفقیت بر تعلل خود فائق آیید. این کتاب راهنما می‌تواند به شما نشان دهد که چگونه در مورد خودتان و افرادی که به آن علاقه دارید، احساس خوبی داشته باشید. همچنین کشف خواهید کرد که زندگی می تواند یک تجربه‌ شورانگیز باشد.

متن کامل از حال بد به حال خوب

  • 165,000 تومان

کتاب از حال بد به حال خوب: از آن دسته کتاب‌هایی می‌باشد که به عنوان مرجع شناخته می‌شود و داشتن آن برای هر کس ضروری و مفید می‌باشد. در این کتاب با قوانین تمرین و تست (بدون نیاز به دارو) می‌توانیم با افسردگی، عصبانیت و استرس از رفتارهایی که باعث رنجش خود و دیگران می‌شود رهایی پیدا کنیم، به این روش در اصطلاح روانشناسی شناخت‌درمانی می‌گویند، امید است که با خواندن این کتاب روحیه خود را بشناسیم و بدانیم چگونه اوضاع روحی خود را تشخیص دهیم و به کار ببندیم. یاد بگیریم روش احساسی خود را تغییر بدهیم و فکری سالم داشته باشیم. بتوانیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم و از اضطراب و نگرانی‌های اجتماعی به دور باشیم. بدانیم داروها به تنهایی و بدون شناخت روحیه ما درمانی ندارند.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

حال خوب با هم

  • 230,000 تومان

اگر کسی را دارید که با او به راحتی کنار نمی‌آیید، می‌توانید با راهکارهایی که در این کتاب ارائه شده رابطه بهتر و موثرتری با آن شخص یرقرار کنید. مهم نیست کسی که با او اختلاف نظر دارید همسر، خواهر یا برادر، پدر یا مادر، همسایه یا دوست و یا حتی یک غریبه باشد. او هر که باشد، می‌توانید احساس دلخوری‌تان را متحول و جای رنجش خود را با گرمی و صمیمیت و اعتماد و اطمینان عوض کنید.

حس خوب با هم بودن (رازهایی برای برقراری 1 رابطه موفق با دیگران)

  • 45,000 تومان

روابط مشکل‌دار به انسان لطمه‌ می‌زنند. اکثر ما احساس خود ارزشمندی‌مان، یا حداقل بخشی از آن را، بر مبنای روابط خود با دیگران قرار می‌دهیم. مسلما بحث یا مشاجره با شخصی که برایتان اهمیت دارد چندان خوشایند نیست. اگر شخصی وجود دارد که با وی اختلاف دارید خبرهای خوبی برایتان دارم: من می‌توانم روش ایجاد یک رابطه صمیمانه‌تر با آن شخص را به شما نشان دهم...

از رابطه بد به رابطه خوب (بر اساس شناخت‌درمانی)

  • 29,900 تومان

در این کتاب می‌خوانید: چطور علت دقیق مشکلی را که با هر کسی دارید پیدا کنید. چطور بتوانید مشکلاتی را که مدام در روابط‌تان ایجاد می‌شود حل کنید. شما لایق روابط صمیمی و با ارزش هستید؛ و این کتاب که در نوع خود بهترین است چگونگی این کار را به شما نشان می‌دهد. خواندن آن را به زوج‌هایی که می‌خواهند روابط شاد و سالمی داشته باشند توصیه می‌کنیم.شما با استفاده از تکنیک‌های این کتاب می‌توانید زندگی‌تان را متحول کرده و از روابط عاشقانه و رضایتمندانه‌تر با کسانی که دوستشان دارید لذت ببرید.

حس خوب با تو بودن (راز بازسازی روابط از هم پاشیده)

  • 185,000 تومان

کتاب حاضر که یکی از بهترین کتاب‌های دیوید برنز است به بررسی مشکلات بین فردی و روشن ساختن جنبه تاریک طبیعت انسانی و علل عدم مهرورزی‌ها در روابط متقابل زوجین پرداخته و نمونه‌هایی از نزدیکی‌های زناشویی پرتنش را مورد بررسی قرار داده و 5 راز ارتباط موثر را در زندگی واقعی به تفصیل به رشته تحریر درآورده است. وی ضمن بر شمردن اشتباه‌های متداول افراد در ارتباط متقابل پیشنهادهای موثر و عملی برای رفع آنها ارائه نموده است. توضیح تکنیک‌های پیشرفته روابط به همراه نمونه‌های عملی از مباحث جذاب کتاب است که امید است مورد توجه و عنایت عموم افراد و درمانگران قرار گیرد.

10 گام تا عزت‌‌نفس

  • 195,000 تومان

برنامه این کتاب بر اساس اصول (رفتار درمانی‌شناختی) است. شناخت به معنای فکر است. افراد افسرده مایلند به مسایل به شیوه‌ای بسیار منفی فکر کنند و به روش‌های مبتنی بر شکست خود رفتار کنند. رفتار درمانی‌شناختی به افراد افسرده و مضطرب کمک می‌کند تا این تفکر و الگوهای رفتاری منفی را تغییر دهند.

وقتی اضطراب حمله می‌کند

  • 290,000 تومان

دکتر برنز یکی از پایه‌گذاران روش شناخت‌درمانی است که اثربخشی سریع آن در درمان افسردگی، اضطراب، روابط انسانی و به طور کلی مشکلات روانی، زبانزد خاص و عام است. به کمک مهارت‌های شناخت‌درمانی جایی برای ناامیدی و ناتوانی در خصوص حال بد، احساسات و هیجانات منفی از قبیل اضطراب، فشارهای روانی، خشم، کینه، افسردگی، احساس گناه ناسالم،خفت، خجالت و فقدان اعتماد به نفس و احترام به خود باقی نمی‌ماند. با مطالعه این کتاب مهارت‌های جدید در درمان اضطراب بدون مصرف دارو را فرا خواهیم گرفت.

1  صفحه‌ی 1