جیم کوییک


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بی‌حد و مرز
  • 158,000 تومان
  • با تخفیف: 158,000 تومان
نامحدود (قدرت تمرکز و حافظه خود را چند برابر کنید و زندگی خارق‌العاده‌ای خلق کنید)
بی حد و مرز (مغزتان را ارتقا دهید همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و زندگی‌تان را شکوفا کنید)
بی حد و مرز
  • 239,000 تومان
  • با تخفیف: 239,000 تومان

بی‌حد و مرز

  • 158,000 تومان

اجازه ندهید نظرات دیگران زندگی شما را هدایت یا نابود کند. از افراد بخواهید تا از شما انتقاد درست و عادلانه بکنند وگرنه هیچ‌وقت نمی‌توانید به پتانسیل واقعی خود دست پیدا کنید. برای بهتر زندگی کردن ذهن خود را ارتقا دهید. اگر به پتانسیل بی‌حد و مرز خود در زندگی دست پیدا کنید، دیگر چیزی در دنیا نمی‌تواند شما را از موفقیت باز دارد، چون باهوش‌تر و داناتر شده‌اید. با بی‌حد و مرز شدن زندگی و دنیای خود را در دست بگیرید تا در آخرین لحظات زندگی خود پشیمان نشوید.

بی حد و مرز (مغز خود را تقویت کنید همه چیز را سریع‌تر بیاموزید و زندگی منحصر به فرد خود را بسازید)

  • 179,000 تومان

آماده‌اید تا ابرقدرت‌های خود را کشف کنید؟ این باور که شما دارای محدودیت هستید می‌تواند شما را از بزرگ‌ترین رویاهایتان بازدارد. جیم کوییک در بی حد و مرز ابزارهایی را به اشتراک می‌گذارد که به شما کمک می‌کند تا محدودیت‌های خود را کنار بزنید. در این کتاب می‌آموزید چگونه مغز و حافظه خود را ارتقا دهید علاوه بر این می‌آموزید که چگونه تمرکز خود را افزایش دهید زمان کار خود را بهینه کنید و عادت‌های سالمی ایجاد نمایید. بی حد و مرز به شما کمک می‌کند سریع‌تر یاد بگیرید و این‌گونه دیگر هیچ‌چیز شما را از رویاهایتان بازنمی‌دارد و شغل تحصیل کسب و کار و روابط خود را بهبود می‌بخشید. جیم کوییک در این کتاب رازهای حافظه چهار شرور یادگیری روشی ساده برای یادگیری سریع و به خاطر س‍‍‍‍‍پردن اسم‌ها و دیگر تکنیک‌های اصلی خود را به خوانندگان آموزش می‌دهد تا آن‌ها نیز نبوغ درونی خود را آشکار کنند.

نامحدود (قدرت تمرکز و حافظه خود را چند برابر کنید و زندگی خارق‌العاده‌ای خلق کنید)

  • 140,000 تومان

کتاب نامحدود نقشه‌ای است برای ارتقای مغز، این کتاب نه تنها به شما یاد می‌دهد که سریع‌تر، بهتر و کارآمدتر یاد بگیرید، بلکه به شما می‌آموزد که مغز فیزیکی‌تان را با تغذیه، مصرف مکمل‌ها، ورزش، مراقبه، خواب و چیزهای دیگر ترمیم کنید تا مغزتان سلول‌های جدید بسازد و پیوندهای جدیدی میان سلول‌هایش ایجاد کند. کتاب نامحدود دفترچه راهنمایی است برای داشتن مغزی بهتر و آینده‌ای درخشان‌تر. بعد از خواندن این کتاب، یادگیری و زندگی شما دیگر مانند قبل نخواهد بود.

بی حد و مرز (مغزتان را ارتقا دهید همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و زندگی‌تان را شکوفا کنید)

  • 220,000 تومان

تعداد کمی از ما درک می‌کنیم که با به‌کارگیری روش‌های عملی انگشت‌شماری می‌توانیم مغزمان را تقویت کنیم و توانایی یادگیری‌مان را بیش از حد افزایش دهیم. هیچ قرصی برای نبوغ یافت نمی‌شود، اما فرایندی برای رسیدن به آن هست که شما آن را در این کتاب خواهید یافت. بی حد و مرز برنامه‌ای برای ارتقاء مغز است. در این کتاب علاوه بر آموختن روش یادگیری سریع‌تر، بهتر و مؤثرتر، روش‌هایی نیز برای بهبود فیزیکی مغز از راه تغذیه، مکمل‌ها، ورزش، مراقبه، خواب و موارد دیگر در جهت افزایش تولید سلول‌های جدید مغز و ارتباط بین آنها خواهید آموخت.

بی حد و مرز

  • 239,000 تومان

خلق زندگی دلخواه‌تان شاید کمی ترسناک به نظر برسد، اما می‌دانید چه جیزی از آن هم ترسناک‌تر است؟! پشیمانی. روزی که در حال آخرین نفس کشیدن‌های‌مان هستیم و دیگر هیچ یک از نظرهای دیگران و ترس‌های‌ما اهمیت ندارند، فقط این مهم خواهد بود که چطور زیسته‌ایم. از کسی که دوست ندارید موعظه‌تان کند، انتقاد نشنوید. اگر قضاوت‌های ناعادلانه درباره خودتان را نادیده نگیرید، هرگز پتانسیل واقعی خود را کشف نخواهید کرد. اجازه ندهید انتشار و نظر دیگران زندگی شما را هدایت کند یا به نابود بکشاند.

صفحه‌ی 1