دنیل والتر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت انضباط شخصی
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
عادت‌های موفقیت (چگونه با 1 گام زندگی خود را تغییر دهید)
تمرکز 10 دقیقه‌ای (25 عادت برای افزایش تمرکز و حذف حواس‌پرتی)

قدرت انضباط شخصی

  • 120,000 تومان

رفتن به باشگاه، شروع یک برنامه غذایی سالم، پس‌انداز پول بیشتر، ترک سیگار و… فهرست تصمیمات و اهداف این‌چنینی برای سال جدید، انتها ندارد؛ اما چند مورد از آنها تا به حال انجام شده اند؟ اگر در‌حال خواندن این کتاب هستید، به احتمال‌ زیاد، جزو افراد زیادی هستید که سال‌ها در رسیدن به اهداف خود ناکام بوده‌اند. دلیلش چیست؟ چرا بیشتر ما نمی‌توانیم به چیزی باارزش پایبند باشیم؟ آیا شکست یک گرایش طبیعی انسانی است؟ پاسخ ساده است: نه! فقدان انضباط شخصی، مانع از دستیابی به اهداف‌مان است! نظم و انضباط شخصی، مانند کلیدی است که دری را به سوی رشد شخصی و زندگی رؤیایی شما باز می‌کند. افراد معمولی می‌توانند با نظم و انضباط شخصی، بیش از آن چیزی رشد کنند که هوش و استعداد به تنهایی آنها را رشد می‌دهد و در این صورت، تبدیل به افراد فوق‌العاده‌ای شوند. این کتاب به شما در انجام کارهای زیر کمک می‌کند: • عادت‌هایی بسازید که زندگی شما را متحول کند. • به درک بهتری از خودانضباطی و اهمیت آن در زندگی خود برسید. • عادات خود را کنترل کنید تا بتوانید کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید.

عادت‌های موفقیت (چگونه با 1 گام زندگی خود را تغییر دهید)

  • 98,000 تومان

با عادت‌های خوب به اهداف خود دست یابید. عادت‌هایی را به کار ببندید که نوید یک زندگی موفق و آزادی‌ای که شایستگی‌اش را دارید، به شما بدهند و از این رهگذر به بالاترین توان بالقوه خود دست یابید. مشکل شما کم‌استعدادی یا کمبود مهارت نیست، مشکل این است که از خودانضباطی لازم برای دنبال کردن چیزهایی که شروع کرده‌اید، برخوردار نیستید. ورزشکاران، نوازندگان و بازیگرانی که آن‌ها را ستایش می‌کنیم، با شانس به جایگاه کنونی خود نرسیده‌اند. آن‌ها عادت‌هایی را در خود پرورش دادند که موجب شکوفایی استعدادشان شد و دنیا مجبور شد به آن‌ها توجه کند. خودانضباطی کلید گشایش توان بالقوه است تا فکر کردن به رویاها تبدیل به زندگی کردن رویاها شود. در کتاب عادت‌های موفقیت، ابزار مورد نیاز برای رها شدن از عادت‌های مخربی که موجب در جا زدن شما می‌شوند را کشف خواهید کرد و عادت‌هایی را پرورش خواهید داد که زندگی شایسته شما را برای‌تان به ارمغان خواهند آورد.

تمرکز 10 دقیقه‌ای (25 عادت برای افزایش تمرکز و حذف حواس‌پرتی)

  • 30,000 تومان

دنیل والتر در این کتاب 25 روش به شما یاد می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توانید روزی پر از تمرکز و عاری از حواس‌پرتی داشته باشید. با در اختیار داشتن این دانش، می‌توانید بیشترین بازدهی را از ساعات کارتان استخراج کنید و از عوامل حواس‌پرتی حذر نمایید. اغلب تکنیک‌های معرفی شده در این کتاب، نهایتا 10 دقیقه در روز از شما زمان می‌برند، و حتی گاهی کم‌تر.

صفحه‌ی 1