دیوید آکر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زیرمجموعه‌های تغییردهنده بازی رشد (استثنایی در عصر دیجیتال)
برندسازی با داستان‌پردازی
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
داستان‌هایی برای برندسازی
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
مدیریت استراتژیک بازار
  • 87,000 تومان
  • با تخفیف: 87,000 تومان

زیرمجموعه‌های تغییردهنده بازی رشد (استثنایی در عصر دیجیتال)

  • 147,000 تومان

رشد نه تنها یکی از معیارهای سنجش موفقیت است، بلکه انرژی و فرصت را برای مشتریان و کارکنان ایجاد می‌کند. چنین رشدی تقریبا هرگز با بازاریابی «برند من بهتر از برند شماست» رخ نمی‌دهد. در عصر دیجیتال مسیر رشد می‌تواند کوتاه‌تر باشد و سریع‌تر طی شود. زیر مجموعه‌های تغییر‌دهنده بازی به ما می‌آموزد که چگونه با ایجاد زیر‌مجموعه‌های جدید و بی‌ارتباط ‌کردن رقبا نسبت به آن، رشدی غیر معمول را تجربه کنیم. مطالعه‌ی این کتاب برای همه‌ی مدیران و رهبران کسب‌و‌کار ضروری است.

برندسازی با داستان‌پردازی

  • 170,000 تومان

یک داستان صرفا مجموعه‌ای از حقایق نیست، بلکه می‌تواند حقایقی را برانگیزد که پیام را پشتیبانی می‌کند. تفاوت آن با پیام‌رسانی تاکتیکی در این است که شامل ارتباط بین چشم‌انداز برند، ارزش‌ها و فرهنگ سازمانی، یک استراتژی تجاری یا یک پیشنهاد ارزش با دیدگاه بلندمدت است. کتاب برندسازی با داستان‌پردازی علاوه بر کمک به خواننده برای درک اهمیت و ایجاد داستان‌های امروزی و ضرورت تحول از پیام‌های استراتژیک سنتی به داستان‌های برندساز، چگونگی اجرای این پارادایم نوین را آموزش می دهد. طبق نظر آن لونز معاون اجرایی شرکت ادوبی، کتاب برندسازی با داستان‌پردازی به ما یادآوری می‌کند که در دنیای آشفته‌ای که پیام‌های بازاریابی، شما را بمباران کرده‌اند، بازگشت به اصول اولیه استراتژی عملی تنها راه موفقیت است. داستان‌های فربینده، معتبر، درگیرکننده برند و نه فقط ویژگی‌ها و حقایق، همان چیزی است که مردم به آن گرایش دارند و به یاد می‌آورند.

داستان‌هایی برای برندسازی

  • 110,000 تومان

ﺑﺮﻧﺪ ﺑﺮاى ﻗﺪرﺗﻤﻨﺪ ﺷﺪن ﺑﻪ ﺗﻮﺟﻪ و اﻧﺮژى ﻣﺨﺎﻃﺐ ﻧﯿﺎز دارد. ﺑﺎ ﺧﻮاﻧﺪن ﮐﺘﺎب «داﺳﺘﺎن‌ﻫﺎﯾﻰ ﺑﺮاى ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزى» ﺑﻪ ﺗﻮاﻧﺎﯾﻰ ﺧﺎرق‌اﻟﻌﺎده داﺳﺘﺎن‌ﻫﺎ در ﻗﺪرﺗﻤﻨﺪ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﺑﺮﻧﺪﻫﺎ و اﻧﺘﻘﺎل ﭘﯿﺎم آنها به ﻣﺸﺘﺮى ﭘﻰ ﺧﻮاﻫﯿﺪ ﺑﺮد و ﻗﺎدر ﺧﻮاﻫﯿﺪ ﺷﺪ ﺑﺎ ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﮐﺮدن داﺳﺘﺎن‌ﻫﺎى ﮐﻮﺗﺎﻫﻰ ﮐﻪ ﺑﺎرﻫﺎ از ﺷﻨﯿﺪن‌ﺷﺎن ﻟﺬت ﺑﺮده‌اﯾﺪ ﺑﺮ داﻣﻨﻪ ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬارى و ارﺗﺒﺎط‌ﭘﺬﯾﺮى ﻋﺎﻃﻔﻰ ﺑﺮﻧﺪ ﺧﻮد ﺑﺎ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺑﯿﻔﺰاﯾﯿﺪ. ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﮐﻤﮏ ﺷﯿﻮه‌اى ﮐﻪ در اﯾﻦ ﮐﺘﺎب ﻣﻰ‌آﻣﻮزﯾﺪ ﻣﻰ‌ﺗﻮاﻧﯿﺪ داﺳﺘﺎن‌ﻫﺎى ﺟﺬاب و ﻣﻌﺘﺒﺮى ﺧﻠﻖ ﮐﺮده و ﻣﺴﯿﺮ ﺑﺮﻗﺮارى ارﺗﺒﺎط ﺻﻤﯿﻤﺎﻧﻪ و ﻣﺎﻧﺪﮔﺎر ﺑﺎ ﻣﺨﺎﻃﺐ را ﮐﻮﺗﺎه‌ﺗﺮ ﮐﻨﯿﺪ. اﮔﺮ ﺑﺮﻧﺪ ﺷﻤﺎ در ﭘﯿﻮﻧﺪ ﮐﺎﻣﻞ ﺑﺎ اﯾﻦ داﺳﺘﺎن‌ﻫﺎى اﻣﻀﺎدار ﺑﺎﺷﺪ، ﻣﺴﯿﺮ آن ﻫﻤﻮار ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ ﺗﺎ در ﻣﯿﺪان دﯾﺠﯿﺘﺎل ﮐﻪ در آن ﻣﺤﺘﻮا ﭘﺎدﺷﺎه اﺳﺖ، ﺟﻮﻻن دﻫﺪ.

مدیریت استراتژیک بازار

  • 87,000 تومان

استراتژی باید در بستر بازاری پویا توسعه یابد و اجرا شود. استراتژی برنده امروز ممکن است فردا موفق نباشد. بازارهای در هم پیچیده، خلق و پیاده‌سازی استراتژی را بیش از پیش دشوار کرده‌اند. بنابراین توسعه شایستگی تحلیل استراتژیک و مدیریت استراتژیک بازار اهمیت بسیاری برای بقا و موفقیت شرکت‌ها دارد. از سوی دیگر، در سال‌های اخیر نقش استراتژیک بازاریابی رو به رشد بوده است. امروزه واحد بازاریابی به عنوان بخشی از مدیریت استراتژیک سازمان پذیرفته شده است. گروه بازاریابی در بهترین جایگاه برای درک مشتریان، رقبا، بازار، زیربازارها و نیروها و روندهای محیطی قرار دارد. این کتاب با ارائه و تشریح مدلی فراگیر، دیدی جامع به مدیریت استراتژیک بازار ایجاد می‌کند و می‌تواند برای دانشجویان و متخصصان دانشگاهی علاقه‌مند به حوزه‌های استراتژی و بازاریابی و همین‌طور مدیران بازاریابی، سایر مدیران ارشد و استراتژیست‌های سازمان مفید باشد.

صفحه‌ی 1