دون میگوئل روئیز باربارا امریس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
3 پرسش
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
آن 3 پرسش (چگونه قدرت درون خود را کشف کرده و برآن مسلط شوی)
3 پرسش (چگونه قدرت درونتان را کشف کنید و بر آن تسلط یابید)

3 پرسش

  • 72,000 تومان

چگونه می‌توانید فقط با پاسخ دادن به سه پرسش، زندگی‌تان را دگرگون کنید. کتابی از نویسنده و آموزگاری معنوی که با دعوت شما به اندیشیدن درباره سه پرسش اساسی، شیوه آزادسازی نیروی درون‌تان را به شما می‌آموزد: من کیستم؟ واقعیت چیست؟ عشق چیست؟ دون میگوئل روئیز با الهام از خرد تولتک، راه زیستن همچون دلاوری همواره در صلح و آرامش را به ما یاد می‌دهد...

آن 3 پرسش (چگونه قدرت درون خود را کشف کرده و برآن مسلط شوی)

  • 31,900 تومان

دون میگوئل روئیز در این کتاب از ما می‌خواهد از خود سه پرسش ساده ولی بسیار ژرف بکنیم: • من کیستم ؟ • چه چیز واقعی است؟ • عشق چیست؟ پاسخ‌های او به این پرسش‌ها به ما کمک می‌کند تا هرچه بیشتر به قدرت‌های درونی‌مان وصل شده و از آن به طرزی خردمندانه استفاده کنیم. یافتن پاسخ‌ها در را به سوی رشدمان باز کرده و در نهایت ما را به سوی خویشتن تمام و کمال و حقیقی‌مان هدایت می‌کند. با بی‌توجهی به پاسخ‌ها (چون معموﻻً از قدرت خود یا استفاده نکرده یا به طرزی مخرب استفاده می‌کنیم) رنج می‌کشیم. فقط وقتی می‌توانیم هماهنگ با کائنات باشیم و واقعاً به خودمان و دیگران خدمت کنیم که قدرت دردرون واقعیت وجودمان ریشه داشته باشد. این کتاب راهنمایی علمی جهت غلبه بر ترس و نگرانیء کشف آرامش ذهن و همچنین درک و پذیرش خود بوده و گام بلندی در دگرگونی منحصر به فرد معنوی ماست.

3 پرسش (چگونه قدرت درونتان را کشف کنید و بر آن تسلط یابید)

  • 120,000 تومان

برای نوبتی دیگر، این نویسنده محبوب و این عارف مدرن که با واژگانی ساده و بی آلایش، به بیان ساده‌ترین حقایق هستی و دنیای مدرن امروزی می‌پردازد، پیام جدیدی را در کتابی دیگر، به خوانندگان خود ارائه می‌کند. او به عنوان راهنمایی ژرف‌اندیش، ما را بیش از پیش به سوی آموزش تعالیم حکیمانه و خردمندانه سنت (تلتک‌ها) هدایت می‌کند و به ما کمک می‌کند که از قدرت درونی‌ای که در وجود هر یک از ما نهفته است، بهترین و بیش‌ترین استفاده و بهره را ببریم تا هستی‌مان را به کامل‌ترین شکل ممکن به انجام رسانیم و بر اساس نقشه‌ای که در عالم هستی ترسیم شده است، به درستی گام برداریم.

صفحه‌ی 1