حسین رضا میرزایی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سرطان خاموش (رهایی از افسردگی و رمز و رازهای شاد زیستن)
افق‌های نوین تغییر جنس خواهان
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
من پنهان (تراجنسیتی تی اس‌ها را بیشتر بشناسیم)

سرطان خاموش (رهایی از افسردگی و رمز و رازهای شاد زیستن)

  • 87,000 تومان

در دنیای کنونی میلیون‌ها نفر از بیماری افسردگی رنج می‌برند و هرسال نیز بر این تعداد افزوده می‌شود. این بیماری آن‌چنان بشر قرن حاضر را در محاصره قرار داده و به سرعت در روح و روان انسان‌ها لانه کرده است که این قرن را باید قرن افسردگی نامید. این بیماری وضعیت بسیار ناراحت‌کننده، غم‌انگیز و تاسف‌باری است که بسیاری از مردم در دوره‌هایی از زندگی خود به آن مبتلا می‌شوند و ضایعات روانی ناشی از آن تمام ابعاد زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نگارنده با اتکا به تجارب بالینی و مطالعات گسترده در زمینه اختلال‌های روانی، با بیانی شیوا و فصیح به تالیف کتاب حاضر همت گماشته است. کتاب «سرطان خاموش»، که هم اکنون در دست شماست،از مجموعه کتاب‌های راهنمای خوددرمانی است که با ارائه انبوهی از کاربرگ‌ها و تمرین‌های عملی این آمادگی را در شما ایجاد می‌کند که با عملی ساختن آنها بتوانید قدم به قدم به افسردگی خود غلبه و احساس نشاط و رضایت خاطر را در خود اینجاد کنید.

افق‌های نوین تغییر جنس خواهان

  • 220,000 تومان

یکی از بحث‌های پر تنش جهان امروزء پدیده تغییر جنس‌خواهی است. این پدیده یک اختلال در هویت جنسی است که در آن افراد به طور قطع و یقین باور دارند که جنسیت روانی آن‌ها با جنس آناتومی آن‌ها در تضاد است. از این‌روء برای رهایی از زندان جسم و ملحق شدن به جنسیت دلخواه دست به عمل جراحی تغییر جنس می‌زنند. اگرچه در گذشته موضوع تراجنسی‌ها کم و بیش وجود داشته ولی اکنون با پیشرفت و علم پزشکیء ابعاد جدیدتری فراروی ما گشوده شده است.

من پنهان (تراجنسیتی تی اس‌ها را بیشتر بشناسیم)

  • 44,000 تومان

افراد مبتلا به اختلال هویت جنسیتی، از لحاظ فیزیک جسمی از یک جنس هستند یعنی در اصل یا xx یا xy هستند. اما افراد دارای این اختلال از زمانی که خود را می‌شناسند، احساس می‌کنند به جنس مخالف تعلق دارند و در قالب جسمی اشتباه به دنیا آمده‌اند. به عبارتی جنسیت مغز این بیماران با جنسیت فیزیکی آن‌ها در تضاد است. پدیده نوظهوری که از آن صحبت می‌شود در ادبیات علمی واژه‌های متفاوتی هم‌چون تراجنسیتی، ملال جنسیتی، دگرجنس‌ خواهی و... معرفی و شناخته می‌شود. نویسنده کتاب حاضر، با مجهز بودن به سلاح علم و تحصیلات آکادمی در دو حرفه یاورانه مددکاری اجتماعی و روانشناسی بالینی، این افتخار را دارد با بینش و بلند نظری، نگرشی جامع و محتوای همه‌فهم، حاصل سال‌ها پژوهش و دست‌رنج خود را در حوزه تراجنسیتی‌ها در مجموعه‌ای گردآوری و در کتابی، تحت عنوان من پنهان به مشتاقان علم و دانش ارائه نماید.

صفحه‌ی 1