دانیل کلمان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
استاد بزرگ (نمایش‌نامه)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
تیل
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
من و کامینسکی
  • 99,500 تومان
  • با تخفیف: 99,500 تومان

استاد بزرگ (نمایش‌نامه)

  • 35,000 تومان

رویین: یه حسی به شما می‌گه که در سوالی که هنر می‌کنه همیشه یه قضاوت وجود داره، اما شما هیچ‌وقت ازش باخبر نمی‌شین که اون چیه. هیچ فرشته نجات‌دهنده‌ای نیست و نه حتی هیچ نامه‌ای از هیچ پادشاهی. همه‌مون هم مثل همیم. این چیزیه مثل وفاداری؛ آدم هیچ‌وقت نمی‌تونه مطمئن باشه. در دنیایی زندگی می‌کنیم پر از بی‌اعتمادی. در عین حال بهترین کارهارو می‌کنیم و بعد می‌میریم و دیگه هیچ‌چی اهمیت نداره.

تیل

  • 80,000 تومان

یک شعبده باز، یک بازیگر، یک دلقک. دست دادن با او مثل معامله با شیطان است. لبخندش مانند شکافی در ابرهاست. همین حالا هم دارد تماشایت می‌کند و وقتی بخواهی رویت را برگردانی تا او را ببینی، او رفته است. تیل اینجاست! ... دکتر تسیموند یک لحظه سکوت می کند. آنگاه با لحن آرامی می‌گوید: «همکار عزیز، طبیعتا! کسی که از دادن شهادت علیه یک جادوگر خودداری می‌کند باید مورد بازجوئی و اتهام قرار بگیرد. اگر به غیر از این بود به کجا می‌رسیدیم؟» «بسیار خوب، یک سوال دیگر: معنی بی‌هوشی و از خود بی‌خود بودن جادوگر چیست؟ در قدیم می‌گفتند وقتی جادوگری بیهوش است یعنی در رویاهایش با شیطان جلسه دارد. در دنیای خداوند شیطان قدرتی ندارد. حتی در کتاب‌های کهن هم نوشته شده است. بنابراین شیطان برای القاء هم‌دستانش باید از خواب آن‌ها استفاده کند، آن‌ها در اوهام لذت‌بخشی غرق می‌شوند. حالا، به هر حال ما جادوگری را محکوم می‌کنیم که به گفته خودمان گرفتار اوهامی شده که به وسیله شیطان به او القاء شده است. اما در حقیقت ما آن‌ها را به جرم خوابیدن و داشتن رویاهای فریب‌دهنده متهم می‌کنیم. بسیار خوب، این عمل شیطانی واقعی یا خیالی است؟ نمی‌تواند هر دو باشد. معنی ندارد همکار گرامی.» «همکار گرامی، کاملا معنی دارد.»

من و کامینسکی

  • 99,500 تومان

رمانی خنده‌دار و غیرقابل پیش‌بینی در مورد یک هنرمند و روزنامه‌نگار که با هم وارد ماجراجویی غیر‌منتظره‌ای می‌شوند. داستان سباستین زولنر روزنامه‌نگار و منتقد هنری که در جست و جوی شکست بزرگ زندگی‌اش است و در همین حال مشتاق نوشتن داستان زندگی مانوئل کامینسکی، نقاش فراموش‌شده می‌شود تا از این طریق معروف شود. دانیل کلمان با هوش و ذکاوت عجیب و غریبی ما را در دنیای حقیقت غرق می‌کند و به بیان موضوعاتی می‌پردازد که تحت تهدیدات جهان هنر و روزنامه‌نگاری قرار دارد. این رمان در قالب دیدگاه شخص اول نوشته شده و داستان از جانب زولنر که یک راوی سرگرم‌کننده و عجیب و غریب است، روایت می‌شود. دانیل کلمان از نسل نویسندگان جوان و معاصر آلمان است و جوایز متعددی که او در طی این سالها کسب کرده، مهر تاییدی بر توانایی‌های اوست. طنز پنهان در نوشته‌هایش، شیوه‌های خاص روایت و نگرش خاصی که به پدیده‌های بیرونی دارد، از عوامل محبوبیت کلمان در میان خوانندگان است. نویسنده می‌خواهد نشان دهد که در عصر حاضر همه چیز چقدر پوچ و قلابی شده و هنرمندان، منتقدان و روزنامه‌نگاران زمان را به چالش می‌کشد و نقد می‌کند. از دیگر آثار او می‌توان به زیر آفتاب، تصویر برن هلن، اندازه‌گیری دنیا و شهرت نام برد.

صفحه‌ی 1