جیمز نوربری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
گربه‌ای که ذن یاد می‌داد
  • 249,000 تومان
  • با تخفیف: 249,000 تومان
سفر (پاندای بزرگ و اژدهای کوچک)
  • 249,000 تومان
  • با تخفیف: 249,000 تومان
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک (در جستجوی درکی عمیق از زندگی)
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
  • 245,000 تومان
  • با تخفیف: 245,000 تومان

گربه‌ای که ذن یاد می‌داد

  • 249,000 تومان

برای طرفداران کتاب «پاندای بزرگ و اژدهای کوچک» و هر کسی که به‌دنبال پیدا کردن خود است. در شهری بزرگ و پرجنب‌وجوش گربه دانایی زندگی می‌کند که در آرزوی صلح و آرامش است. روزی دوستش موش از درخت کاج کهنسالی در جنگل دوردستی می‌گوید که نشستن روی شاخه‌هایش حکمت و آرامش بی‌پایان به ارمغان می‌آورد. با شنیدن این خبر سفر گربه آغاز می‌شود؛ سفری پرماجرا که او را با حیوانات جدیدی آشنا می‌کند: از میمونی مضطرب و لاک‌پشتی خسته از زندگی گرفته تا ببری که با خشم دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، توله گرگی گیج و کلاغی طماع. ولی برخورد غافلگیرکننده‌اش با بچه‌گربه‌ای بازیگوش است که وادارش می‌کند همه چیز را زیر سوال ببرد. گربه چه پند و حکمتی دارد که می‌تواند برای دوستانش بازگو کند و مهم‌تر از آن، خودش چه چیزهای جدیدی می‌تواند یاد بگیرد؟ «فهمیدم خیلی کم پیش می‌آد اون چیزی که می‌خوایم، همون چیزی باشه که بهش نیاز داریم. و اون چیزی که بهش نیاز داریم، تقریباً هیچ‌وقت همون چیزی نیست که می‌خوایم.» «گربه‌ای که ذن یاد می‌داد» با تصویرسازی‌های زیبایش به ما یادآوری می‌کند چطور مهربان‌تر باشیم و با صبر و آگاهی بیشتر به زندگی رضایت‌بخش‌تری برسیم.

سفر (پاندای بزرگ و اژدهای کوچک)

  • 249,000 تومان

سفر پاندای بزرگ و اژدهای کوچک داستان سفری معنوی است که هم از خرد کهن سخن می‌گوید و هم روح‌های پریشان امروزی را تسکین می‌دهد؛ کتابی سرشار از الهام و طنز تاثیرگذار درباره دوستی و اکتشاف؛ داستانی ماجراجویانه و دلنشین برای تمام سنین. با ملحق‌شدن به این دو دوست، سیر سفر آن‌ها و چگونگی غلبه‌شان بر موانع زندگی در کنار هم را خواهید دید. آن دو اغلب خود را گم می‌بینند ولی با مشاهده مناظر زیبای مسیر در می‌یابند که مسیر اشتباه هم ممکن است به جاده درست منتهی شود.

پاندای بزرگ و اژدهای کوچک (در جستجوی درکی عمیق از زندگی)

  • 55,000 تومان

پاندای بزرگ و اژدهای کوچک، داستان دو همسفر است که پس از آشنایی با یکدیگر، با شجاعت سفری ماجراجویانه را در راه‌های هموار و ناهموار زندگی و در کنار هم آغاز می‌کنند. داستان آن‌ها در طول پیاده‌روی‌های طولانی و ساده شکل می‌گیرد. اما راه هم به اندازه هدف مهم است. طراوت گل‌های بهاری، تاری که عنکبوتی به درخت تنیده، حشرات کوچک که در میان گل‌ها می‌گردد هم از حوادث سفر آن‌هاست و توجه کردن به همه آن‌ها تجربه‌های پرباری برایشان رقم می‌زند.

پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

  • 245,000 تومان

پاندای بزرگ پرسید: «کدومش مهم‌تره، سفر یا مقصد؟» اژدهای کوچک گفت: «همسفر.» پاندای بزرگ و اژدهای کوچک داستان همراهی و گفتکوی دو دوست عجیب و دوست‌داشتنی است که به سفری دور و دراز می‌روند. در این سفر، فصل‌ها را پشت سر می‌گذارند و به زیبایی‌های طبیعت و وجود خودشان پی می‌برند، بارها اشتباه می‌کنند و گم می‌شوند، اما در همین بیراهه‌رفتن‌ها به چیزهای شگفت‌انگیزی دست پیدا می‌کنند. جیمز نوربری از ترکیب مشکلات شخصی خود، فلسفه شرق و صحبت با کسانی که می‌خواستند از تنهایی اضطراب رها شوند، کتابی زیبا با سخنانی حکیمانه و تصاویری ماندگار خلق کرده که آرام‌بخش و نوری راهگشا برای هر کسی است که دوران سخت و تاریکی را پشت سر می‌گذارد. وقتی هوا طوفانی است، به صدای برخورد قطره‌های باران روی سنگ گوش کن.

صفحه‌ی 1