حسین یعقوبی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
حال ساده (مجموعه داستان)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
با جک فلسفه بفهمیم
  • 34,500 تومان
  • با تخفیف: 34,500 تومان
لبخند در ایستگاه آخر (مرگ پس از مرگ و باقی قضایا به روایت فلسفه روانشناسی و... از دیدگاه طنز)

حال ساده (مجموعه داستان)

  • 40,000 تومان

لباس زنانه قرمزرنگ را دوست دارم به خصوص اگر جنسش تور باشد. اما دقیق‌تر که نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم که رنگ اصلی این لباس سفید است. لباس سفیدی غرق در خون. تن جنازه‌ای است که خیلی برایم آشناست؛ هرچند نه اسمش را یادم هست نه می‌توانم چهره‌اش را ببینم اما یک‌جورهایی می‌شناسمش... لعنتی... باید همان موقع که می‌گفت فیلم‌های ترسناک اره‌ای جزو فیلم‌های محبوبش هستند می‌فهمیدم که یک تخته‌اش کم است.

با جک فلسفه بفهمیم

  • 34,500 تومان

کتاب پیش رو، اثری جذاب و سرگرم‌کننده است که مخاطب را به شکلی متفاوت با سنت‌ها، مکاتب،‌ مفاهیم و اندیشمندان فلسفه جهان آشنا می‌کند. این کتاب برای کسانی نوشته شده که می‌خواهند مفاهیم بعضا پیچیده و غامض فلسفی را به زبانی ساده و طنزآمیز درک کنند. در ین اثر به موضوعاتی چون مفاهیم اگزیستانسیال (نقاط اشتراک هگل و خواننده‌ای مثل بت میدلر چیست؟)، فلسفه زبان (چگونه می‌توان احساسات خود را در شرایطی عجیب و بعضا خنده‌دار درست بیان کرد؟)، فلسفه فمینیسم (چرا در نهایت یک مرد همیشه یک مرد باقی می‌ماند) و بسیاری دیگر از مطالب جذاب فلسفی پرداخته می‌شود که همگی به آسان‌ترین شکل ممکن توضیح داده شده است تا مخاطب بتواند به مفاهیم جدی زندگی از منظری متفاوت نگاه کند.

لبخند در ایستگاه آخر (مرگ پس از مرگ و باقی قضایا به روایت فلسفه روانشناسی و از دیدگاه طنز)

  • 50,000 تومان

تا به حال به این فکر کرده‌اید که قرار است یک روز بمیرید؟ که روزی روزگاری قرار است زندگی شما به آخر برسد؛ به ته تهش؟ طبق تحقیقات و بررسی‌های میدانی، ترس شماره یک مردم آمریکا، سخنرانی در جمع و ترس شماره دویشان مرگ است. با این حساب اکثر مردم آن کشور ترجیح می‌دهند هنگام مراسم تدفین به جای این‌که مشغول سخنرانی برای جمع باشند، در تابوت خفته باشند. لبخند در ایستگاه آخر روایت متفاوت و طنزآمیزی است از شیوه‌های مؤثر مواجهه با مرگ، و پاسخ به سؤال‌های اخروی و فرادنیوی که همیشه ذهن‌تان را مشغول می‌کرد اما جرات پرسیدنش را نداشتید...

صفحه‌ی 1