دونالد رابرتسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فلسفه رواقی و هنر شادکامی (حکمت عملی برای زندگی امروز)
چگونه مانند مارکوس اورلیوس بیندیشیم
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
چگونه مانند 1 امپراتور فکر کنیم
  • 188,000 تومان
  • با تخفیف: 188,000 تومان
چگونه مانند 1 امپراطور رومی بیندیشیم (فلسفه رواقی مارکوس اورلیوس)
چگونه مثل امپراتور روم فکر کنیم (فلسفه رواقی مارکوس اورلیوس)

فلسفه رواقی و هنر شادکامی (حکمت عملی برای زندگی امروز)

  • 180,000 تومان

این کتاب راهنمای یافتن راهی است برای زندگی شادتر و از خرد باستانی رواقیون برای آشکار کردن حقایق پایدار و راهبردهای اثبات‌شده در بهبود به‌زیستی بشر استفاده می‌کند. این کتاب ساده و قدرتمند نشان می‌دهد که چگونه از این حکمت باستانی برای ایجاد تغییرات عملی و مثبت در زندگی خود استفاده کنید. با استفاده از مطالعات موردی تامل‌برانگیز، برجسته کردن ایده‌های کلیدی و چیزهایی که باید به خاطر بسپارید و ابزارهایی که برای ارزیابی خودتان ارائه می‌کند، نشان می‌دهد که رواقی‌گری یک مسیر اثبات‌شده و عمیق به‌سوی خوشبختی است. با آموختن اینکه رواقی‌گری چیست، می‌توانید زندگی خود را متحول کنید، می‌آموزید چگونه - به‌درستی - از روز خود استفاده کنید، چگونه در رویارویی با ناملایمات با آنها کنار بیایید و چگونه در هر موقعیتی که هستید در برابر مصائب تاب بیاورید.

چگونه مانند مارکوس اورلیوس بیندیشیم

  • 195,000 تومان

تاملات و اندیشه‌های مارکوس اورلیوس، امپراتور روم، در میان علاقه‌مندان حوزه فلسفه زندگی، که به نیک‌زیستی، در آرامش زیستن و مواجهه شایسته با سرشت سوگناک زندگی می‌اندیشند شهرت و اعتبار خاصی دارد. نویسنده کتاب حاضر، دونالد رابرتسون، دانش‌آموخته فلسفه و روان‌درمانگر رفتاری-شناختی است که پژوهش در حوزه حکمت رواقی و کاربرد‌های آن در زندگی را سرلوحه جست‌وجوهای خود قرار داده است. از کتاب او درباره مارکوس اورلیوس می‌توان آموخت که چگونه با پیش‌اندیشی درباره ناملایمات، خود را در برابر ناگواری‌ها و آشوب‌های ناگزیر زندگی واکسینه کنیم و آن‌گاه که در حد توان‌مان، کاری را به انجام رساندیم، از تشویش نتیجه، خود را دور داریم. کتاب رابرتسون به‌نحوی جذاب و امروزین، ما را در معرض آموزه‌های رواقی و سنجیده مارکوس اورلیوس قرار می‌دهد.

چگونه مانند 1 امپراتور فکر کنیم

  • 188,000 تومان

«دونالد رابرتسون» همان‌قدر که روانشناس است، فیلسوف هم هست، اما بیش‌تر به عنوان روان‌درمانگری با رویکرد «رفتاردرمانی شناختی» و البته نویسنده، شناخته می‌شود. رفتاردرمانی شناختی گرایشی است که سبب شد دیدگاه‌های فلسفه‌ی رواقی دوباره قدرت بگیرند. چرا که این روش، مثل فلسفه‌ی رواقی تلاش دارد با تغییر شیوه‌ی تفکر و دیدگاه فرد نسبت به خود و زندگی‌اش، به او کمک کند. برای همین است که کتاب «چگونه مثل امپراتور روم فکر کنیم» در مرز میان فلسفه‌ی رواقی و روانشناسی شناختی قرار می‌گیرد، همان طور که نویسنده‌اش در این مرز حرکت می‌کند. رابرتسون با بررسی دقیق زندگی «مارکوس اورلیوس»، امپراتور مشهور روم و فیلسوف رواقی، دستورالعمل‌های بسیار مفیدی به دست آورده است که در هشت فصل می‌خوانید. او تلاش دارد دیدگاه ما را به زندگی تنظیم کند و به پرسش‌های اساسی و مهمی نظیر «چگونه عاقلانه سخن بگوییم» یا «چگونه ترس را رها کنیم» پاسخ بگوید. و برای این هدف، فلسفه و روانشناسی و داستان را به شکل شیرینی پیوند زده است.

چگونه مانند 1 امپراطور رومی بیندیشیم (فلسفه رواقی مارکوس اورلیوس)

  • 195,000 تومان

دونالد رابرتسون در چگونه مانند یک امپراطور رومی بیندیشیم، زندگی و فلسفه­‌ی مارکوس اورلیوس، آخرین فیلسوف رواقی سرشناس در روم باستان، را درهم‌تنیده تا راهنمای امروزی و جذابی را در اختیار پیروان خرد رواقی­ بگذارد که قرن­‌هاست افراد بسیاری آن را به‌عنوان راهی برای دستیابی به تاب­آوری عاطفی بیشتر دنبال می­ کنند چگونه مانند یک امپراطور رومی بیندیشیم، خواننده را همراه با مارکوس به سفری متحول کننده می‌برد: از زمانی که مارکوس به‌عنوان نجیب‌زاده‌ای جوان در دربار هادریان نزد فلاسفه خردمند آن روزها تعلیم می‌گرفت تا زمانی که به‌عنوان امپراطور روم بر مسند قدرت نشست. رابرتسون در این کتاب نشان می‌دهد چگونه مارکوس از دکترین فلسفی رواقی‌گری و تمارین روانشناسی برای دستیابی به تاب‌آوری روانی و تحمل ناملایمات و مصائب فراوان استفاده کرده است و به خوانندگان کتاب نیز آموزه‌هایی ارائه می‌کند تا از همان روش‌ها در زندگی خود بهره ببرند.

چگونه مثل امپراتور روم فکر کنیم (فلسفه رواقی مارکوس اورلیوس)

  • 200,000 تومان

هدف این کتاب، کمک به شماست تا بتوانید مارکوس را دنبال کنید و به قدرت رواقی ذهن و در نهایت حس عمیق‌تری از موفقیت و رضایت برسید... فلسفه رواقی به شما می‌اموزد که چگونه هدفی در زندگی پیدا کنید، با ناملایمات مواجه شوید، خشم درون خود را مغلوب کنید، خواسته‌های‌تان را تعدیل کنید، منابع سالم‌ شادی را پیدا کنید، با شکیبایی و وقار، درد وبیماری را تاب بیاورید، در مقابل اضطراب شجاع باشید... و در عین حال همچون سقراط آرامش خود را حفظ کنید.

صفحه‌ی 1