دانیل فاکس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

اختلال شخصیت مرزی مختلط (کتاب راهنمای شناخت و مدیریت بیماری‌های همراه و هم‌زمان)

  • 270,000 تومان

این کتاب می‌تواند به عنوان مرجعی بسیار عالی و جذاب هم برای افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی (BPD) و هم برای کلیه افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیچیدگی این اختلال و تظاهرات بالینی آن هستند، محسوب گردد. علاوه بر این ابزارهایی برای شناخت علائم (ساختار سطحی) و همچنین محتوای درونی که باید برای مدیریت اختلال شخصیت مرزی مختلط (CBPD) و داشتن یک زندگی معنادار مورد توجه قرار گیرد، ارائه می‌دهد. شایان توجه است که این کتاب ابزاری عالی برای کمک به افراد دارای علائم اختلال شخصیت مرزی (BPD) به تنهایی یا همراه با بیماری‌های هم‌زمان برای درک مشکلاتی است که روزانه با آنها مواجه‌اند، و همچنین همانند نقشه راهی است که مسیر را برای چگونگی رسیدن به مقصد با روابط معنادار و رضایت‌بخش و همچنین همراه با آرامش و پذیرش بیشتر فرد نشان می‌دهد.

کتاب کار اختلالات شخصیت ضداجتماعی نمایشی خودشیفته و مرزی (راهکارهای درمانی برای اختلالات شخصیت خوشه B کاربرگ‌ها ارزیابی‌ها تمرین‌ها)

  • 140,000 تومان

دانیل فاکس، بیش از 17 سال در دانشگاه‌ها، مراکز خصوصی، نظام ایالتی و زندان‌های فدرال امریکا، در حوزه روان‌شناسی، سابقۀ کار تخصصی دارد. او در ارزیابی و معالجه افراد مبتلا به اختلالات شخصیت، به ویژه افراد دارای اختلالات شخصیت خوشه B، مهارت دارد. ایشان در این زمینه، چندین کتاب را به شیوه‌ای دقیق، روشن و در عین حال ساده، به رشته تحریر درآورده است . به نظر می رسد با توجه به شمار بالای افراد دارای اختلالات شخصیت در مراکز درمانی، وجود منابعی که بتواند یاریگر درمانگران و مراجعان در این حوزه باشد، بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است. کتاب حاضرء مطالب بسیار سودمندی را به روشی مبتنی بر شواهد جمع آوری کرده است و با مجموعه‌ای از ابزارهای دقیق، کاربردی و مفید، چهارچوب مناسبی را برای درک، ارزیابی و درمان اختلالات شخصیت خوشه B فراهم می‌کند. این اثر به کمک درمانگران خط مقدمی می‌رود که در درمان این اختلالات، مشکل دارند؛ همچنین در کنار ارتقای سطح اعتماد به نفس آنها، به رشد و بهبود افکار، احساسات، رفتار و روابط افراد دارای اختلال شخصیت کمک شایانی می‌کند که این، خود موجب تداوم موفقیت درمانی آنهاست.

صفحه‌ی 1