جیمی کرن لیما


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
باورش کن (چگونه از ناچیز شمرده شدن به شکست‌ناپذیری برسیم)
باورش کنید (چگونه می‌توان از فردی که او را دست کم می‌گیرند به فرد توقف‌ناپذیر تبدیل شد)
باورش کن (باور داشته باشید می‌توانید از دست کم گرفته شدن به سمت شکست‌ناپذیری حرکت کنید)

باورش کن (چگونه از ناچیز شمرده شدن به شکست‌ناپذیری برسیم)

  • 260,000 تومان

تصور کنید از سد تمامی موانع می‌گذرید، خودکم‌بینی را کنار گذاشته و کاملا تبدیل به همان کسی می‌شوید که مقدر است باشید! جیمی کرن لیما، موسس شرکت لوازم آرایشی آی‌تی در کتاب خود «باورش کن» که براساس حوادث واقعی زندگی‌اش نوشته شده، برایمان تعریف می‌کند چگونه دختری پیشخدمت ایده‌ای را که در ذهنش داشت به شرکت یک میلیارد دلاری تبدیل کرد و اولین مدیرعامل زن در شرکت لوازم آرایشی لورئال شد. جیمی که با مشکل عدم اعتمادبه‌نفس دست به گریبان بود و حس خوبی نسبت به ظاهر خود نداشت، حتی بعد از اینکه شنید زنان هرگز از کسی که ظاهر و اندامی مثل او دارند لوازم آرایش نخواهند خرید، تصمیم گرفت خود و توانایی‌های خود را باور کند، به زنی شکست‌ناپذیر تبدیل شود و راز موفقیت خود را در این کتاب با تمام مخاطبین در میان بگذارد.

باورش کنید (چگونه می‌توان از فردی که او را دست کم می‌گیرند به فرد توقف‌ناپذیر تبدیل شد)

  • 189,900 تومان

جیمی کرن لیما در این کتاب هم به زندگی حرفه‌ای و هم به زندگی شخصی‌اش می‌پردازد و راه و رمزهای ثروتمند شدن و کسب موفقیت مالی و موفقیت در زندگی شخصی را می‌آموزد. کتاب باورش کنید مناسب همه مردان و زنانی است که همیشه در ذهن رویای ثروتمند شدن را می‌پرورانده‌اند، اما هرگزاعتماد به نفس و جرئت تحقق بخشیدن به رویاهایشان را نداشته‌اند. این کتاب برای همه کسانی است که با این دیدگاه بزرگ شده‌اند که سرنوشت از پیش تعیین شده و نمی‌توانند قدمی در جهت رشد مالی،‌حرفه‌ای و شخصی خود بردارند و تا آخر عمر محکوم به سازش با شرایط هستند. جیمی شرکتش را در اتاق پذیرایی خانه‌اش تاسیس کرد و اکنون به یک چهره سرشناس و ثروتمند امریکایی تبدیل شده است. این اثر جزو پرفروش ترین‌های نیویورک‌تایمز، وال‌استریت ژورنال،‌ یو‌اس‌ای تودی و آمارون بوده و به زبان های مختتلفی ترجمه شده است.

باورش کن (باور داشته باشید می‌توانید از دست کم گرفته شدن به سمت شکست‌ناپذیری حرکت کنید)

  • 159,000 تومان

با خواندن این کتاب رویاهای خاک گرفته‌تان را از روی طاقچه بردارید و برای تحققشان آستین بالا بزنید. باب به من آموخت که همه ما میکروفونی داریم که در زندگی‌مان آن را کنترل می‌کنیم. ما باید افرادی را انتخاب کنیم که بتوانیم میکروفونمان را به دستشان بدهیم. ما تصمیم می‌گیریم که چه کسی با میکروفونمان حرف بزند و صدایش را چقدر بلند کند. وقتی درست تصمیم بگیریم که میکروفون زندگی‌مان دست که باشد و بتواند در زندگی‌مان حرف بزند، همه چیز تغییر خواهد کرد. اگر حس ششمتان به شما می‌گوید که یک دوست، شریک یا اعضای خانواده اهداف و رویاهایتان را از منظر به درد بخوری نمی‌بیند، اصلا به نصیحتش گوش ندهید. میکروفونتان را به دستش ندهید و از منظر سالم‌تر و جدیدتری دوستشان داشته باشید. روی حوزه‌هایی تمرکز کنید که بهترین ارتباط را با آنها می‌گیرید. انرژی مسری است و با این که نمی‌توانید نحوه اظهار نظر دیگران را کنترل کنید، می‌توانید این را کنترل کنید که چه کسی پیش شما اظهار نظر کند.

صفحه‌ی 1