خوزه سیلوا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بعد دیگر وجود
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
متد کنترل ذهن سیلوا
  • 86,000 تومان
  • با تخفیف: 86,000 تومان
بعد دیگر وجود (چگونه با بعد دیگر وجودمان ارتباط برقرار کنیم

بعد دیگر وجود

  • 38,000 تومان

آیا شستن ظروف، شما را عصبانی می‌کند؟ آیا مسائل مالی موجب سر دردهای شما می‌شود؟ آیا از آب و هوای فعلی سیر و بیزار شده‌اید؟ من معتقدم که فالگیرها با تمام پنهان‌کاریشان، بخش بزرگی از درآمد خود را مدیون عبارات تاکیدی ما هستند. فراموش نکنید که مغز، مفسری تیزهوش و زیرک نیست مثل اینکه بگوید: او درخواست سر درد می‌کند. بسیار خوب یک نوبت سر درد لطفا. طبیعتا هر بار وقتی می‌گوییم که چیزی باعث سر درد ما می‌شود، بلافاصله دچار سر درد نمی‌شویم. سلامت و تندرستی مطلوب ،وضعیت طبیعی بدن است و تمامی جریانات در بدن مبنای تندرستی تنظیم می‌شوند. اگر واکنش‌های دفاعی بدن با عبارات منفی از بین بروند. به تدریج بدن، بیماری‌هایی را که درخواست شده‌اند بروز می‌دهد

متد کنترل ذهن سیلوا

  • 86,000 تومان

در این کتاب قرار است یکی از متحول‌کننده‌ترین اتفاق‌های زندگی برای‌تان به نمایش گذاشته شود. با هر نتیجه‌ای که به دست می‌آورید، دیدتان نسبت به خود و دنیایی که در آن متولد شده‌اید تغییر خواهد کرد.

بعد دیگر وجود (چگونه با بعد دیگر وجودمان ارتباط برقرار کنیم

  • 229,900 تومان

انسان یک موجود تک بعدی نیست، بلکه او علاوه بر ابعاد جسمانی و مادی دارای یک بعد ذهنی و روحی نیز هست. غفلت از بعد ذهنی و روحانی و گرایش مفرط به بعد مادی، مشکلی است که امروزه گریبانگیر بسیاری از ماست. چنانچه اغلب ما یک زندگی یک بعدی و ناقص و نارسایی را برای خود تدارک دیده‌ایم و دائما با مصائب و مشکلات ناشی از این زندگی یک بعدی دست به گریبانیم، مشکلاتی که به نظر حل ناشدنی می‌آیند. در این کتاب نویسنده کوشش نموده است که تکنیک‌ها و روش‌هایی از متد ابداعی خود را برای برطرف‌سازی مشکلات ناشی از زندگی یک بعدی و برپایی یک زندگی تمام عیار و متعادل که در آن ابعاد ذهنی و روحی نقش اصلی و اساسی خود را باز می‌یابند، آموزش دهد.

صفحه‌ی 1